Tjedni pregled društvenih događanja

Svečano i uz nekoliko tisuća djece i roditelja u čak 11 gra­dova otvoren prvi Dječji festival u CineStar kinima! Festival su u Za­grebu uz novo izdanje Jane Junior službeno otvorili članovi stručnog dječjeg žirija Tit Emanuel Medvešek i Mile Biljanović, dok je treća članica, Ena Ikica, festival otvo­rila u Osijeku.

Svečano otvaranje uveličala je pretpremijerna projekcija nove Disneyjeve čarolije Zvončica i gusarska vila kojoj su prisustvovali i brojni poznati: Ani­ca Kovač, Olja Vori, Lana Zrnić, Sayon Bangoura, Siniša Kovačić, Branka Krstulović, Žarko Potočnjak, Tomislav Jelinčić, Mia Biondić, Sanja Pilić. Film je oduševio publiku svih uzrasta, a nakon projekcije u predvorju CineStara Novi Zagreb gledatelje su dočekale razne igre ispisane na poleđini novih Jana Junior boca.

U Zagrebu u lifestyle restoranu TIME Kutjevački podrum (Kutjevo d.d.) predstavio redizajnirani Kutjevački gemišt - tradicionalno nacionalno osvježavajuće piće i najbolju graševinu za gemišt - Kutjevačku graševinu.

Gđa. Sandra Ratković, direktorica marketinga i prodaje u Kutjevu ističe da se “gemišt nepravedno smatra staromodnim pićem. Zato smo i krenuli u ovu kampanju koja je u potpunosti usmjerena prema modernom potrošaču - komunikacijom i kanalima komunikacije. Dizajnerska čaša u kojoj će kafići točiti gemišt dizajnirana je urbano i funkcionalno, a veći dio kampanje odvijati će se online - na fan-stranici Nema boljeg (www.facebook.com/nema.boljeg), na web stranici www.kutjevo-gemist.com te s na blogu Gemišting kojega piše jedna od naših najčitanijih stand-up komičarki - Andrea Andrassy. Imitator Denis Bašić traži gemišt po kvartovskim kafićima i posta video snimke začuđenih konobara jer čuju jedno a vide drugo. Dođite, biti će nam zabavno!”

Gemišt se oduvijek uživao tijekom cijelog dana upravo zbog mogućnosti da si svatko složi svoj osobni gemišt - tanki s manje vina i više mineralne, politolog s pola-pola vina i vode ili žutog - 3/4 vina, 1/4 mineralne. Ili neki svoj omjer koji u tom trenutku najbolje paše - uz ručak, u društvu gledajući tekmu ili uz večeru. Taj užitak prilagođavanja osvježenja ne pruža niti jedno drugo piće.

Prigodom predstavljanja kutjevačkog gemišta, g. Maxim Moralić predsjednik nadzornog odbora Kutjeva d.d. je istaknuo “Kutjevo ulaganjem u gemišt kampanju želi ovo hrvatsko tradicionalno osvježavajuće i društveno piće približiti današnjem potrošaču i vratiti gemišt u čaše svakodnevnog osvježenja i druženja. Jer je gemišt dio opće hrvatske kulture i time se trebamo ponositi. Hrvatska je zemlja vina, mi smo turistička destinacija i za autohtoni turistički doživljaj, kojemu danas jedino raste tržište, moramo nuditi naše proizvode, tradiciju i kvalitetu. Zato kažem živjeli s čašom kutjevačkog gemišta jer nema boljeg!”

G. Robert Prosinečki, nositelj kampnje za kutjevački gemišt gradio je karijeru u svjetskom nogometnom vrhu i proveo veći dio života izvan domovine ali uvijek se rado prisjeća gemišta:

“Gemišt je kod nas bio neizostavan dio obiteljskog ručka. Kada bi me uhvatila nostalgija, sjetio bih se maminog nedjeljnog ručka i gemišta. Raduje me da Kutjevo ulaže u promociju gemišta jer smatram da je to naše, hrvatsko piće koje pripada u naše obitelji, restorane i kafiće.”

Kutjevačku graševinu, najbolju graševinu za gemišt u posebnom poklon pakiranju - 2 boce graševine s poklonom - 2 dizajnerske čaše za gemišt te multifunkcionalnu “vikend košaricu” potrošači mogu od danas kupiti u svim većim trgovačkim lancima.

Tele2 je na svoje police stavio nove pakete kojima će biti teško odoljeti jer su iznimno cjenovno povoljni, sadrže atraktivne mobilne telefone i kreirani su imajući na umu sve potrebe korisnika, pa u njima svatko može pronaći upravo ono što mu treba. Svim novim privatnim i poslovnim korisnicima Tele2 novi paketi dostupni su prva tri mjeseca samo za 1 kunu.

Bagatela, Čudo i Vrh nazivi su novih Tele2 paketa za sve nove i postojeće pretplatnike.

Za svega 79kuna mjesečno Bagatela uz LG L4II u ovom paketu uključuje 150 minuta razgovora prema svim mrežama, 150 SMS-ova, te 250MB podatkovnog prometa.

Paket Čudo za 139kuna mjesečno, namijenjen nešto zahtjevnijim korisnicima  možete dobiti uz  izuzetno atraktivne uređaje Samsung Galaxy Grand Neo ili Nokia Lumia 625. Unutar ovog paketa korisnici dobivaju 250 minuta razgovora prema svim mrežama, 250 SMS poruka, te 500MB podatkovnog prometa.

Vrh ponude na hrvatskom tržištu predstavlja upravo istoimeni paket Vrh koja za svega 199kuna mjesečno ispunjava potrebe najzahtjevnijih korisnika. Uz vrhunski LG G2 mobilni telefon korisnici imaju na raspolaganju 500 minuta razgovora prema svim mrežama, 500 SMS poruka, te 1GB podatkovnog prometa.

„Tele2 je nedavno dobio veliko priznanje glasanjem hrvatskih korisnika - Best Buy award. Pakete koje od danas nudimo su apsolutno odlični, a promocija od 1 kuna za prva tri mjeseca je prva kao takva na hrvatskom tržištu mobilnih komunikacija, što ponovo dokazuje da Tele2 nastavlja s inovacijama i uvijek najboljom ponudom. Odlučni smo u ostvarivanju svojih ciljeva i vizije, a to su pristupačne komunikacijske usluge za sve.“, izjavio je Adrian Garrett, komercijalni direktor Tele2 Hrvatska.

Do konca travnja uz kupljena dva Dove proizvoda u dm trgovinama, kupci će na poklon dobiti eNVy room pismo torbicu. Elegantna torbica inspirirana je originalnim Dove oglasom iz 1962. godine, a reinterpretaciju tog oglasa eNVy room donosi u svom prepoznatljivom dizajnu. Print s elementima stripa i pop arta krasi ove popularne pismo torbice.

Trenutno najuspješniji režiser s ovih prostora, Srđan Dragojević, sinoć je zajedno s glumačkom ekipom svog novog filma ATOMSKI ZDESNA zagre­bačkoj publici predstavio svoj novi uradak. Stoga ni ne čudi što je u CineS­taru Zagreb u Branimir centru bilo sve prepuno poznatih lica, a odlična at­mosfera s premijere nastavila se i na službenom after partyju koji je uslije­dio nakon projekcije. Film ATOMSKI ZDESNA prvi su došli pogledati Nina Badrić, Hrvoje Šalković, Davor Gobac, Antonija Blaće, Branka i Hr­voje Krstulović, kao i mnogi kolege glumci poput Tarika Filipovića, Bo­jane Gregorić Vejzović i Lucije Šerbedžije. 

Okupljeni su po završetku filma velikim pljeskom pozdravili ekipu ATOMSKOG ZDESNA koja je samo za ovu priliku došla gotovo u punom sastavu. Ovo je bila i odlična prilika da se Srđan Dragojević, Srđan Žika Todorović, Hristina Popović, Brane Šturbej, Goran Navojec, Nataša Janjić Lokas, Isidora Simijonović, Branko Đurić, Tanja Ribič te konzultant produkcije Mike Downey pod­sjete veselih zgoda sa snimanja tijekom kojih su zajedno proveli dvadese­tak dana u malom hotelu na jadranskoj obali u kojem je i smještena radnja filma. Nedostajao je samo Bojan Navojec koji je imao i valjanu ispričnicu budući da je na festivalu u dalekoj Kolumbiji.

U Hrvatskoj živi oko tisuću i šesto osoba sa sindromom Down, a oko devet stotina ih je u dobi do 20 godina. Njihova edukacija je od samog rođenja iznimno važna kako bi što lakše svladali vještine potrebne za uključivanje u svakodnevne aktivnosti. No, suvremena pomagala i potrebni edukativni materijali većini djece s ovim sindromom nisu dostupni zbog visokih cijena.

„Smatramo da djeca sa sindromom Down trebaju priliku da svoje obrazovanje unaprijede svim dostupnim sredstvima. Sa zadovoljstvom smo se odlučili uključiti u nabavu potrebnih edukativnih materijala, a najveća nam je nagrada njihovo veselje i spoznaja da ćemo djeci i njihovim najbližima pojednostavniti proces učenja i uključivanja u društvenu zajednicu“, izjavila je Antonija Svirčić, marketing menadžerica tvrtke Procter&Gamble u Hrvatskoj.

Tijekom akcije „Reci DA!“ tvrtka P&G će donirati jednu kunu za svaki kupljeni proizvod s oznakom P&G u bilo kojoj trgovini Lidla u Hrvatskoj. Akcija prikupljanja će trajati od travnja do kraja lipnja 2014. godine.

Samsung Electronics održao je dvodnevnu partnersku konferenciju Samsung Adriatic Forum. Bila je to prilika da se partneri, distributeri i mediji upoznaju s ključnim novostima u svim kategorijama proizvoda, za 2014. godinu. Samsung ovim događanjem prikazuje svoju predanost korisnicima, pomoću novih tehnologija koje podupiru kreativnost i poslovnu učinkovitost, moglo se čuti na ovogodišnjoj konferenciji.

Osobitu pozornost plijenili su novi zakrivljeni Ultra HD i Full HD TV prijamnici, oznaka U8500 i H8000, kao i nova serija Full HD LED TV prijamnika te audio sustava i Blu-Ray reproduktora. Istaknuto je kako zakrivljeni televizori znatno unaprjeđuju iskustvo gledanja, zahvaljujući široj i dubljoj slici od „ravnih“ TV prijamnika ekvivalentne dijagonale. Također, novi zakrivljeni Ultra HD televizori izdvajaju se iz mnoštva mnogim naprednim tehnologijama koje omogućavaju izuzetno vjeran prikaz boja, mogućnošću tzv. Evolution Kit hardverske nadogradnje kao i novom generacijom inteligentnih daljinskih upravljača, koji omogućavaju upravljanje pomoću gesta.

Sudionicima Adriatic Foruma predstavljeni su najnoviji proizvodi odjela telekomunikacija, poput pametnog telefona GALAXY S5, koji je odnedavno dostupan u prodaji u Hrvatskoj te GALAXY NotePRO i TabPRO tablet računala koja korisnicima nude vrhunske zaslone koji pružaju kristalno čistu sliku s više od četiri milijuna piksela. Nova generacija tableta nudi mnogobrojna rješenja za poboljšanje produktivnosti u pokretu, uključujući kompaktne dimenzije i lakoću te visoku autonomiju baterije. Posjetitelji su također mogli isprobati i posljednju generaciju pametnih satova, Samsung Gear 2, Gear 2 Neo i Gear Fit, koji korisnicima omogućavaju prihvaćanje poziva, trenutne obavijesti i mogućnost osobnog fitness trenera, prateći njihove fitness rutine i otkucaje srca, kako bi poboljšali kondiciju i ostali u dobroj formi.

U zagrebačkom Centru Cvjetni otvoren prvi hrvatski Marc O'Polo premium brand Store za žene. Brojne zvijezde požurile su na VIP otvorenje kako bi za sebe odabrale ponešto iz najnovije ženskekolekcijeovog svjetski poznatog premium brenda za aktualnu sezonu Proljeće/Ljeto.

Marijana Batinić, Petar Ćiritović, Asim Ugljen, dizajnerica interijerai voditeljica emisije InDizajn Mirjana Mikulec te zvijezda RTL – ove dramske serije 'Tajne' Monika Mihajlović i nezaobilazni modni kritičar Neven Ciganović bili su oduševljeni pričom iza nove kolekcije, koja je naime kreirana u suradnji s najpoznatijom francuskom ilustratoricom Garance Doré, koja je savršeno izvela i inspirirala cijelu žensku premium kolekciju pod nazivom „Smart traveller“. Ovogodišnju kolekciju karakterizira dizajn koji se može prilagoditi svakoj prigodi. Ni previše šik nipreviše opuštena, ona je upravo savršena!

U trgovini Högl Shoe Fashiona u Ilici 12 predstavljena je kolekcija za proljeće/ljeto 2014. i limitirana kolekcija koju je za ovu renomiranu austrijsku kuću dizajnirao Guido Maria Kretschmer. Specijalni gost revije bio je Boris Banović koji je manekenke odjenuo u svoju nedavno predstavljenu žensku liniju, a brojni posjetitelji zanimljivog modnog događaja bili su oduševljeni ovim savršenim spojem.

„Högl Shoe Fashion je već petu godinu u Hrvatskoj i iznimno smo ponosni što su naše trgovine u Westgateu i Ilici postale nezaobilazne adrese za sve poklonice dobrih cipela. Kao što možete vidjeti na našim policama, Högl i ove sezone nastavlja s odličnom strategijom: klasični modeli koji nikada ne izlaze iz mode i moderna linija koja će osvojiti sve trendseterice. Imamo, dakle, za svakog ponešto! Volimo se pohvaliti činjenicom da smo zasigurno jedina trgovina u kojoj se često dogodi da zajedno biraju i kupuju čak tri generacije.“ – riječi su kojima se gostima obratila voditeljica Högla Sanja Faber.

Jelena Veljača uskoro će se pridružiti slavnim glumcima i redateljima na jednom od najpoznatijih filmskih festivala na svijetu. Veljača ove će godine u organizaciji službenog partnera 67. filmskog festivala u Cannesu, zablistati na crvenom tepihu i to u kreaciji Roberta Severa!

„Veoma sam sretna što ću biti dio jednog od najvećih filmskih događaja godine. Uistinu je čast biti gost i doživjeti glamurozno iskustvo koje ovaj svjetski poznati brand osigurava. Moji su kolege bili oduševljeni pravim „zvjezdanim“ tretmanom i sadržajima koje im je organizator osigurao tijekom cijeloga boravka u Cannesu i jedva čekam to i sama doživjeti.“, istaknula je Jelena Veljača kojoj će jedan od najpoznatijih hrvatskih dizajnera, Robert Sever, posebno za tu priliku dizajnirati haljinu.

Riječ je o već tradicionalnoj suradnji službenog partnera festivala u Cannesu i brojnih poznatih lica hrvatske glumačke scene koja su kao gosti ovog prestižnog svjetskog branda uživali u „zvjezdanom“ iskustvu filmskog festivala u Cannesu. Veljača se tako pridružuje dosadašnjim posjetiteljima Frani Lasiću, Amaru Bukviću, Doris Pinčić, Filipu Juričiću i Leoni Paraminski koji su u Cannesu doživjeli pravi VIP tretman.

„Cannes je nešto posebno. On je sinonim za prestiž, luksuz i odiše glamurom kao malo koji svjetski festival. Za crveni tepih odlučili smo Jeleni dizajnirati posebnu couture haljinu, baš kakva i treba biti za ovu priliku.“ zaključio je Sever.

Frizerski studio Opium u Centru Kaptol izabrao je svoje proljetno lice, djevojku koja je na dar dobila potpuni makeover kose, make up i manikuru te zablistala pred svjetlima fotografskog reflektora.

Na Facebook natječaju "Postanite točkica koja nedostaje Opiumovu maku" simpatije žirija, frizerskih majstora Tee Matičević i Martina Posavca te popularne pjevačice Franke Batelić, osvojila je 19-godišnja studentica komunikacijskog menadžmenta iz Labina – Valentina Martinčić.

Dugokosa Valentina priznala je kako je sramežljiva te kako se nikada ne bi odvažila sama prijaviti. Umjesto nje to je učinila mama Manuela i svojim simpatičnim pismom ganula Facebook fanove.

“Obožavam promjene, bila sam plava, crnokosa, a sada sam spremna na nešto potpuno drugačije i to sam dobila u Opiumu. Tijekom make overa mi je bilo jako uzbudljivo i zabavno i moram reći da je tim u Opiumu stvarno super”, uzbuđenim glasom otkrila je Valentina.

Na tribini „Netolerancija na laktozu“ održanoj u Novinarskom domu brojni posjetitelji imali su priliku od vrhunskih stručnjaka s područja gastroenterologije, pedijatrije i nutricionizma dobiti odgovore na pitanja i nedoumice vezane uz ovaj zdravstveni poremećaj s kojim se susreće pet posto europske i hrvatske populacije. 

Na tribini su govorili prof. dr. sc. Željko Krznarić, internist gastroenterolog i hepatolog te predstojnik Centra za kliničku prehranu na Klinici za unutarnje bolesti KBC-a Zagreb, prim. Alemka Jaklin Kekez, specijalist pedijatar i uži specijalist pedijatrijske gastroenterologije i voditeljica dijagnostike u Poliklinici za dječje bolesti Helena, dipl. ing. Mirja Jošić, nutricionistica iz Vitaminoteke, Inga Kesner Koren, direktorica razvoja proizvoda i regulatornih poslova Dukata, te Svjetlana Vidović, osoba netolerantna na laktozu.

Saponia je u povodu svoje velike obljetnice 120 godina postojanja, u sklopu promotivnih aktivnosti, odlučila pokrenuti kampanju koja se potpuno razlikuje od svega što je tvrtka do sada radila. Naime, u Saponiji su se zapitali gdje nestaju čarape tijekom pranja, a kako bi odgonetnuli tu vječnu misteriju, odlučili su angažirati vjerne potrošače.

U suradnji s reklamnom agencijom Imago iz Zagreba, osmišljen je inovativan i zanimljiv TV spot koji kroz stop animaciju ulazi u tajni svijet nestalih čarapa. Spotom se pozivaju gledatelji da posjete stranicu www.tajnanestalihcarapa.hr i svojom teorijom pridonesu otkrivanju ove velike tajne, a Saponia je za one najzanimljivije pripremila vrijedne nagrade.

Osim kroz TV spot i web stranicu, u potragu se krenulo kroz skoro sve medijske kanale, a isto tako kroz privjesnice na pakiranjima, postere na praonicama rublja, itd.

Četiri hrvatska vaterpolska reprezentativca ovih dana u Zagrebu snimaju novu kampanju koja izlazi ususret Europskom prvenstvu koje ih očekuje ovog ljeta u Budimpešti.

U subotu, 19. travnja dm je obilježio Dan planeta Zemlje. Gradonačelnik Milan Bandić obratio se sugrađanima i otvorio proslavu, dok je predsjednik Josipović najuspješnijim malim ekolozima predao nagrade koje su zaslužili za svoj angažman u eko radionicama.

Podršku projektu svojim sudjelovanjem na proslavi pružili su i Nataša Janjić, Zoran Mrvoš, Dalibor Petko te Renata Sopek. Četverosatnu ekološku proslavu upotpunile su brojne zabavne točke i nagradne igre.

Zatvorimo li oči i vratimo se u djetinjstvo, u dom koji miriše na čistoću, prisjetimo li se prvog pranja zubi i mekog rublja u koje nas je odijevala majka, sjetit ćemo se i barem jednog Saponijina proizvoda koji je našim bakama i majkama pomogao da nam život učine mirisnijim i čišćim. 

Svaka je obitelj barem jednom u svom domu imala Saponijin Faks helizim, Nilu, Kalodont, Likvi, barem jednom je odjeća mirisala na Ornel, a kupaonica blistala zahvaljujući Arfu. A kako je sve počelo? Davne 1894. jedan je čovjek vlastitim rukama izradio prvi komadić sapuna ne znajući da postavlja temelj velike priče o čistoći i higijeni koju danas piše Saponia svojim Osječka Saponia ove godine obilježava 120 godina postojanja tijekom kojih je izrasla u suvremenu tvrtku koja na domaćem, ali i regionalnim tržištima plasira niz snažnih brendova koji u potpunosti ispunjavaju očekivanja potrošača. U povodu ove velike i važne obljetnice Saponijini "mađioničari za čistoću" su osmislili plavu, slavljeničku, liniju proizvoda iznimne kvalitete i dizajna pod zajedničkim nazivnikom 120 godina. Linija povezuje šest glavnih brendova Saponije: Faks helizim, Ornel, Nilu, Likvi, Arf i Kalodont s jednostavnom, ali sugestivnom porukom da su već 120 godina odani vrhunskoj čistoći. 


Slični članci: