Zanimljivih 5 prednosti vježbanja na svježem zraku

Adidas tenisice za trčanje
Adidas tenisice za trčanje

Za sve vas koji ste veliki ljubitelji teretane, moramo vam reći koliko bi vam bolje bilo da sve što činite u teretani, činite na svježem zraku. Vježbanje na otvorenom, poželjno u prirodi, sa sobom nosi daleko više koristi i prednosti od vježbanja u zatvorenom prostoru. Ljetno vrijeme je pred nama, što znači da postoji bezbroj aktivnosti u kojima možete uživati vani. Trčanje, plivanje, trening u parku, na plaži i/ili biciklizam neke su od aktivnosti koje možete, ako ne ovisite o vremenskoj prognozi, prakticirati uvijek i stalno.

Doista, postoje brojne prednosti koje bi vas trebale nagovoriti da vježbate vani, a ovo je naših top 5:

1. Izlaganje suncu povećava razinu vitamina D u tijelu i pomaže optimizirati hormone. Vitamin D pomaže u borbi protiv infekcija tako što pomaže u mišićima, srcu, plućima i mozgu raditi optimalno. Nedostatak vitamina D također je povezan s nekoliko drugih stanja kao što su rak, astma, dijabetes tipa II, visok krvni tlak, depresija, Alzheimerova bolest te autoimune bolesti kao što su multipla skleroza, Crohnova bolest i tip- I dijabetes.

2. Razina kisika (logično) je veća kad ste na svježem zraku na otvorenom nego u zatvorenom prostoru. Nedostatak kisika može dovesti do umora, pospanosti, tuposti uma i razdražljivost.

3. Vježbanje na otvorenom dokazano vas čini sretnijim i smanjuje stopu depresije. Redovita tjelovježba dokazano smanjuje stres, stvara obranu od tjeskobe i osjećaja depresije, potiče samopoštovanje i poboljšava san.

4. Vanjski zelenilo i priroda može povisiti razinu serotonina. Serotonin je neurotransmiter koji je sastavni dio kontrole apetita, sna i zdravog metabolizma.

5. Osjetilna stimulacija bolje funkcionira za vrijeme vježbanja na otvorenom. Vježba je korisna za fizičko i mentalno zdravlje, a senzorna stimulacija može poboljšati kvalitetu života prosječnoj osobi. To je osobito korisno za ljude koji se bore s demencijom.


Slični članci: