Vježbe koje najefikasnije troše kalorije unutar sat vremena

Postaviti si dan tako da imate vremena i za vježbanje, posao je za sebe. Bilo da ste ranoranilac koji je prvi / prva u teretani ili svoje vježbanje volite odraditi nakon radnog vremena, postoji popis zadataka koji se natječu za vaše dragocjeno vrijeme potrošeno na vježbanje. Zato najbolje što možemo učiniti jest prilagoditi vježbanje unutar sat vremena - no kako unutar tako malo vremena odraditi trening koji će imati svoju svrhu, a to je dodatna potrošnja kalorija i bolje stanje organizma?

Koliko kalorija je spaljeno po satu zbog određene aktivnosti točna je mjera intenziteta vježbanja. Precizne brojke o potrošenim kalorijama će se razlikovati ovisno o tipu tijela, starosti i drugim čimbenicima, no popis vježbi koji vam danas predstavljamo dat će vam dobru ideju o tome koje vježbe imaju najviše efekta unutar zadanog vremena. Donosimo vam popis top pet načina kako spaliti većinu nepotrošenih kalorija u samo jednom satu.

Trčanje po stepenicama

Trčanje po stepenicama je učinkovit način kako spaliti puno kalorija kad nemate puno vremena za vježbanje. Pa makar odlučili svaki dan umjesto liftom, otići pješke na svoj kat.

Plivanje

Plivanje je jedan od najboljih načina kako razgibati cijelo tijelo te pritom spaliti nevjerojatnu količinu kalorija.

Tae Kwon Do

Korejska borilačka vještina tae kwon pali najviše kalorija od svih natjecateljskih sportova.

Uže za skakanje

Preskakanje vijače dijeli prvo mjesto s trčanjem kao aktivnost koja troši najviše kalorija po satu. Koristite vijaču s utezima kako biste poboljšali svoj trening.

Trčanje

Jedan od najčešćih oblika vježbanja je trčanje. Dosegnite brzinu od 12 kilometara na sat i trčite 45 minuta do 1 sata - tada će najviše kalorija biti potrošeno.


Slični članci: