Zašto trebate stvoriti pozitivne jutarnje rituale i kako ih se držati

Svi bismo voljeli reći da nam se jutro sastoji od ležerne i ugodne rutine. Međutim, stvarnost je takva da većina naših jutra uključuje histerično ustajanje iz kreveta, kašnjenje i kaos u prometu. Zar ne bi bilo tako lijepo kad bi svi stvorili pozitivne jutarnje rituale te od samog početka stvorili takav ton u svome danu? U nastavku saznajte kako točno transformirati svoja jutra.

Pripremite se.

Bilo bi dobro da večer prije posložite neke stvari. Odlučite što ćete obući. Ne morate vaditi odjeću iz ormara, ali trebate imati ideju o outfitu tako da ne trošite vrijeme na stajanje pred ormarom. Zatim, spakirajte u torbu sve što vam treba, poput laptopa, dokumenata, potrepština. ovo će vam također uštedjeti na vremenu i spriječiti potencijalno paničarenje ujutro, poput zaboravljenih papira ili važnog projekta. I konačno, ako nosite ručak sa sobom na posao, pripremite ga prije vremena tako da ga možete zgrabiti ujutro i ne gubiti puno vremena.

Ustanite rano. 

Znamo, znamo, nije idealno, ali ako ustanete na vrijeme stići ćete sve u zadanom roku - uključujući i makeup i sređivanje kose i doručkovanje. To nikako ne znači da trebate ustajati u cik zore svakog dana, ali ipak odvojite dovoljno vremena da se stignete spremiti bez nepotrebnog stresa.  

Meditacija. 

Za meditaciju vam ne treba neki poseban dio dana, možete prakticirati meditaciju gdje god i kad god. Primjerice, dok jedete doručak duboko udahnite nekoliko puta; uživajte u hrani, ali i u njenom mirisu i teksturi. Kada vam misli pobjegnu s fokusa, ponovno razmišljajte o tome kako dišete. Ono što zaista radite jest uživanje u sadašnjosti i vježbanje osviještenosti o trenutku u kojem se nalazite. 

Vježbajte. 

Znamo točno što mislite. Kako bi uopće mogli ugurati trening prije posla?! Pogotovo kad i ovako jedva stižete na posao na vrijeme. Ali sve što vam treba jest 30 minuta! Bilo da je to svega 30 minuta kardija jedan dan, pa kružni trening neki drugi dan - tih bi vas pola sata vježbanja moglo nevjerojatno raspoložiti i pripremiti za dan. Ne samo da ćete na ovakav način probuditi metabolizam već i um, level energije te obrazac spavanja. Jednom kada započnete s vježbanjem ujutro, naviknut ćete tijelo na takav režim i za svega nekoliko dana vam ovo više neće biti problem. 

Organizirajte se. 

Sada kada ste pojeli doručak, meditirali, odradili trening i spremili se za posao, na putu do ureda stvorite mentalnu listu ciljeva koje želite ostvariti taj dan. Na taj ćete se način osvijestiti o svim svojim zadaćama koje želite obaviti tog dana te nastaviti put produktivnosti. 


Slični članci: