Zaboravite na cardio - ovo su najbolje vježbe za spaljivanje kalorija

Kao što milijuni ljudi koji rade tradicionalan uredski posao mogu potvrditi, istezanje je jedina tjelovježba koju realno mogu ugurati na kraju radnog dana. Ako ništa drugo, to je mali, ali bitan napor koji popravlja štetne učinke od cjelodnevnog sjedenja koji su nam jako dobro poznati.

Dok je istezanje super za smanjenje napetosti mišića i bolji protok krvi u sve dijelove tijela, nije baš najbolja tjelovježba za spaljivanje kalorija - osim ako to činite na specifičan način. Kao Livestrong ističe, nešto što se naziva dinamičko istezanje zapravo može spaliti oko 135 do 200 kalorija po tjelovježbi.

"Istezanje može značiti puno od samog izduživanja mišića", piše fitness trenerica Andrea Céspedes. "Dinamično istezanje je tehnika koja se često koristi prije natjecanja ili treninga visokog intenziteta koji uključuje korištenje vremena, agilnosti i brzine kako bi protegli mišiće i vezivno tkivo. Ova vrsta istezanja je srodna gimnastici ili vježbama s utezima."

Primjeri dinamičnog istezanja uključuju kružne pokrete ruku, iskorak pomoću utega i high-knee zagrljaj. Ovisno o vašoj težini i metabolizmu, možete istopiti od 135 do 200 kalorija unutar pola sata dinamičnog istezanja. Ako ne stignete baš nikako na trening, učinite barem ovo svom tijelu.


Slični članci: