10 namirnica zbog kojih ćete se osjećati energično

 Umjesto da posežete za tom šalicom kave ili energetskim pićem - donosimo ukusne alternative za energičan, produktivan dan! Zdrava prehrana uključuje proteine, vlakna i kompleksne ugljikohidrate - jer je važno nahraniti tijelo i um energičnim i hidratantnim nutrijentima. 

Ove namirnice će imati dugotrajne efekte ne samo na vaše dane već i na vaš život! U nastavku pročitajte top 10 zdravih namirnica zbog koji ćete se osjećati energično.

CRNA ČOKOLADA

Dozvolite si uživanje u tamnoj čokoladi jednom do dva puta tjedno - jer je dobro za vas! Čokolada sadrži prirodne stimulante koji povećavaju razinu energije u tijelu, može kontrolirati krvni tlak i boriti se protiv lošim stanica. Samo zapamtite: umjerenost je jako važna.

BANANE

Pune su vlakna, B vitamina i kalija te naravno, djeluju kao prirodni stimulansi jer je količina energije koju ćete nakon banane osjetiti nevjerojatna. Plus: ukusne su i savršen su međuobrok. 

ZELENI ČAJ

Kofein iz zelenog čaja zapravo djeluje bolje od onoga iz kave! Probajte piti čaj prije i poslije treninga - garantiramo da ćete primjeriti pozitivnu razliku u svom danu! 

JAJA

Žutanjci su bogati vitaminom B koji je odgovoran za stvaranje energije u tijelu i jačanju kostiju. Plus: jedan su od najboljih izvora proteina.

KOKICE

Tko bi rekao, zar ne? Kokice sadrže puno vlakna i ugljikohidrata (one bez maslaca, naravno!).

Kokice

CJELOVITE ŽITARICE

Žitarice su ugljikohidrati, ali su kompleksi i pružaju našem tijelu energiju kakva mu je potrebna. Neka vaš doručak uvijek uključuje komad tostiranog kruha i nećete moći ne primijetiti kako se energično osjećate.

 

BADEMI

Bademi sadrže zdrave masnoće zbog kojih ćete se duže osjećati sitima. Samo zapamtite, s njima ne treba pretjerivati jer ipak sadrže masti. 

BOROVNICE

Superhrana! Pune su antioksidansa te održavaju kognitivne funkcije i mentalno zdravlje. 

H2O

Pravilna hidratacija ključ je za zdravo tijelo. Studije su pokazale kako je najzdravije što možete učiniti za organizam jest započeti dan s limunskom vodom - koja budi i potiče metabolizam. Ponekad, jednostavno zamijenimo glad sa žeđu, stoga pripazite da uvijek kraj sebe imate bočicu vode.

ŠPINAT

Špinat i ostalo zeleno povrće povećavaju efikasnost mitohondrija, koji proizvode energiju u našim stanicama. 

 


Slični članci: