Tjedni pregled društvenih događanja

I ovoga tjedna hrvatska metropola bila je epicentar društvenih događanja i prezentacije novih proizvoda i usluga koji će ovih dana postati dostupni svima u Hrvatskoj. U nastavku vam donosimo izvještaje sa svih relevantnih društvenih događaja proteklog tjedna i ljudi koji su ih obilježili! 

Iskonova filmska premijera okupila je ljubitelje stvaralaštva Nicka Hornbyja, fanove popularnog Piercea Brosnana i obožavateljice Aarona Paula, zgodnog 'kuhara' iz serije Breaking Bad. Dvojica glumaca zajedno s Toni Collette i Imogen Poots čine postavu filmske ekranizacije Hornbyjevog bestsellera 'Duži put do dna'.

Priča je to o četvero stranaca koji se susreću na Novogodišnju noć na vrhu jedne londonske zgrade gdje su se uputili izvršiti samoubojstvo. Srećom, njihovi su planovi o usamljeničkoj smrti uništeni pošto susretnu jedni druge. Film s prikazivanjem u hrvatskim kinima počinje 3. travnja ove godine.

Najnoviji make up trendovi ovog proljeća stigli su u hrvatsku drogeriju KOZMO! Neodoljive pastelne nijanse Beauty UK kozmetike apsolutni su hit na tržištu, a maštovitu liniju proljetnog make up-a prve su isprobale dizajnerica modnog brenda AMARIE Anamarija Brkić, voditeljice Edita Miserić, Lana Pavić i Nives Ćanović, glazbenica Pamelu Ramljak, manekenka Iris Rajčić.

“Prirodan look s minimalnom šminkom pastelnih boja idealan je za sunčane dane i proljeće koje nam je konačno stiglo. Posebno me oduševljavaju pastelni ruževi Beauty UK linije koji naglašavaju usne, brzo se nanose  i odlično idu u korak s mojim užurbanim načinom života.” -izjavila je tv voditeljica Edita Misirić. 

U City Centeru one Split održana je jedinstvena promocija nove kolekcije Police sunčanih naočala. Kultni talijanski brand i Optike Anda tom su prilikom organizirali jedinstveno zagrijavanje za Svjetsko nogometno prvenstvo i nagradili posjetitelje koji su bili najuspješniji u pucanju na gol. Najbolji strijelci osvojili su posebne lopte izrađene u duhu nove kampanje, čije je zaštitno lice brazilski nogometaš Neymar Jr. Posjetitelji su također imali priliku zavrtiti kolo sreće i ostvariti 20% popusta pri kupnji Police naočala te osvojiti poklon pakete iznenađenja!

U zagrebačkoj galeriji Velvet predstavljena je L'Oréal Paris REVITALIFT MAGIC BLUR najbrža krema protiv bora. U njenu djelotvornost i učinkovitost među prvima su se uvjerile: Bojana Gregorić, Tatjana Jurić, Kristina Krepela, Nera Stipičević, Marijana Mikulić, Jelena Orešković, Katarina Baban, Mirna Maras, Ivana Delač Đolo, Martina Felja, Ogi Antunac i brojne druge.

U četvrtak su prvotimci Dinama Ivo Pinto i Ruben Lima sudjelovali na poznatom 2. Hrvatskom festivalu hrane i vina koji se od 3. do 5. travnja održava u Areni Zagreb. Dvojica Portugalaca koji već gotovo godinu dana nastupaju u modrom dresu imali su priliku upoznati se s raznim hrvatskim specijalitetima te sudjelovati u kuhanju istih.

Adamićeva ulica jučer je bila najprometnija ali i najzabavnija ulica u Rijeci. Veliki broj uzvanika, među kojima ja bila i pjevačicaMartina Vrbos, oduševili su i zbunjene vozače koji su se zatekli na semaforu Adamićeve ulice, dijeleći im razne vrste wokova. U jednom je trenutku zagrebački ugostitelj zajedno sa vlasnikom riječke franšize Markom Čozom, zaustavio promet i ušao u autobus pun putnika te ih sve počastio svojim hvaljenim wokom.

ALGORITAM-PROFIL-MOZAIK (APM) – (rođen je) novi najveći knjižarski lanac u Hrvatskoj! Potvrđeno je ujedinjenje maloprodajnih lanaca nekadašnjih velikih konkurenata.

Na tiskovnoj konferenciji održanoj u zagrebačkom hotelu Dubrovnik u subotu, 5. travnja 2014. godine, predstavnici triju velikih domaćih izdavačkih kuća – Algoritam, Profil i Mozaik knjiga – obznanili su integraciju prodajnih mjesta te će od 1. svibnja ove godine 40 knjižara širom Hrvatske poslovati pod novim imenom Algoritam-Profil-Mozaik.

Prije dvije su godine nakladnici Profil i Mozaik knjiga učinili isto, a sada im se – izdvojivši vlastitu maloprodaju – pridružio Algoritam. Formalno će se, dakle, upisom u sudski registar, tvrtka Profil Mozaik preimenovati u Algoritam-Profil-Mozaik. Kupcima će time ponuditi bolje uvjete: veći izbor artikala (njih oko 150.000!) i višu kvalitetu usluga na zajedničkih 9.260 m2 prodajnog prostora sa 230 zaposlenih. Novoj će tvrtki to donijeti ujednačavanje uvjeta kod dobavljača, smanjenje troškova, bolju teritorijalnu pokrivenost, veće mogućnosti i više opcija u budućnosti.

Tri izdavačke kuće i dalje će biti neovisne – Neven Antičević će i dalje voditi nakladu Algoritma, Daniel Žderić svoj Profil, a Bojan Vidmar Mozaik knjigu. Upravom novog vladara knjižarskog tržišta trgovina, APM-a, predsjedati će dugogodišnji direktor Algoritma Branko Šoštarić. Minela Barbarić i Nikica Micevski, dosadašnji direktori Profil Mozaika, postaju članovi Uprave APM-a.

U sklopu  promocije novog Story Kids Magazina u galeriji Lauba, Jana Junior predstavila je svoje novo izdanje. Jana Junior veselo je i praktično najmanje pakiranje, namjenjeno upravo djeci, koje od sada donosi još više zabave uz "Igru za tebe".

Na poleđini etiketa Jane junior možete pronaći zanimlljive igre koje će trenutke s najdražima učiniti još zabavnijima i veselijima. Roditelje će igre podsjetiti na dane njihova djetinjstva, a djeca dobivaju priliku naučiti neke već zaboravljene igre kojima su se zabavljale starije generacije.

U jednom od najpopularnijih zagrebačkih restorana - Baltazaru, smještenom u staroj kaptolskoj kuriji nedaleko od Katedrale, koji zbog zavidne 30– godišnje tradicije uživa titulu vodećeg restorana u Zagrebu, ali i u Hrvatskoj, od prošle subote održavaju se gastronomski partyji pod dirigentskom palicom najboljih hrvatskih kuhara i vinara. Prvi kuhar Deniz Zembo, vlasnik i chef restorana Le Mandrać u Voloskom, predstavio se u pratnji Roberta Terzola, vlasnika vinarije Terzolo iz Nove Vasi kraj Poreča. Brojnim okupljenim gurmanima Zemba je dokazao zašto ga krasi titula kulinarskog virtuoza gastronomske scene. U njegovoj kreativnosti u osmišljavanju i prezentaciji jela, koju su mnogi prepoznali a zbog čega ga obožavaju i gastronomski kritičari, uživala su neka poznata imena hrvatske društvene scene.

Zatvorimo li oči i vratimo se u djetinjstvo, u dom koji miriše na čistoću, prisjetimo li se prvog pranja zubi i mekog rublja u koje nas je odijevala majka, sjetit ćemo se i barem jednog Saponijina proizvoda koji je našim bakama i majkama pomogao da nam život učine mirisnijim i čišćim. 

Svaka je obitelj barem jednom u svom domu imala Saponijin Faks helizim, Nilu, Kalodont, Likvi, barem jednom je odjeća mirisala na Ornel, a kupaonica blistala zahvaljujući Arfu. A kako je sve počelo? Davne 1894. jedan je čovjek vlastitim rukama izradio prvi komadić sapuna ne znajući da postavlja temelj velike priče o čistoći i higijeni koju danas piše Saponia svojim Osječka Saponia ove godine obilježava 120 godina postojanja tijekom kojih je izrasla u suvremenu tvrtku koja na domaćem, ali i regionalnim tržištima plasira niz snažnih brendova koji u potpunosti ispunjavaju očekivanja potrošača. U povodu ove velike i važne obljetnice Saponijini "mađioničari za čistoću" su osmislili plavu, slavljeničku, liniju proizvoda iznimne kvalitete i dizajna pod zajedničkim nazivnikom 120 godina. Linija povezuje šest glavnih brendova Saponije: Faks helizim, Ornel, Nilu, Likvi, Arf i Kalodont s jednostavnom, ali sugestivnom porukom da su već 120 godina odani vrhunskoj čistoći.


Slični članci: