Uz pomoć ove 4 namirnice uredski posao postaje lakši

 

Ispričavamo se unaprijed na cinizmu, ali kad pomislimo na nepopravljivu štetu koju nam čini naš sjedeći, tehnološki usmjeren uredski stil života na zdravlje, hvata nas lagana panika. I to s dobrim razlogom: dugotrajno sjedenje je povezano s povećanjem gladi, upalama, visokim krvnim tlakom, pretilošću i visokom razinom šećera u krvi te s boli u zglobovima i mišićima.

Sada je vrijeme za dobre vijesti: postoje mnoge stvari koje možete učiniti tijekom radnog dana kako biste izbjegli negativne nuspojave sjedenja ili ležanja, uključujući istezanje, hod po "uredskom krugu" svakih 30 minuta, kupnju visokog stola za rad i konzumiraciju prave hrane.

Točnije, trebali biste jesti antiupalne namirnice kao što su avokado, bobičasto voće, orasi i ananas ako sjedite za stolom cijeli dan. Također se preporučuje dodavanje maslinovog ulja, kurkume, češnjaka, zelenog čaja, sjemenki lana i masne ribe poput lososa u svoju dnevnu prehranu (iako se ti sastojci mogu malo teže uklopiti u uredsku prehranu).

Ovi sastojci mogu pomoći smanjiti neke od zdravstvenih rizika povezanih sa sjedećim načinom života. Predstavljene namirnice su se pokazale izvrsne u borbi protiv upala zbog 'isključivanja' upalnih gena te će tako smanjiti štetu koju si činite na poslu i voditi vas na putu k zdravijem (i mršavijem) načinu života.  


Slični članci: