Top 9 namirnica koje djeluju protuupalno, smanjuju bol, umor i nadutost

Ako ste osjećaj naduto, umorno te vam se neprestano javljaju neobjašnjive boli, možda biste trebali više pozornosti obratiti na način ishrane. Budući da određena hrana može utjecati na sve, od prištića na koži do nadutosti u želucu, jedan od jednostavnijih načina prema boljem zdravlju jest promijeniti ono što jedemo. Tijelo često reagira upalama kada jedemo samo određene namirnice, ne spavamo dovoljno i/ ili gubimo prirodnu ravnotežu u životima. Kronična upala povezana je s rakom i drugim teškim bolestima, stoga je veoma važno jesti hranu koja se bori protiv uzroka upale.

Danas vam predstavljamo 9 namirnica koji vode najbolje borbe protiv nadutosti, umora i boli te ih na prirodan način sprječavaju te uklanjaju.

Naranče. Vitamin C upakiran u naranče (i druge agrume) pomoći će u promicanju formacije enzima u jetri koji će isprati toksine.

Rajčica. Poput citrusa, rajčice su veliki izvor vitamina C koji se bori protiv upala.

Tamno lisnato povrće. Rukola, kelj, špinat, blitva – što više klorofila, to tijelu više pomaže.

Orasi. Orasi su prepuni s omega-3 masnim kiselinama koje osim energije pružaju i obranu od upala.

Ribe iz hladnih mora. Tuna i losos balansiraju toksine u našoj prehrani i zbog njih ćete se osjećati manje naduti..

Maslinovo ulje. Maslinovo ulje je najzdravija masnoća na zemlji. Odlično je za kožu, kosu te je ispunjeno raznim protuupalnih sredstvima.

Češnjak. Ne samo da se bori protiv vampira, češnjak također sprječava prehlade, toksine i druge štetne probleme do kojih bi moglo doći.

Kurkuma. Začin koji se odavno koristi u indijskim i azijskim medicinskim praksana za liječenje upale.

Crni grah. Prepun magnezijem i željezom, tamni grah će pomoći protoku krvi kroz naše tijelo te zauzvrat smanjiti upalu.


Slični članci: