5 namirnica koje su zdravije kada su kuhane

Razumijemo: kelj je super trendi hrana. Ali ako ćemo biti iskreni, sirovi kelj nema baš najbolji okus na svijetu. Gorak je i prilično težak za konzumaciju kao takav. Ali stanite! Dobre vijesti: kelj je zapravo bolji za vas - i vaše nepce, kada je kuhan! Kao i sljedeće voće i povrće...

ŠPINAT

Ovo zeleno lisnato povrće puno je kalcija, željeza i magnezija. Kako bi u potpunosti dobili sve njegove nutrijente, kuhajte ga. Količina kalcija u špinatu će se utrostručiti.

KELJ

Kuhani kelj nije samo finiji, već i zdraviji. Pun je vlakana, a na višim temperaturama njegove mogućnosti snižavanja razine kolesterola postaju nevjerojatne.

7 dana, 7 zdravih doručaka: Jaja Benedikt s keljem i rajčicom
Jaja s kuhanim keljem

GLJIVE

Gljive imaju poprilično grubu teksturu zbog kojih ih naš organizam teže probavlja. Uz to što su lakše probavljive, kuhane gljive sigurnije su za konzumaciju - jer tako ubijamo sve toksine koji su možda prisutni.

Rižoto s piletinom, špekom i gljivama
Rižoto s piletinom, špekom i gljivama

MRKVE

Baš poput gljiva, ni sirova mrkva nije laka za probavu. Kuhajući ih, osiguravate si lakšu probavu i maksimalne prednosti od velike količine beta-karotena, antioksidansa koji se u organizmu pretvara u vitamin A, koji pak unaprjeđuje zdravlje očiju.

RAJČICA

Ovo je malo iznenađujuće. navikli smo na sirove rajčice u salati i li sendviču, ali izgleda da se količina likopena (koji je poznat kao borac protiv kancerogenih stanica!) povećava oko 30% nakon zagrijavanja na višim temperaturama. To znači da je tjestenina s umakom od rajčice esencijalna, zar ne?

Zapečene rajčice punjene povrćem i ricottom
Zapečene rajčice punjene povrćem i ricottom

Slični članci: