Tjedni pregled društvenih događanja

Ivona Brnelić, poznata plesačica i koreografkinja svjetskog glasa, te poznato riječko shopping odredište Tower Centar Rijeka ovog ovog su vikenda spojili dvije umjetnosti, ples i modu, u pravi scenski spektakl. Događaj kojeg su nazvali TOWER LOVES FASH!ON, opravdao je sva očekivanja posjetitelja i prikazao se kao pravi glazbeno-modni spektakl u kojem je uz spoj modne revije, plesa i pjevanja bila prezentirana najnovija ponuda modnih brendova iz Tower Centra Rijeka.

Za ovu nezaustavljivu eksploziju energije bila je zadužena Ivona Brnelić, poznata plesačica i koreografkinja svjetskog glasa rodom iz Rijeke, koja je ovom prigodom, zajedno s Ivonom Čuturić, Adrianom Blanuša-Lošić i Katarinom Kovačić, osmislila idejni koncept i izvedbu cjelokupnog programa. Plesači RiS Dance centra imali su ulogu plesača i modela ovog fashion događaja, a u glazbenom dijelu posjetitelji su uživali uz nastup mladih pjevača, Damira Kedža i Antonije Barišić. 

Na događanju na Jarunu predstavljen je novi Arielov koncentrirani praškasti deterdžent za pranje rublja koji u sebi ujedinjuje inovaciju, jednostavnost uporabe proizvoda i učinkovitost.

Stoga, bilo je logično da se pred novi koncentrirani proizvod postavi ultimativni izazov po uzoru na opće poznate reklame za deterdžente koje svakodnevno imamo priliku gledati. Okupljeni su uživali u adrenalinskoj bujici i zabavi koju donosi natjecanje u paintballu. Kako ovakvu igru neminovno prate i ozbiljne mrlje od kuglica punjenih bojom, finalni ishod je osim smješka na licu natjecatelja bila i poveća hrpa prljavih odijela. Nakon natjecanja kojeg je vodio poznati voditelj Mario Petrekovićbojom uprljana odijela su na licu mjesta stavljena u pranje dok su prisutnima uručena povećala i zadatak koji je glasio da po dobivanju opranog paintball odijela na njemu pokušaju pronaći tragove mrlja od boje. Rezultati su bili impresivni – odijela su bila savršeno bijela i osvježena, a ništa manje važno i sjajno su mirisala.

Glazbenica Danijela Martinović, vaterpolo golman dubrovačkog Juga Marko Bijač, Šibenčanin­, nogometaš Ante Rukavina, TV voditeljica Renata Sopek i kapetan hrvatske vaterpolo reprezntacije i kluba Mladost Josip Pavić, pozivaju Vas da se ovog ljeta pridružite projektu Pokreni se. Split, Dubrovnik, Šibenik, Tuheljske toplice i Zagreb domaćini su projekta.

«Mi smo uspješna sportska a u suštini bolesna nacija. Razlog je jednostavan - generalno se krećemo apsolutno nedovljno. Mijenjati životne navike koje uključuju i tjelesnu aktivnost ne mora koštati apsolutno ništa!« - izjavio je prof.dr.sc. Damir Knjaz, dekan KIF-a.

Edukativni projekt Pokreni se ovog nas ljeta očekuje u pet gradova Hrvatske. U svojoj drugoj sezoni vodeći hrvatski stručnjaci sa Kineziološkog fakulteta iz Zagreba, Definije Hrane i Biotreninga, ukazivat će na goruće probleme te davati rješenja kako da budemo aktivniji i zdraviji. 

Kvalitetni proizvodi za njegu i dizajnerska torba pun su pogodak za odličan izgled. Znaju to i P&G i dm koji su u sklopu kampanje „Jednostavno je biti posebna“ pripremili još jedno iznenađenje za sve djevojke i žene. U razdoblju od 16. do 31. svibnja za kupnju jednog proizvoda iz bilo koje Panteneove linije i jednog proizvoda Gillette Venus na dar dobivate ljetnu torbu Hippy Garden.

Idealan ljetni look uz dobru modnu kombinaciju podrazumijeva glatku kožu te sjajnu kosu.

„Ljeto je vrijeme kada se traži ležernost, jednostavnost, ali ne smijemo zaboraviti ni na praktičnost. U torbu Hippy Garden ženama će stvarno stati sve što im je potrebno – bilo za šetnju gradom ili za plažu,“ – rekla je dizajnerica Đurđica Vorkapić.

Genera Sun objedinjuje proizvode koji pouzdano štite kožu od cijelog spektra UV-A i UV-B zraka u svim fazama - od prvog izlaganja suncu pa do preplanule kože. Sunčana linija  Genera objedinjuje specifične proizvode koji pouzdano štite kožu od cijelog spektra UV-A i UV-B zraka u svim fazama - od prvog izlaganja suncu pa do preplanule kože. Linija uključuje i hidratizirajuće mlijeko poslije sunčanja za obnovu kože nakon izlaganja suncu. Genera Sun proizvodi prilagođeni su svim tipovima kože, pružaju trajnu njegu i dubinski hidratiziraju kožu, te su zahvaljujući novoj formuli brzo upijajući i vodootporni. Svi Genera proizvodi dermatološki su testirani.

Lovački rog u zagrebačkoj Ilici odsada je postao bogatiji za još jednu modnu destinaciju – Malai concept store. Bogatu modnu ponudu među prvima su razgledale ljubiteljice dobrog stila: Kristina Krepela, Andrea Andrassy, Korana Gvozdić, Petra Kurtela, Ecija Ivušić i brojni drugi.

Besprijekoran ten uz bespokmpromisnu zaštitu od sada su sadržani u jednom. Hawaiian Tropic još od 1969. godine štiti osjetljivu kožu od prekomjernog izlaganja sunčevim zrakama. Danas je to jedna od najprodavanijih marki krema za sunčanje u cijelome svijetu. 

Hawaiian Tropic proizvodi omogućuju zaštitu od kožnih oštećenja prilikom zasluženog odmora na suncu. Na proizvodima se nalazi i UVP zaštitni logo, garantirajući ljubiteljima sunčanja naprednu UVA i UVB zaštitu prema EU standardima i osiguravajući trostruku zaštitu sa ispravnom kombinacijom sastojaka koji osiguravaju potrebnu zaštitu kože.

Postoje četiri kategorije ovih proizvoda: obični losioni, losioni za osjetljivu kožu, losioni za one koji vole sport te balzami za usne. Svi proizvodi garantiraju  optimalno pokrivanje i obranu pri najjačem suncu pri čemu svaki od njih koristi raskošnu formulu koja sadrži antioksidanse, sastojke egzotičunog bilja i voća te širok raspon UVA i UVB zaštite. 

Humanost i moda svoje su snage udružili u predivnom ambijentu hotela Antunović.

Srcem i dušom organizatori su sinoć bili uz najugorženije stanovnike svoje zemelje, te su dio finacijskih sredstava donirali u humanitarne svrhe kako bi pomogli svojim sugrađanima u potopljenim dijelovima hrvatske. Tijekom Večeri, koju je vodila zanosna Vjekoslava Bach, više desetaka puta ponovio se humanitarni broj telefona crvenoga križa 060 90 11 s apelom za pomoć.

U predivnoj večeri mode i ljepote, uzvanici su mogli uživati i u glazbenom scenskom nastupu poznatih hrvatskih glazbenika. Tako je Lidija Bačić promovirala svoju novu pjesmu: Nasmij se sestro.

Naš poznati pjevač Leo, počastio je sve prisutne sa svoja dva nova singla: Još te sanjam i Noć bez riječi. Preljepa Antonija Šola, goste je zabavila pjesmama uz live izvedbu: Svaki dan je put i Ne umire ljubav stara, te mladi pjevač Matija Cvek.

Zlatni detalji, sandale u više boja, kao i sandale s uzorcima poput kopči, remenčića, kristalčića i ostalih ukrasnih detalja, glavne su karakteristike nove Mass kolekcije za nadolazeće ljeto. Ovogodišnja ljetna kombinacija iz MASS-a jednako će zadovoljiti ljubiteljice glamura, kao i one kojima više odgovara elegantan i poslovni stil. Naglasak je na seksi cipelama na visoku petu, velikom izboru raznobojnih sandala, kako otvorenih tako i poluzatvorenih na ravnu petu, te na japankama poznatih robnih marki.

Za bezbrižan hod uz plažu Mass kolekcija za ljeto obiluje i mnoštvom japanki. Uz Ipanemu u ponudi su i ljetni modeli brendova Nike, Adidas, Rider, Havaianas i Replay. Uz već nabrojane, u ljetnoj kolekciji Mass objedinjuje i nove modele sandali za ljeto, a riječ je o poznatim brendovima CRAVO&CANELA, BUENO, BULL BOXER, REPLAY, DESIGUAL, TAMARIS, S.OLIVER, ZEUS, CREATOR, te za djecu HELLO KITTY i MKIDS.

„Wellness centar Orhidelia je najbolji lijek - opuštanje nakon napornog tjedna ili mjeseca“.Tim riječima zadovoljni gosti najčešće opisuju Orhideliu, najprestižniji dio Termi Olimia, koje su 07. svibnja 2014. slavile prvih 5 godina. U Termama Olimia mišljenja su da je ona uistinu najljepša.

Prigodom otvorenja 2009. godine Orhidelia je uvrštena u uži izbor od 11 finalista World Architecture Festivala. Po izboru posjetitelja i stručnog žirija proglašena je najboljim wellnessom u Sloveniji, i to uzastopno za sezone 2010., 2011., 2012. i 2013. u kategoriji Turizam - veliki. Rezultati ovogodišnjeg izbora se očekuju uskoro, a u Termama Olimia su uvjereni da će i ove godine biti bogatiji za još jedan naslov najboljeg wellnessa.

Povijesni, bivši Titov brod Galeb danas je ugostio nadolazeći riječki Student Day Festival. Upravo će Galeb kao i osvijetljene dizalice riječke luke biti kulisa najvećeg studentskog okupljanja u regiji.  Ovogodišnji., peti po redu, SDF  očekuje nas  30. i 31. svibnja na lokaciji bivšeg Export drva – Delta, a tisuće mladih zabavljat će vodeći hrvatski i regionalni glazbenici na dvije pozornice. Osim bogatog glazbenog programa očekuju nas brojni kulturni, zabavni i sportski sadržaji hrvatskih i svjetskih umjetnika.

 “Za ovogodišnje jubilarno peto izdanje Student Day Festivala pripremili smo program na dvije pozornice, uz nastupe vise od 30 izvođača koji će zadovoljiti sve glazbene ukuse. Tu su i razna kulturna te sportska događanja stoga pozivam sve željne dobre zabave da nam se pridruže.“– izjavio je Aron Grubešić ispred organizacije festivala.

Pod motom „Učinite svijet boljim sa BIPOM!”  austrijska tvrtka br. 1 u sektoru drogerija poduzima daljnji korak na području samoodrživosti. Sa sveukupno 11 proizvoda za kućanstvo, koji ne ugrožavaju okoliš, BIPA je uvela novu, ekološki prihvatljivu trgovačku marku bi good.

Proizvodi za kućanstvo bi good ne ugrožavaju prirodu, proizvedeni su u Austriji, zapakirani su tako da ne ugrožavaju okoliš, imaju visoki stupanj djelotvornosti, te su, naravno, ekološki prihvatljivi. Svi se proizvodi proizvode u Austriji, na način da se štite prirodni resursi, te se u kratko vrijeme mogu biološki razgraditi. Tako su boce bi good, koje sadrže sredstva za pranje rublja, kao što su kartonska ambalaža za jaja, izrađene od materijala s oblikovanim vlaknima, koji se dobiva 100% od starog papira. 

Jeste li znali da osoba u prosjeku ima oko 100 tisuća vlasi kose? Zanimljiv je podatak i da najmanje vlasi na glavi imaju prirodne crvenokose osobe, a najviše kose, pak, krasi glave plavuša.

Ozbiljan je to posao za vlasište koje ima zadatak stvarati zdravu okolinu za rast kose stoga ga je potrebno njegovati, baš kao što njegujemo kožu tijela tretirajući je raznim pilinzima, losionima, kremama...

Stručnjaci milanskog Alfaparfa mislili su upravo na naše vrijedno vlasište osmislivši tretman i liniju proizvoda za njegovu njegu, Semi di Lino Scalp Care, jedinstvene u svijetu, vodeći se idejom kako se ljepota kose rađa u korijenu.

Laste su prvi vjesnici proljeća, a gole noge definitivno najavljuju ljeto. Prsti na nogama ponovno su slobodni, finoća ženskog stopala napokon dolazi do izražaja – došlo je doba sandala. Savršeni dodatak jednostavnoj kombinaciji s trapericama, ili pak modni naglasak na dobroj suknji, sandale na petu uvijek su bile omiljene.

Kako dolazi i sezona vjenčanja i maturalnih večeri, potražnja za idealnim sandalama zaokupila je mnoge ljubiteljice mode. Za sve njih Deichmann je pripremio velik izbor – od klasičnih modela s remenčićima do izazovnih kombinacija s laserski izrezanim prorezima ili pak popularnih metalik komada.

Boje su također prilagođene sezoni, pa tako mnogi komadi dolaze u bež i metalik nijansama, koje je lako kombinirati na lepršave ljetne materijale. Naravno, tu je i mnogo neizostavne crne na modelima idealnim za monokromatske kombinacije. 

Dalmatinski slavuji, klapa Rišpet osvojit će srca i vratiti vjeru u ljubav novom pjesmom Ne more vrime. Prekrasna bivša Miss Hrvatske Fani Čapalija poput vile lebdi ulicama bajkovitog Trogira, dok zaljubljeni mladić ne može zaboravitti osjećaj koji ga prati od kad ju je prvi puta ugledao. Radnja novog spota splitske klape povest će nas u jedno prošlo vrijeme kada je ljubav bila svetinja.

“Ovo je za mene san. Moja je obitelj iz Trogira, ovim sam ulicama trčala kao mala, a sada u spotu omiljenog mi Rišpeta predstavljam naljepši ljudski osjećaj ljubav. Ima li veće ljepote nego slaviti sreću, podsjetiti se na lijepe trenutke i drage osobe! Vjerujem kako ćemo svi ovom pjesmom otploviti mislima daleko!”izjavila je jedna od najljepših žena svijeta Fani Čapalija.

Velikim svečanim otvorenjem, Zagreb je sinoć dobio prvi shopping centar i park Supernova Zagreb, u Buzinu na adresi Avenija Većeslava Holjevca 62, čiji su program otvorenja popratili mnogobrojni inozemni uzvanici i gosti.

Supernova Zagreb tako je postala sedma članica Supernova obitelji u Hrvatskoj, budući da se u drugim hrvatskim gradovima (Varaždin, Sisak, Slavonski Brod, Karlovac, Šibenik, Zadar) već nametnula kao nezaobilazna shopping destinacija. 

Svečanom otvorenju nazočili su predstavnici menadžmenta Supernove na čelu s Paulom Merdzom, direktorom Supernove i Ines Bakić Zubak, voditeljicom centra, veleposlanica Republike Austrije Andrea Ikić Böhm te zagrebački gradonačelnik Milan Bandić kojemu je pripala čast da rezanjem torte proglasi  zagrebački centar Supernova otvorenim.

Prilikom otvorenja, Supernova Zagreb je donirala 50.000 kuna stradalima s područja zahvaćenim poplavama, te je ujedno, postavljanjem velike kutije u središtu centra pokrenula humanitarnu akciju te pozvala sve posjetitelje da se odazovu prikupljanju sredstava onima kojima je pomoć u ovom trenutku najpotrebnija. 

Tijekom večeri uručena je još jedna donacija, i to Udruzi Hrabri telefon, koju je u ime Udruge preuzela predsjednica Hana Hrpka.

Program otvorenje je vodila Antonija Blaće, a glazbeni gosti su bile Ivana Kindl, Ivana Radovniković, Maja Vučić i Branka Delić, poznate pod imenom Four Ladies. Među ostalima, otvorenju su prisustvovale osobe iz javnog života, glumice Mila Elegović, Tamara Garbajs, Nada Abrus i Sandra Bagarić, voditeljica Vlatka Pokos, redatelj Miran Kurspahić, RTL-ove zvijezde Ana Mišćević i Antonija Stupar te glumci Petar Cvirn i Zoran Pribičević.

Zahvaljujući svojoj lokaciji Supernova Zagreb obuhvaća stanovnike grada Zagreba i Velike Gorice te svih okolnih mjesta, a lako dostupnom čini je i izravan pristup na autocestu A3. Po završetku službenog otvorenja gradonačelnik Milan Bandić je otvorio križanje kod novog centra Supernova Zagreb.

Supernova Zagreb, također će imati izravan utjecaj i na razvoj lokalne zajednice otvaranjem oko 500 novih radnih mjesta, a neupitno je da će kao potencijalno vodeće mjesto ciljane kupovine dati znatan doprinos na tržištu grada Zagreba i okolice. 

KOZMO otkriva tajnu preplanulog tena! Stigla je najnovija linija inovativnih proizvoda za savršen ten i zaštitu od sunca Cabana Sun i Sun Tropic koja se može pronaći ekskluzivno u drogerijama KOZMO! Vrhunski asortiman s nestrpljenjem su dočekale glumice Ana Begić i Marija Borić, modna agentica Tihana Harapin Zelepugin, voditeljice Lorena Nosić i Ines Preindl, modeli Tina Mustapić i Ivan Ukalović te atraktivna Tina Katanić

“Važna mi je zaštita kože na suncu i važno mi je da imam kvalitetne i cijenom prihvatljive proizvode. Upravo zato volim našu drogeriju Kozmo jer me uvijek iznenadi vrhunskim proizvodima, a novu kolekciju za sunčanje isprobat ću već idućih mjeseci. Preporučila bih svima da vode računa o izlaganju sunca i da vode računa o zdravlju svoje kože.“ – izjavila je voditeljica i model Tina Katanić.

Serbian floods

“Ja sam Paulo Coelho, pisac. Pratim katastrofu koja je pogodila Hrvatsku Bosnu I Srbiju. Ovo je vrlo  tužan trenutak za mene i činim sve što je u mojoj moći da pomognem. Želim da znate kako su moje srce I moja duša uz vas. Ako mogu na bilo koji način pomoći molim vas da me obavijestite. Ovo je za mene vrlo tužan trenutak. Volim ove zemlje, bio sam tamo toliko puta" - izjavio je jedan od najvećih pisaca današnjice.

Pod dojmom poraznih rezultata nedavno provedenog istraživanja na razini Europske unije koje je pokazalo da čak 79 posto zaposlenih u Hrvatskoj radne uvjete ocjenjuje lošima, Orangina je pokrenula kampanju pod nazivom “Okreni stvari naglavačke”. Orangina će preokrenuti živote naših marljivih građana i obećaje da od danas, kada starta kampanja, u Hrvatskoj više ništa neće biti isto. Naredna tri tjedna građani diljem Hrvatske imat će priliku na svoje radno mjesto privući nezaboravne zabavljačke skupine i dobro protresti svoju dnevnu poslovnu rutinu. Kampanja “Okreni stvari naglavačke” želi duhovitim i inspirativnim trenucima uljepšati radne dane naših radišnih građana.

Večeri Petrice Kerempuha i idućeg ponedjeljka 26.05. priprema pravu glazbenu poslasticu -  Klapu Nostalgija s posebnim gostom, jednim od najvećih imena naše estrade, Arsenom Dedićem. Koncert počinje u 20.00 h a ulaznice se ne naplaćuju.

Prošlog ponedjeljka je nastupio SKUD Ivan Goran Kovačić, s repertoarom domaćeg folklora. U prilogu šaljemo slike tog nastupa.

Do kraja festivala, natupati će: 02.06. – Ladarice i 09.06. SKUD Ivan Goran Kovačić (Međunarodni folklor)

Poznati španjolski brand Springfield održao je poseban showroom za urednike i novinare iz svijeta mode koji su dobili priliku premijerno pogledati kolekciju za jesen zimu 2014/ 2015. Prisutnima su također ekskluzivno predstavljeni novi lookbook vizuali koji odišu odvažnošću, svježinom i jakom osobnošću. Kao jedan od vodećih brandova u svijetu mode za mlade, Springfield njeguje jednostavan stil interpretiran na suvremeni način, što dolazi do izražaja i u najnovijoj kolekciji.

Vodeći se potrebama mlade urbane generacije, Springfield nastavlja promicati temeljne vrijednosti branda: spoj vrhunske kvalitete i pristupačne cijene, udobnost, moderan dizajn te stil koji je istovremeno opušten i elegantan. Ženska kolekcija se poigrava slojevima i uzorcima, objedinjujući grunge, romantične i etničke elemente, naglašene kroz buntovnički, ali izrazito ženstven stil i odvažnu višebojnost. Muška kolekcija je idealna za ljubitelje smart casual stila, a uz bogatu grafiku, natpise i neočekivane detalje, odlikuje se opuštenošću i naglašenom funkcionalnošću.

Bilić Vision optika u Centru Kaptol jučer je bila središte okupljanja poznatih i slavnih prilikom svečanog otvorenja novouređenog prostora. Optika već 14 godina njeguje tradiciju kvalitetne usluge za svoje klijente, a usprkos izazovnim vremenima u kojima se nalazimo, nastavlja s razvojem i ulaganjem u poslovanje te tako klijentima omogućuje uslugu po najvišim standardima.

Inače, Bilić Vision optika jedna je od rijetkih optika u Hrvatskoj koja u svom asortimanu nudi vrhunske brendove naočala poput Dite, Chanel Biju, Thierry Lasry te Cutler & Gross. Svečanom otvorenju prisustvovale su brojne poznate osobe iz svijeta glazbe i glume poput glumice Natalije Đorđević, voditeljica Monike Mamić, Ecije Ivušić i Uršule Tolj, manekenki Anite Dujić i Alme Vukičević, arhitekta Jana Pivca i supruge Dore Juras Pivac, Valerije Novak i Borisa Đurđevića, Ane Šikić te brojnih drugih…Za glazbenu kulisu događanja i ugodnu atmosferu pobrinuo se vrhunski glazbeni dvojac saksofonista iz Papandopulo kvarteta.

Starenje možemo usporiti i to odmah i bez odlaganja. Kretanje kao univerzalni lijek jedan je od osnovnih recepata za znatno usporavanje starenja i produljenje životnog vijeka. Već na samom otvaranju 7. međunarodne znanstvene konferencije Kinesiology u svijet su poslane poruke koje mogu promijeniti životni vijek i kvalitetu života cjelokupnog čovječanstva.

«Još jednom se pokazalo da je Hrvatska u stanju okupiti vodeće svjetske stručnjake u području kineziologije koja kao zanimanje budućnosti ima težak zadatak osigurati čovjeku kvalitetniji i duži život. Čovjek je stvoren za kretanje i bez kretanja umire!» - izjavio je dekan KIF-a prof.dr.sc. Damir Knjaz i dodao: «Definitivno svaka osoba može pronaći program koji će ga u svakom pogledu ispunjavati, takodjer je važno da ti programi budu vođeni od strane školovanih kineziologa.»

Najglamurozniji filmski festival koji se tradicionalno već 67. godinu za redom održava u čarobnom gradiću Cannesu na Azurnoj obali, ove je godine posjetila hrvatska producentica i glumica Jelena Veljača. U organizaciji Chivasa imala je priliku tijekom 24 sata doživjeti sve čari tog 'festivalskog gradića' te odsjesti u najpoznatijem i najluksuznijem hotelu u Cannesu – Martinezu. Veljaču je oduševila i vožnja na Chivas 25 motornoj jahti Alexandra V te vožnja helikopterom do zračne luke uoči odlaska iz Cannesa. Tijekom boravka u Cannesu Jelena Veljača je uživala i na večeri u restoranu s tri Michelinove zvjezdice, La Palme d’Or, kao i na ostalim Chivasovim zabavama.

„U Cannesu sam bila prije petnaest godina, ali u statusu turista. Ovaj je put moja uloga bila puno drukčija, Chivas je kao partner Cannes film festivala bio fantastičan domaćin. Od prvog do zadnjeg trenutka sve je bilo vrhunski organizirano, od priprema za premijeru filma Tommyja Lee Jonesa, povodom koje sam imala čast prošetati i crvenim tepihom sa zvijezdama filma, do samog putovanja. Zahvalna sam što sam imala priliku doživjeti filmski festival u Cannesu kao gost ovog luksuznog branda“, istaknula je šarmantna hrvatska producentica i glumica dodavši kako ju je iznenadio broj ljudi na festivalu.

„Ulice su prepune, taj kilometar do crvenog tepiha vozili smo se 30 minuta, jer su na svakom koraku stotine građana čekale zvijezde. Cijeli grad živi za festival, ljudi su od ranog jutra na Boluevard de Croisette – glavnoj ulici Cannesa“, prepričala je Veljača koja je poput prave filmske dive zablistala na crvenom tepihu i to u prekrasnoj kreaciji Roberta Severa inspiriranoj dvadesetim godinama prošlog stoljeća. Svilenom zlatnom haljinom s dubokim otvorom na leđima i šlepom izrađenim u plise solei tehnici, Jelena je oživjela zlatno doba Hollywooda. Cijeli su styling zaokružile torbica Sylvia Toledano, nakit Mawi  i cipele Gianvito Rossi.

Petnaest je godina prošlo od lansiranja prvog Aqua Marisa, a upravo toliko bilo je dovoljno da iz pogona farmaceutske tvrtke JGL ovih dana iziđe respektabilan, sto milijunti primjerak! Najinternacionalniji brend tvrtke, trenutačno prisutan na tri kontinenta i u više od 30 zemalja svijeta, jedan je od najuspješnijih hrvatskih izvoznih brendova čiji izvoz čini 98 posto njegove prodaje. Također, sukladno podacima kuće Nicholas Hall za 2013., Aqua  Maris najprodavaniji je globalni brend u segmentu fizioloških otopina te otopina na bazi mora za nos.

Riječka tvrtka, koja se trenutačno nalazi među sto najvećih generičkih kompanija u svijetu te koja se ostvarenim prihodima od 877 milijuna kuna u 2013. godini na razini Grupe nalazi na drugom mjestu u nacionalnoj farmaceutskoj industriji, baštini dugu tradiciju Jadrana u primjeni morske vode za zdravlje ljudi. Uspješna priča o Aqua Marisu započela je 1999., a danas ova linija broji petnaest proizvoda te je jedina u svijetu koja nudi prirodno rješenje za higijenu uha, grla i nosa.

Uz već standardnu ponudu prvoklasnog sustava zvuka, 3D projekcija, laserskog showa u kombinaciji s atraktivnim plesačima i performerima, NOA ovog ljeta donosi jednu izuzetno atraktivnu novinu – spektakularnu novu pozornicu koja će zasigurno kandidirati u nadmetanju za najgrandiozniji scenski projekt ovog dijela Europe.

Najsnažnije ovogodišnje ime klupskog programa čini Nervo, dvije atraktivne sestre koje su se ustoličile među elitom svjetskih DJ teškaša.

Australske sestre Mim i Liv Nervo započele su karijeru producirajući singlove za izvođače kao što su Ke$ha i Kylie Minogue, remiksirajući za super zvijezde kao što su Katy Perry i Thirty Seconds to Mars, te udružujući snage s Davidom Guettom na stvaranju velikog hita 'When Love Takes Over', hita ovjenčanog Grammyem. Počele su izdavati i pod vlastitom etiketom, rame uz rame sa Afrojackom, Steave Aokijem i Nicky Romerom, nastupajući u brojnim arenama sjeverne Amerike na velikoj Famme Fatale turneji, zajedno sa Britney Spears i Nicki Minaj. Danas nastupaju diljem svijeta usput pronalazeći vrijeme za rad na novima materijalima.

Poznate su party djevojke, a neka od poznatijih mjesta na kojima su nastupale se Lollapalooza, Electric Daisy, te čuveni Tomorrowland na kojem su izbacile svoj prvi Beatport naslov broj jedan – 'The Way We See The World' (službena himna Tomorrowlanda 2011-te, ko-producirana u suradnji s Afrojackom, Dimitri Vegasom i Like Mikeom).


Slični članci: