Zaboravite na slavne osobe - od danas kućni ljubimci diktiraju trendove

Francuski buldog
Francuski buldog

Društvene mreže kao što su Facebook i Instagram u današnje vrijeme imaju velik utjecaj na stvaranje i oblikovanje trendova u svijetu. U potpunosti smo se naviknuli gledati omiljena slavna lica kako nam se smiješe s ekrana u svojim novim tenisicama ili cipelama i s novom bojom kose, a volimo zaviriti i u njihove tanjure. Često nas počaste i ekskluzivnim fotografijama iz svog doma u kojem uživaju s kućnim ljubimcem. Upravo te slatke njuškice, koje su na mala vrata i uz pomoć svojih vlasnika ušle u svijet digitalnih medija, danas privlače sve više pozornosti.

Nekad smo imali Garfielda, Lassie i Beethovena, a danas imamo cijelo mnoštvo popularnih ljubimaca čije svakodnevne dogodovštine možemo pratiti na društvenim mrežama. Nema osobe koja se neće zaustaviti i pogledati fotografiju ili video gdje je glavna zvijezda kućni ljubimac. Možemo reći kako se prije nekoliko godina pojavio trend sve češćeg pojavljivanja kućnih ljubimaca na društvenim mrežama i od tada naša oduševljenost njima u tom kontekstu neprestano raste. Slavni kućni ljubimci dosegli su impresivan broj pratitelja na društvenim mrežama što ih čini još zanimljivijima, posebno brendovima orijentiranima na hranu za kućne ljubimce, a koji teže obostrano korisnoj suradnji.

Chow Chow
Chow Chow

Trend objavljivanja sadržaja kojima se ističe važnost tjelesne aktivnosti, brige o koži, kosi i noktima te  pripreme i uživanja u zdravoj hrani nije zaobišao ni životinjski svijet. Mnogi vlasnici dijele fotografije, GIF-ove i video uratke u kojima oblače, kupaju, šišaju i češljaju svoje ljubimce te uživaju u zajedničkim obrocima. Kao što paze na vlastitu prehranu vlasnici jednako brinu i o prehrani svojih pasa te za njih odabiru ukusnu i nutritivno bogatu hranu koja im osigurava dobru probavu te zdravu kožu i sjajnu dlaku.

Dehidrirana hrana osnova je zdrave prehrane pasa baš kao što je voće, povrće i meso u ljudskoj prehrani, no ponekad je potrebno svakodnevne obroke obogatiti nešto drugačijim i neuobičajenim okusima. To potvrđuje i rastući trend uvođenja mokre hrane u prehranu pasa, a koju vlasnici svojim ljubimcima povremeno serviraju kako bi redovitu prehranu učinili zanimljivijom i oplemenili ju drugačijim teksturama i novim okusima. Prema istraživanju koje je provela Purina, skoro sedamdeset posto vlasnika pasa u Europi prepoznalo je ukus i potrebe svojih četveronožnih prijatelja te ih hrani mokrom hranom, dok polovica njih tu hranu miješa sa suhom hranom.

Zlatni retriver
Zlatni retriver

Mokra hrana je ukusna, odlično miriše, a napravljena je od visokokvalitetnih sastojaka pa ne čudi što je sve dobne skupine pasa naprosto obožavaju. Odabir FRISKIES Vitafit mokre hrane za pse, razvijene od strane vrhunskih Purina stručnjaka koji već preko 85 godina brinu o prehrani pasa, pridonosi zadovoljstvu vlasnika i njihovu zbližavanju s kućnim ljubimcem. Ipak, najbolji ambasadori ovih ukusnih zalogaja mokre hrane su psi koji se zadovoljno oblizuju i pokušavaju pozirati za svoje Instagram profile dok im pogled odvlači primamljiva zdjelica puna hrane.


Slični članci: