| Travel |

To je moj izbor koji vjerujem da bi mnogima pomogao kako se suočiti sa stresnim životom u New Yorku. Netko bi pomislio da ti treba neko daleko putovanje, ali nešto malo dalje od New Yorka nalazi se pravi raj za ljubitelje prirode. Ne treba ti ni neka posebna para da bi otputovao malo dalje - točnije u Upstate.

Ja sam se odlučila otići sama na moj novi najdraži hobi jer nitko od mojih nije mogao taj dan. Došlo vrijeme da i sama putujem, valjda sam odrasla sad. Uvijek sam mislila da ima nešto čudno u tome ako ideš sam negdje, ali u Americi se totalno možeš otkačiti i nije čudno. Da si negdje doma mislili bi da nemamo prijatelja ili da si čudak, dok je ovdje to sasvim normalno. Ima jedna agencija pomoću koje možeš uplatiti put za nekih 90 dolara i sve ti je uključeno u to. Možeš mozak pustiti na pašu kako bi rekle naše seke na selu. Fali mi selo. Ponekad. U put je bio uključen i prijevoz, vožnja kajakom i kušanje vina na farmi s ručkom. Zaista sadržajna ponuda, a samo 2 sata od New Yorka, točnije Manhattana.

Zamjena njujorške vreve s vikendom u prirodi

Bila je rana topla rujanska nedjelja. Popila sam kavu te kroasan s komadićima slanine na tržnici na 11 aveniji. Onako neka fancy tržnica - kava kaplje kroz neke filtere kako bi mogao gledati taj cijeli proces pravljena. Ne može bolje započeti jutro. Smjestila sam se udobno u bus pun parova. Da, parova, al baš me bilo briga jer isti ti će voziti kajak odvojeno. Ajde neki su i to vozili skupa i naravno da su bili spori i smiješni. Onako su se još posvađali usput. Ja sam guštala, malo brži tempo, malo sporiji pa bih tako nekako prošla pored tu i tamo nekih drugih ljudi što su vozili kajak, ali posebno mi je upao u oko jedan par. On očito bolje zna voziti kajak od nje, budući da se ona vrtjela u krug all the time. Nekad bih samo onako usporila pored njih samo da vidim što će biti. Ženskica se stalno zabijala po rubu Delaware rijeke, a on bi išao iza nje i davao joj instrukcije: “Lijevo, lopataj lijevo, veslaj, veslaj”, a ona uprla s tim veslom skoro ga savila, al se ne pomiče. On opet viče: “Veslaj desno, u desno, u desno", a ona se zadere: "Začepi, Jason, ne ide ni lijevo ni desno." Naljutila se na njega jer nije jadna više znala je l' bi izašla i ponijela taj kajak ili bi natukla dečka s veslom.

Rijeka se nalazi praktički između 3 države: New Jerseyja, New Yorka i Pennsylvanije. E ne sjećam se kad sam napisala riječ "praktički" prije, baš je nešto ne koristim. Praktički. Rijeka je bila vrlo mirna taj dan, sunčano, toplo idealno za lagano lopatanje. Pustila sam si glazbu sa iPhonea koji sam zabila ispod prsluka za spašavanje - u slučaju da ispadne tješila sam se uz pomisao da su upravo lansirali novi iPhone 7 koji je uz to još i vodootporan. Kada smo došli na destinaciju dočekao nas je ručak u američkom stilu, sendvič, čips i boca vode. Pričekali smo sve da se dovezu s kajakom do zadane destinacije. I par se dovezao eventually. Bilo je to nekih 7 kilometara uz rijeku okruženu predivnim kućama. Nakon toga smo se zaputili na farmu na kušnju vina. Dio zbog kojeg su svi vozili kajak lol.

Ogromna farma, da ti skoro pogled ne dostiže, rekli su koliko hektara, ali ja sam zaboravila točan broj. Najbolji dio na farmi je fancy kuća s bazenom i predivnim trijemom. Ispred kuće se nalazi velika stablo koji baca sjenu na ljuljačku mint boje na trijemu i one stolice što se ljuljaju naprijed nazad. Kod nas su to imali samo stolari koji su si to znali napraviti. So retro. Posjeli su nas ispod neke cerade na velikom travnjaku, kao na onim američkim vjenčanjima u dvorištu, te su dvije vlasnice West Fall vinarije održale malo wine tasting predstavljanje. Moram primijetiti da je farma uređena bolje nego neke naše kuće, ono utičnice svugdje, sve pobojano, bijela ograda oko travnjaka, novo, čak ni ne smrdi.

Zamjena njujorške vreve s vikendom u prirodi

Nakon toga smo se počastili s još vina u vinariji i razbježali se po cijeloj farmi, neki su bili u konjušnici, neki na sijenu, neki na jezeru, a ja sam zasjela s dvije starije žene i jednim parom pa smo se unakrsno ispitivali pitanja o jedno drugome i životu. I hate small talks. Ja sam vodiče uvjeravala kako već putujem sa Sourced Adventures agencijom par godina i kako ću objaviti ovu kolumnu pa smo se i uslikali za to. Jesam rekla da mi fali selo? Selo moje na brdašcu, ti si meni u srdašcu…Piškorevci…

P.s. Debata je večeras bila iznenađujuće zanimljiva.