Share Istra - inovativna nagradna kampanja koja već osvaja turiste diljem svijeta!

Share Istria
Share Istria

Turistička zajednica Istarske županije započinje u petak 27. ožujka veliku promocijsku kampanju pod nazivom Share Istria. Radi se o targetiranom međunarodnom pozivu za sve influencere, opinion leadere, blogere, putopisce i autore na društvenim mrežama, i to onima koji imaju više od 5.000 fanova ili followera. Prijavom na poziv, ulazi se u krug odabira za osvajanje sedmodnevnog besplatnog putovanja i boravka u Istri u periodu od 16. svibnja do 31. srpnja 2015.

Prijave se primaju od  27. ožujka do 22. travnja, a među njima se biraju pobjednici - voditelji ekipa. Odabrani voditelji imaju pravo sa sobom povesti jednog prijatelja, koji također mora biti prisutan na društvenim mrežama. Svakog tjedna u Istri će boraviti po tri tima istovremeno, a svaki tim sastavljen je od voditelja i njegovog prijatelja.

Obveza odabranih timova je da za vrijeme svojeg boravka u Istri svakodnevno na društvenim mrežama ili svojem blogu objave minimalno dva posta vezana uz dnevne doživljaje na putovanju. Odabrani timovi boravit će na jedinstvenom otoku/svjetioniku Porer u medulinskom akvatoriju, kao i u luksuznom hotelu Lone u Rovinju ili malom obiteljskom hotelu Kaštel u Motovunu, a svaki će im dan biti ispunjen raznim aktivnostima u organizaciji Turističke zajednice Istre.

Svjetionik Porer, hotel Lone, hotel Kaštel
Svjetionik Porer, hotel Lone, hotel Kaštel

Planira se posjet itinererima u kojima je Istra najbolja: poznatim vinskim podrumima uz degustaciju vina, kantinama najboljih svjetskih maslinovih ulja, adrenalinskim parkovima i raznovrsnim atrakcijama širom Istre. Dani će im biti ispunjeni i organiziranim tečajevima ronjenja, jedrenja, a moći će se okušati i u plesnim radionicama ili naučiti osnove somelijerskog zvanja upoznajući istarska vina, kao i kušati maslinova ulja, tragati za tartufima ili spuštati se u istarsko podzemlje. Tu je naravno i posjet širokoj paleti evenata, od megaspektakla Red Bull Air Racea u Rovinju, umaškog ATP-a, do festivala plesa u Svetvinčentu, filma u Motovunu i uprizorenja romana Julesa Vernea u Pazinu do koncerata u Areni.

Svaki će tjedan biti ispunjen drugačijim aktivnostima kroz koje će odabrani „natjecatelji“ moći iskusiti ono najbolje što Istra ima, od mora i plaža preko enogastronomije i kulture pa sve do aktivnog turizma.

Događanja u Istri
Događanja u Istri

Nakon svakog tjedna bira se najbolji tim koji ulazi u konkurenciju za osvajanje glavne nagrade u vrijednosti od 10 tisuća eura. Najbolji tim se odabire po kriteriju: koliki je ukupni broj postova objavljen, koliki je njihov reach te kvaliteta objavljenih sadržaja. Svi zainteresirani za osvajanje zanimljivog boravka u Istri mogu se prijaviti na natječaj na web stranici www.shareistria.com.

Istra je na ovaj način stekla nemjerljivu reputaciju u smislu izbora, odnosno dodijeljenih priznanja i nagrada najutjecajnijih medija diljem svijeta. Medijska vrijednost objavljenih članaka na godišnjoj razini premašuje iznos od 150 milijuna kuna.

Među deset najboljih destinacija na svijetu Istru su među ostalim uvrstili National Geographic Traveler, CNN, USA Today, Huffington Post, Fodor's, Reader's Digest, Wine Enthusiast te mnogi drugi. 

Share Istra

Slični članci: