Zbog ove loše navike mnogi pate od nesanice

Dobar san ključ je uspješnog poslovnog i privatnog dana. Nedavno je istraživanje pokazalo da ako dođete na posao nenaspavani činite kognitivni ekvivalent dolasku na posao kao da ste pijani, kako je izvijestio Business Insider. Jednostavno rečeno, nedostatak sna utječe na svakodnevni život, od vaše razine produktivnosti i sveukupnog radnog učinka do osobnih odnosa i mentalne jasnoće.

Iako dovoljno sna zahtijeva samo mali predumišljaj i momentalni prekid nekih loših navika, zbog napornog rasporeda to je lakše reći nego učiniti. Postoji nekoliko zajedničkih navika koje trebamo preknuti radi održavanja zdravog raspored spavanja. No koja je navika najčešća? Pregledavanje mobitela prije spavanja.

Ključ je da svake večeri prije nego što ćete zaspati, trideset minuta ranije, isključite sve uređaje i nježno ih isprate iz sobe. Umjesto toga, čitajte knjigu svake noći prije sna. Problem s našim pametnim telefonima je u LED ekranima koji emitiraju penetrativnu plavu svjetlost koja u osnovi govori našem mozgu: "Hej, probudi se! Nije vrijeme za spavanje!" Štoviše, studije su pokazale da plava svjetlost može čak oštetiti vid i suzbiti proizvodnju melatonina-hormona koji nam pomaže zaspati.


Slični članci: