Tjedni pregled društvenih događanja

Na događanju na Jarunu predstavljen je novi Arielov koncentrirani praškasti deterdžent za pranje rublja koji u sebi ujedinjuje inovaciju, jednostavnost uporabe proizvoda i učinkovitost.

Stoga, bilo je logično da se pred novi koncentrirani proizvod postavi ultimativni izazov po uzoru na opće poznate reklame za deterdžente koje svakodnevno imamo priliku gledati. Okupljeni su uživali u adrenalinskoj bujici i zabavi koju donosi natjecanje u paintballu. Kako ovakvu igru neminovno prate i ozbiljne mrlje od kuglica punjenih bojom, finalni ishod je osim smješka na licu natjecatelja bila i poveća hrpa prljavih odijela. Nakon natjecanja kojeg je vodio poznati voditelj Mario Petreković, bojom uprljana odijela su na licu mjesta stavljena u pranje dok su prisutnima uručena povećala i zadatak koji je glasio da po dobivanju opranog paintball odijela na njemu pokušaju pronaći tragove mrlja od boje. Rezultati su bili impresivni – odijela su bila savršeno bijela i osvježena, a ništa manje važno i sjajno su mirišala.

Na nedavno održanoj modnoj manifestaciji Fashion.hrRobert Sever predstavio je autorsku kolekciju, ali i komade koje je realizirao s jednim poznatim beauty brendom gdje je predstavio sjajne tunike u nekoliko boja. Tunike koje su oduševile sva fashionistice premijerno prikazuje stilistica, ali i najčitanija te najutjecajnija blogerica u regiji Barbara Repe.
 
"Oduvijek volim boje, razne teksture i uzorke na odjeći te mi je najveći gušt spajati i kombinirati naizgled nespojive komade. U tome nema ništa loše, zar ne?" izjavila je Barbara Repe i nadodala:"Dobila sam priliku poigrati se te osmisliti dvije zaigrane kombinacije - dnevnu i večernju, koje uključuju ovu jednostavnu, no izuzetno nosivu tuniku koja je dizajn Roberta Severa"
 
Zagreb IN Style by REN modna manifestacija snimila je najavnu kampanju za nadolazeći event koji se 19.05.2014 održava u Zagrebu u Hotelu Antunović. Model Meri Benčić jedna od najljepših žena Hrvatske je zaštitno lice kampanje, a terme Olimia u Sloveniji su bile savršeno mjesto za snimanje modne kampanje koju potpisuju fotografi Vedran i Aljona Sokić.
 
Dizajneri La Marye, Tatjana Tudor by Sposata i Franka Masnjak predstavljaju svoje nove kolekcije odjeće, dok u show programu brandovi P.S Fashion i Pompea predstavljaju svoje nove kolekcije odjeće i kupačih kostima. 

Ovoga vikenda u Rovinju je u sklopu Rovinj Photodaysa održana radionica Fashion Photography Workshop, „Emotions in Fashion by Viktor Drago“. Riječ je o radionici namijenjenoj svim profesionalnim fotografima, zaljubljenicima u fotografiju te fotografima početnicima. Viktor Drago, utemeljitelj i kreativni vođa modnog projekta Cro-à-Porter, okupio je iznimne stručnjake iz svijeta mode, top modele, make up majstore, profesionalce za kosu te najbolje kolekcije domaćih dizajnera kako bi mladim fotografima što vjernije prikazao čari modne fotografije.

Svi prijavljeni imali su uvid u sve faze stvaranja modne fotografije, editorijala ili velike kampanje. Jutro je započelo s pripremom seta te modela za snimanje koje su šminkale Ivana Bilandžija Billy i Iva Berišić. Za frizuru manekenki Talia models agencije pobrinuli su se Nikola Blažinčić i Matej Tonković. Slađana Divjak, Domagoj Štimac i Damir Begović iz Twinsa, te Vedran Sardelić, Even East slagali su stylinge za snimanja te su modeli nosili odjeću Twinsa, Even Easta, Zigmana, Hippy garden, Diesel te mnogih drugih poznatih hrvatskih dizajnera. Inače, kolekcija Zigmana i brenda Absolut, koja se fotografirala u Rovinju, dio je globalne kampanje  „Transform today“ koja je predstavljena na zadnjem Schwarzkopf Cro A Porteru. Nakon svih priprema uslijedilo je snimanje na različitim lokacijama.

Fotografi Zvonimir Ferina, Franjo Matković, Danijel Galić, Lidija Mataja, Goran Matijašec, Joanna Paciorek, Ivana Dzaja i Velimir Eldić uz savjete Viktora Drage fotografirali su različite stilove: avangardu, street style i glamour. Ovo je bila iznimna prilika za sve ljubitelje modne fotografije koji su iz prve ruke saznali sve trikove i tajne modnog svijeta. Cjelodnevna radionica rezultirala je posebnim setovima i stylinzima te iznimnim fotografijama te će biti vrlo teško izabrati najboljeg od njih. Najbolji materijali objavit će se kao modni editorijal u magazinu Grazia na čak 10-ak stranica. Ime pobjednika znat će se kroz 10-tak dana.

Tvrtka Samsung Electronics predstavila je danas hrvatskim medijima nove modele pametnih kućanskih uređaja za 2014. godinu. Svoja iskustva o svakodnevnom korištenju i jednostavnosti rukovanja Samsungovim „kućancima“, okupljenima su predstavile TV voditeljica Jasna Nanut, koja je demonstrirala sve prednosti svakodnevne upotrebe perilice rublja WW9000 i slastičarka Petra Jelenić, koja je uživo pripremala ukusne delicije koristeći se novim Samsungovim hladnjakom Food Showcase i mikrovalnom pećnicom MW5000.

Dizajnerica Aleksandra Dojčinović kreirala je majicu za koju je aplikaciju osmislila Ivana Kuzmić. Majica se mogla kupiti tijekom sajma Samsung ZONA 45 na zajedničkom štandu dviju udruga. Sav prihod od prodaje majica ide u dobrotvorne svrhe upravo tim udrugama – „Ljubav na djelu" i „Fra Mladen Hrkač". 

U Kaptol centru, Cineplexx-u održana je svečana premijera najiščekivanijeg filma godine “Utroje sa žigolom” kojoj su prisustvovala brojna imena društvenog života: Babraba Kolar, Irina Čulinović, Natali Dizdar, Kristina Krepela, Sonja Kovač, Katarina Baban, Ivana Roščić, Ogi Antunac, Jasna Nanut, Loredana Bahorić, Anja Alavanja, Amar Bukvić, Damir Markovina, Edvin Liverić, Duško Valentić, Željko Ožbolt, Ronald Braus i brojni drugi.

OXBO Urban Bar & Grill u sklopu hotela Double Tree by Hilton Zagreb,  sve se jače pozicionira kao zaseban brend na hrvatskom tržištu restorana. Činjenica kako je jedan od najvećih svjetskih hotelskih lanaca izabrao upravo Zagreb za uvođenje svog novog i zasad jedinstvenog koncepta urbanog restorana pokazala se ispravnom odlukom Hilton Worldwide menadžmenta jer sudeći po broju posjetitelja OXBO ponuda je naišla na vrlo visoku potražnju unutar zagrebačke, ali i hrvatske gastro ponude. 

„OXBO, kao i hrana, mora biti dostupan svima. Za šarm na tanjuru potrebni su najbolji sastojci, poput naših Black Angus steakova s Creekstone farme. Mi smo jedni od samo nekoliko restorana u Europi gdje ih možete dobiti jer za nas je ili/ili - Ili lokalno, ili najbolje - bez kompromisa. Upravo na toj filozofiji počiva slogan OXBO RARE yet well done“,  pojasnio je Tomislav Nikšić, glavni kuhar OXBO Urban Bar & Grilla.

Svečano je otvoren najveći regionalni sajam mode Samsung Zona 45. U samom središtu Zagreba, na Trgu bana Jelačića više od 100 izlagača predstavlja svoje radove, a trodnevnu manifestaciju svečano su otvorile glumice Linda Begonja Ana Maras ambasadorice sajma mode te u ime Grada Zagreba Martina Bienenfeld, voditeljica gradskog odsjeka za turizam. 

Po svoju dozu modnih noviteta došle su i brojne poznate osobe: Petra Nižetić, Marijana Batinić, Anica Kovač, Marija Borić, Tihana Harapin Zalepugin, Edita Misirić, Antonija Stupar Jurkin, Monika Mihajlović, Ivica Pucar.

Na gastro druženju u restoranu Okrugljak povodom predstavljanja specijalne kuharice jedinstvenih recepata otkrivene su slatke tajne stogodišnjeg postojanja ovog najzagrebačkijeg restorana.

U društvu glumica Ane Begić Tahiri, Mare Bratoš, voditeljice Iva Šulentić te mnogih drugih prezentirana su jela koja su godinama sladila nepca gostiju koji svjedoče tradiciji i kvaliteti restorana.

Kuharica recepata stogodišnje tradicije Okrugljaka najbolje će dokazati i prikazati kvalitetu i uspješnu priču koja se desetljećima gradila uz puno ljubavi i truda.

U sklopu sportskog dana na Maksimiru - kadetskog i seniorskog finala Hrvatskog nogometnog kupa, modri je klub u srijedu, 7. svibnja na Maksimiru održao Plavkov Kids Korner. Naši najmlađi navijači, uz puno smijeha i veselja, ponovno su uživali besplatno u raznim zabavnim sadržajima, napuhancima za skakanje i speed nogometu, i to u društvo našeg Plavka, Ciboninog Vuka, zatim Kodija, Ledu Medu i Kroki Kroketa

U King Crossu Jankomir započeo Vikend hrane i putovanja na kojem posjetitelji mogu uživati u bogatoj gastronomskoj i turističkoj ponudi brojnih izlagača. U kulinarskom izazovu "Cooking show" pod voditeljskom palicom gastronomada Renea Bakalovića svoje su snage odmjerili popularni pjevač Luka Nižetić i radijska voditeljica Irina Čulinović te dvoje odabranih natjecatelja koji su se svojim inovativnim receptima prijavili preko Facebook stranice King Crossa. U prvom krugu natjecatelji su pripremali odrezak od svinjskog vrata s pireom od celera s crnim tartufom, a u drugom krugu file brancina na kremi od krumpira i poriluka. Pobjednici su osvojili vrijedne nagrade te se odlično zabavili pripremajući ukusna jela.

U borbi sa stranim kozmetičkim divovima domaći proizvođač Olival već 20 godina pokazuje kako za hrvatsku prirodnu kozmetiku itekako ima kupaca. Osnivačica Vlasta Pojatina i direktor Marijan Pojatina rođendan tvrtke zato su odlučili proslaviti predstavljanjem dosadašnjih rezultata i vizije Olivala, kao i planova za daljnji razvoj.

Asortiman Olivala danas broji čak 69 proizvoda smještenih u nekoliko linija: za sunčanje, lice, kosu, ruke, stopala, masažu, pa sve do kozmetike s posebnim namjenama. Misao vodilja u razvoju svih ovih proizvoda bila je uvijek jednostavna- ponuditi kupcima prirodnu kozmetiku vrhunskog sastava po pristupačnoj cijeni.

Vlasta Pojatina, koja je i danas zadužena za sve Olivalove recepture, nastoji da većina proizvoda bude temeljena na hrvatskim sirovinama– poput masline, lavande, čička, oraha, nevena ili smilja.

Kroz svih ovih dvadeset godina Olival je napredovao korak po korak, na temelju vlastitih formulacija i inovacija. Uglavnom smo se oslanjali na vlastite snage i to se pokazalo dobrom odlukom jer smo stvorili brend s vrhunskim proizvodima i vjernim kupcima – rekla je Vlasta Pojatina, osnivačica Olivala.

U srijedu 21. svibnja 2014. godine, Zagreb će postati bogatiji za još jedno mjesto gdje će svoju oazu mira potražiti svi poklonici poezije i štovatelji istinskih kulturnih vrijednosti. Naime od 19:00 sati u Kordunskoj 1 u prostoru ExKinoteke, otvorit će se Julius Meinl Poetry Cafe kao dio Julius Meinl Poetry projekta u kojem su pokazali važnost i vrijednost poezije u životu običnih ljudi, ali i važnost poezije za sve one koji u ispijanju jutarnje kave traže bijeg od ustaljene svakodnevice.

Julius Meinl, brend koji inspirira pjesnike još od 1862. predstavio je 3. ožujka 2014. godine Poetry projekt, zanimljivu i edukativnu kampanju u kojoj nas je želio potaknuti na otkrivanje i prepoznavanje poezije u svakom trenutku kada se susretnemo s njom. Nastavak kampanje uslijedio je na Međunarodni dan poezije 21. ožujka 2014., kada je Julius Meinl odlučio nagraditi sve ljubitelje kave i sve one kojima je ovaj mirisni napitak svakodnevni životni ritual. Stoga je 21. ožujka u 259 lokala diljem Hrvatske u kojima se točila Julius Meinl kava, valuta plaćanja bila poezija. Na taj dan preko 22.000 ljudi platilo je Julius Meinl kavu stihom.


Slični članci: