Tjedni pregled društvenih događanja

Nestlé NESQUIK žitarice i Akademski košarkaški klub VERN' održali su prvu Košarkaonicu za mlade košarkaše, a čiji je sastavni dio bila i edukacija s temama Važnost pravilne prehrane i doručka kod djece te Odrastanje kroz sport. O pravilnoj prehrani djeci i njihovim roditeljima govorila je Aleksandra Malešević, nutricionistica tvrtke Nestlé za regiju, dok su od našeg proslavljenog boksača i izvršnog direktora sportskog programa na Veleučilištu VERN' Željka Mavrovića prisutni imali prilike čuti s kakvim se sve izazovima u karijeri susreću profesionalni sportaši.

„Jako smo zadovoljni odazivom djece i roditelja na prvu Košarkaonicu i drago nam je da i mi, kroz edukaciju o pravilnoj prehrani, možemo doprinijeti unapređenju zdravlja mladih sportaša te ih potaknuti da više razmišljaju o ulozi prehrane u njihovom rastu i odrastanju. Uspjeh prve edukacije motivacija nam je da i dalje nastavimo s organiziranjem sličnih radionica'' – izjavila je Valentina Golub, Brand manager Nestlé žitarica za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

Na konzultacijama u Poliklinici Nola nedavno je bila poznata TV urednica i novinarka Tončica Čeljuska koja je, kako kaže, s dr. Ivanom Nolom tijekom godina postala prijateljica pa su joj odlasci u tu polikliniku postali užitak i zdrava navika.

Objasnila je kako je u Polikliniku Nola navratila na proljetni "check in", ali i da bi se s dr. Ivanom Nolom savjetovala i odlučila kako na što bolji, sigurniji i kraći način dovesti svoju sada već izvrsnu liniju u još bolje stanje.

"U Poliklinici Nola se svaki put osjećam kao da sam došla drugoj kući, Ivanu znam godinama, a osoblje je izrazito ljubazno, profesionalno, konkretno i za mene nema boljeg mjesta za liječenje ili 'usavršavanje' izgleda. Dr. Nola me je savjetovala i predložila mi nešto novo što imaju u Poliklinici za tretiranje ženskih kritičnih zona zahvaćenih celulitom i ostalim posljedicama zimskih lijenosti. Mislim da ću se odlučiti za nekoliko tretmana prije ljeta", izjavila je Tončica Čeljuska.

Na zagrebačkom Strossmayerovom šetalištu proteklog vikenda održano je drugo izdanje Street Food Festivala Zagreb. Naime 26. i 27. travnja 2014. svi posjetitelji imali su mogućnost na popularnom Štrosu uživati u 12 različitih vrsta jela iz 8 zemalja svijeta i doživjeti jedinstveni oblik gastronomske ponude i zanimljivih kulinarskih rješenja. Unatoč nestabilnom i promijenjivom vremenu Street Food Festival Zagreb posjetio je veliki broj zagrepčana, ali i gostiju iz cijele Hrvatske te popriličan broj turista koji su s radošću prihvatili ovakvu vrstu manifestacije i turističke promocije. Festival je u subotu svečano otvorio gradonačelnik Zagreba Milan Bandić, koji je degustirao grah te kuharima dao zadnju uputu koliko ga začiniti te obećao svim građanima i medijima da će svi posjetitelji rujanskog izdanja Street Food Festivala upravo njega vidjeti u izdanju kuhara te da će svi jesti - gradonačelnikov grah.

McDonald’s, globalni sponzor FIFA-e i UEFA-e i ove je godine proveo kampanju Player Escort te djecu pobjednike natječaja vodi na odabrane utakmice Svjetskog nogometnog prvenstva, zajedno s njihovom pratnjom. McDonald's Hrvatska će ovogodišnju pobjednicu u Hrvatskoj, osmogodišnju Osječanku Lunu Kalesić, voditi na utakmicu otvorenja Brazil - Hrvatska u Sao Paulu 12.lipnja.

Od 2002. godine ovaj ekskluzivni McDonald'sov program na globalnoj razini omogućava stvaranje jedinstvene uspomene malim navijačima i navijačicama diljem svijeta. Prijave su bile moguće putem aplikacije „Pratitelj igrača“ na McDonald’s Hrvatska Facebook stranici, a pobjednika, prvu rezervu i još četrnaest finalista izabrao je McDonald'sov žiri u sastavu: Ivan Blažićko, Barbara Kolar i Saša Buneta te predstavnici McDonald'sa Hrvatska.

Pobjednik natječaja, dijete s najupečatljivijim savjetom za naše reprezentativce, je devetogodišnja djevojčica Luna Kalesić koja je simpatičnom porukom osvojila McDonald's i članove žirija. „Kada sam ja počela trenirati nogomet, bila sam jedina djevojčica. Svi dečki su mi se smijali. Kod kuće sam plakala, ali nisam odustajala. Nakon nekog vremena postala sam omiljena. Zato budite uporni jer trud će uvijek biti nagrađen“, poručila je Luna i time si osigurala put na utakmicu godine.

„Vjerujemo da je san svakog djeteta istrčati na teren s aktualnim idolima cijele zemlje, i doživjeti nogometnu euforiju iz prve ruke. I u ovom projektu smo prije svega posvećeni pružanju zabavnog iskustva“, naglasio je Pavel Pavliček, član uprave tvrtke Globalna Hrana d.o.o. nositelja franšize McDonald's za Hrvatsku.

Dvije uspješne glumice velike su ljubiteljice mode, a njihovi ormari kako same kažu,ogledalo  su  njihove  osobnosti.  Obje  vole  ženstven  i  ležeran  stil,  a  posebno  cijene  raddomaćih dizajnera koje se trude što više promovirati. To je ujedno i jedan od razloga zbogkojeg su sa zadovoljstvom pristale na ulogu ambasadorica najvećeg modnog sajma u regiji.Tim je povodom snimljena i kreativna kampanja sajma SAMSUNG ZONA 45.

„Najbolji  način da pronađeš vlastiti  stil  je da razumiješ sebe i svoj unutarnji  svijet.Moda bi po meni tu trebala služiti kao instrument kreiranja vlastite osobnosti. Ja ju shvaćamkao nadogradnju same sebe i istovremeno kao igru u kojoj je sve moguće“ izjavila je Linda Begonja koja je s kolegicom utjelovila lik šopingoholičarke ispred objektiva mladog fotografaFranje Matkovića koji je zadužen za kreativni koncept kampanje.  Anu Maras oduševila jemodna predstava pred kamerom. „Za mene je moda igra, ljubav, stav, a ponekad i uloga. Neopterećujem se, igram se. Nekad se, dok hodam gradom, divim djevojkama koje nose onošto meni ni u ludilu ne bi stajalo. Inspiriraju me takvi ljudi, inspirira me individualnost i uličnamoda, a najviše od svega pozitivan stav i osmijeh. Uz osmijeh sve bolje stoji“, zaključila jeAna. 

Hrvatske zvijezde uživale su ovog vikenda u vrhunskom provodu u novom omiljenom mjestu zabave Zagreba, u klubu Ray. Tisuće gostiju u dva su dana Jarun pretvorili u veliki plesni podij, a o dojmovima će se još dugo pričati.

Modna dizajnerica Kristina Bradač proslavila je rođendan u društvu prijatelja među kojima je bila i TV urednica Martina Podgorski i manekenka Kim Kosanović. Popularni glazbenik Jole uživao je u gastro delicijama te glazbi legendarnog Harisa Džinovića. Modna dizajnerica Natalija Žarković slobodne trenutke u Zagrebu provela je zabavljajući se u novom klubu kao i TV urednica Anja Alavanja te brojni drugi.

Jelena Veljača, Robert Sever i njegov dugogodišnji poslovni partner Branko Basletić, odškrinuli su vrata salona u kojemu je održana prva proba luksuzne haljine za crveni tepih u Cannesu. Podsjetimo, naša će producentica i glumica ove godine u organizaciji službenog partnera 67. filmskog festivala u Cannesu, Chivas Regala, zablistati na tamošnjem crvenom tepihu.

Robert Sever će, posebno za tu priliku, dizajnirati haljinu koja će se savršeno uklopiti u luksuzni ambijent jednog od najprestižnijih filmskih festivala u svijetu.

„Cannes je nešto posebno. On je sinonim za prestiž, luksuz i odiše glamurom kao malo koji svjetski festival. Za crveni tepih odlučili smo Jeleni dizajnirati posebnu couture haljinu, baš kakva i treba biti za ovu priliku.“, istaknuo je Sever dodavši kako će haljina biti zlatne boje, a javnosti će u punome sjaju biti predstavljena neposredno uoči Jeleninog puta u Cannes.

Jučer je u zagrebačkom City Centeru one West službeno otvoren prvi Orchestra store u Hrvatskoj, najveća dječja modna trgovina koja nudi kvalitetnu, trendy odjeću tijekom cijele godine po povoljnim i pristupačnim cijenama. Uz predstavljanje aktualne kolekcije za proljeće/ ljeto, koju će klinci i klinceze s veseljem nositi, otvorenju prvog hrvatskog Orchestra storea pridružile su se i poznate mame, Bojana Gregorić, Iva Balaban, Ana Miščević, Ana Begić Tahiri, Tamara Garbajs, Zlata Mück, Iris Androšević i Mirna Maras. Neke od njih povele su sa sobom i svoje najmlađe kako bi odmah odabrali najdraže komade iz Orchestra kolekcije i provjerili novosti iz Cluba Orchestra koji jamči najbolji omjer kvalitete, stila i cijene - učlanjenjem u klub,kupci ostvaruju - 50% popusta tijekom cijele godine na cjelokupan asortiman odjeće i modnih dodataka.

Orchestra postoji od 1995. godine i u kratkom vremenu se etablirala kao jedna od vodećih dječjih modnih trgovina, kombinirajući cijene koje su među najpristupačnijima na tržištu, pomno dizajnirane moderne stilove i besprijekornu kvalitetu. Izvanredna ponuda obuhvaća bogat raspon odjeće za djecu do 14 godina starosti, sunčane naočale i druge modne dodatke. Ono što Orchestra odjeću čini tako posebnom je kombinacija praktičnosti i kreativnosti te posljednjih modnih trendova. Svake sezone, ovaj francuski brand s preko 800 trgovina diljem svijeta, nudi kompletnu modnu liniju koja uključuje sve što je djeci potrebno i kojom se nastoji zadovoljiti njihove želje u pogledu dizajna i udobnosti.

Zatvaranje 15. PLATFORME HR / PRIX JDE LABO 2014. obilježeno je cjelodnevnom proslavom Svjetskog dana plesa na zagrebačkom Cvjetnom trgu te velikim zajedničkim fotografiranjem u pokretu za plesnu razglednicu. Fotografiranja su istovremeno održana u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Rovinju, Zadru, Pagu, Koprivnici, Đakovu, Požegi i Varaždinu, a u njima su sudjelovali i sami građani.

Tijekom trajanja festivala izvedeno je 36 predstava i 4 premijere, a radi slogana «Svi marš na ples» i besplatnih ulaznica za građane, sve su izvedbe bile jako posjećene. Radi velikog interesa publike, neke predstave izvodile su se i po dva puta, što pokazuje da je hrvatska publika itekako željna kulturnih događanja.

Prvom ovogodišnjom zelenom akcijom u sklopu nacionalnog projekta Urbani vrtovi jučer je uređen zajednički dio Gradskog vrta u Sesvetama. Zahvaljujući Gradu Zagrebu, 24sata i Radiju Kaj uređena je još jedna zelena oaza nedaleko od središta grada koja građanima omogućuje društveno koristan rad vrtlarenjem i uzgajanjem povrća za vlastite potrebe te priliku za zajedničko druženje.

Mnogobrojne prednosti zajedničkih vrtova unutar gradskih kvartova prepoznali su i Pevec, Zagrebačka pivovara, Toyota, PBZ, Šafram, Samoborka, Eko taxi i mesna industrija Ravlić koji svojim doprinosima pružaju potporu projektu Urbani vrtovi.

Robert Prosinečki i Silvio Marić novi su ambasadori svjetski poznatog branda Gillette u Hrvatskoj. Gillette je prepoznao dvojac kao idealne osobe za tu ulogu čime ih je svrstao uz bok poznatih svjetskih sportaša koji su također ponijeli titulu ambasadora Gillettea. Treneri nisu krili svoje oduševljenje angažmanom u Gilletteovoj kampanji „11 brijača“:„Počašćen sam pozivom Gilletta na sudjelovanje u kampanji „11 brijača“. Vrlo je laskajuće biti u društvu Gilletteovih ambasadora jer su to redom sve vrhunski sportaši. Vjerujem da će moja momčad s lakoćom pobijediti ekipu Silvija Marića i ovim putem pozivam sve koji se bave nogometom i koji imaju sportski, čelični karakter da se uključe u nagradnu igru i okušaju sreću. S nestrpljenjem očekujem utakmicu, obećavam da će treninzi biti jaki, ali i zabavni. Kako bih pokazao koliko se radujem ovoj utakmici obrijao sam bradu nakon 25 godina.“ – poručio je Robert Prosinečki.

Osam mladih, talentiranih dizajnera ušlo je u utrku za titulu najboljeg po izboru natječaja LIFT by Perwoll. Više od stotinu prijava pristiglo je ove godine, a žiri kojeg su činile modne dizajnerice Ogi Antunac (LINK)Nataša Mihaljčišin (I-gle) te modni kritičar Borut Mihalić i Ana Bacinger, glavna urednica portala Fashion.hr Style Community, nije imao nimalo lagan zadatak odabrati najbolje.  

U jakoj konkurenciji izabrano je osam finalista koji će imati priliku svoje radove predstaviti na reviji u subotu, 10. svibnja, u sklopu sajma Samsung ZONA 45. Stručni žiri izabrat će pobjednika/icu natječaja koja će dobiti priliku izlagati na sljedećem tjednu mode Perwoll Fashion.hr. 

Okusi Hrvatske u restoranu Baltazar opet su naišli na ogroman interes Zagrepčana. Nakon Denisa Zembe, za goste restorana kuhao je Tomislav Gretić, šef kuhinje poznatog rovinjskog hotela Monte Mulin, koji je prije samo nekoliko dana osvojio titulu najboljeg hrvatskog chefa na izboru Dobri restorani 2014.

Gosti restorana tako su mogli uživati u delicijama od škampa, preko svinjske potrbušine pa do brancina u smeđem maslacu. Naravno, svaki slijed jela popraćen je s vrhunskim odabirom Trapanovih vina. Odličan odaziv i brojni komplimenti gostiju za Slobodana Čimbura, vlasnika restorana, koji je u odličnoj atmosferi proslavio rođendan, bili su mu najljepši rođendanski poklon.

Kuhinji Toma Gretića , Trapanovim vinima i uvijek ugodnoj atmosferi restorana Baltazar nisu mogli odoljeti ni Vanna koja je došlau pratnji svojeg supruga, Andrije Vrdoljaka, Mate Janković, Mia Begović s kćerkom Majom Lenom te Davor Bienenfeld, zagrebački poduzetnik i osnivač Binimoto sushija, sa suprugom Annom Lenom.

Volkswagen u Hrvatskoj u potpunosti slijedi trendove proizvođača i danas predstavlja dva noviteta: Digitalni "Das Auto.Magazin" i aplikaciju "VW seeMore" za jedan potpuno novi virtualni doživljaj automobila.

“Das Auto. Magazin” je glossy časopis koji je već treću godinu prisutan na hrvatskom tržištu kao najtiražniji auto časopis u ediciji od 140.000 komada. Digitalnim izdanjem želimo se još više približiti suvremenom, trendy kupcu koji želi brze, kvalitetne i višeosjetilne informacije o automobilima. Besplatna aplikacija "Volkswagen Magazin Hrvatska" već je danas dostupna za sve pametne telefone i tablete.

“VW seeMore” je posebna aplikacija za jedan posve novi doživljaj virtualne stvarnosti. Neponovljivi 3D efekti i dodatni sadžaji potpuno su u trendu s najnovijim tehnološkim dostignućima, ali i ispred njih. Ova aplikacija je također besplatna i oduševit će sve poklonike modernih tehnologija. Volkswagen u Hrvatskoj je jedan od prvih u svijetu koji je uveo ovu aplikaciju na svoje tržište, a konkretno za model Polo ovo je svjetska premijera. Naime, čak i u Njemačkoj, domovini Volkswagena, ova aplikacija izlazi za mjesec dana.

Na prezentaciji su bili prisutni Elisabeth Bruder, direktorica marke Volkswagen, Dijana Đerđ, voditeljica marketinga i PR-aVolkswagen, Roman Vogl, predstavnik tvrtke Card Emotion koja je razvila aplikaciju “VW seeMore” te članovi grupe Colonia.

Radijska voditeljica Ivana Mišerić postala je prva ambasadorica festivala Ultra Europe pa će od danas biti zadužena za brojne medijske nastupe i ekskluzivne intervjue s izvođačima i obožavateljima. Novi radni zadaci i izazovi izuzetno vesele ovu atraktivnu Zagrepčanku koja se novim angažmanom pridružila brojnom timu koji stoji iza najiščekivanijeg događaja ljetne sezone – festivala Ultra Europe.

„Izuzetno sam sretna i ponosna što sam dobila priliku pridružiti se Ultra party timu i tako biti dio festivala Ultra Europe. Sigurna sam da će ovogodišnje izdanje nadmašiti sve rekorde i očekivanja. Dovoljno je pogledati line-up koji čine najpopularnija imena elektronske scene ili se prisjetiti da interes za festival dolazi iz više od 100 zemalja svijeta pa usporedbe s matičnim festivalom u Miamiju postaju sasvim opravdane i logične. Baš me veseli što ću imati priliku raditi s tako uigranim timom koji je već tijekom premijernog izdanja pokazao da će festival Ultra Europe u godinama koje su pred nama biti jedan od najznačajnijih događanja u Hrvatskoj – u turističkom, gospodarskom i glazbenom smislu te Hrvatsku pozicionirati kao najpoželjniju festivalsku destinaciju u Europi “ – izjavila je Ivana Mišerić, ambasadorica festivala Ultra Europe.

Najveća hrvatska drogerija KOZMO i ove godine poziva djevojke da ostvare mladenačke snove i postanu KOZMO lice za 2014. godinu. Atraktivan natječaj pobjednici osigurava modno snimanje pred objektivom najboljeg hrvatskog modnog fotografa Gorana Matijašeca, prekrasnu haljinu modnog dizajnera Juraja Zigmana, naslovnicu kataloga Beauty by KOZMO za mjesec lipanj, KOZMO proizvode Beauty UK, Depend i Organix.

Žiri sastavljen od modne agentice Tihane Harapin Zalepugin, modnog dizajnera Juraja Zigmana i predstavnika drogerije KOZMO Ivana Tručinova izabrat će pobjednicu kojoj su otvorena vrata hrvatske modne scene. Podsjetimo, prošlogodišnje KOZMO lice Sabina Čavlović ostvarila je uspješnu suradnju s Kozmo drogerijama I ona se nastavlja I dalje.

Za sudjelovanje u nagradnom natječaju potrebno je prijaviti se na Facebook stranicu drogerije KOZMO te postaviti svoju fotografiju koja prikazuje lice i/ili profil u prvom planu. 20 fotografija sa najvećim brojem glasova ulaze u uži krug nagradne igre te u žiriranje za izbor najboljih.

Treće Prvenstvo Hrvatske u roštiljanju posjetila je i sudionica popularnog televizijskog gastro showa Celebrity MasterChef Irina Čulinović. Budući da je u showu itekako dokazala svoje kulinarsko umijeće, Irina je dobila čast postati članicom gastro žirija koji je odlučivao o pobjedniku jučerašnjeg natjecanja. 

Među više tisuća Zagrepčana koji su posjetili ovu sad već tradicionalnu manifestaciju, našle su se i brojne poznate osobe - modni dvojac Boudoir, televizijska voditeljica Marijana Batinić, glazbenik Boris Đurđević i dobro raspoložene pjevačice Pamela Ramljak i Lea Mijatović, a pridružili su im se i putopisac Hrvoje Šalković te poznati bloger Domagoj Jakopović Ribafish. 

Na događanju na Jarunu predstavljen je novi Arielov koncentrirani praškasti deterdžent za pranje rublja koji u sebi ujedinjuje inovaciju, jednostavnost uporabe proizvoda i učinkovitost.

Stoga, bilo je logično da se pred novi koncentrirani proizvod postavi ultimativni izazov po uzoru na opće poznate reklame za deterdžente koje svakodnevno imamo priliku gledati. Okupljeni su uživali u adrenalinskoj bujici i zabavi koju donosi natjecanje u paintballu. Kako ovakvu igru neminovno prate i ozbiljne mrlje od kuglica punjenih bojom, finalni ishod je osim smješka na licu natjecatelja bila i poveća hrpa prljavih odijela. Nakon natjecanja kojeg je vodio poznati voditelj Mario Petreković, bojom uprljana odijela su na licu mjesta stavljena u pranje dok su prisutnima uručena povećala i zadatak koji je glasio da po dobivanju opranog paintball odijela na njemu pokušaju pronaći tragove mrlja od boje. Rezultati su bili impresivni – odijela su bila savršeno bijela i osvježena, a ništa manje važno i sjajno su mirišala.


Slični članci: