Tjedni pregled društvenih događanja

Tjedni pregled društvenih događanja

Započelo nam je i kalendarsko i vremnsko proljeće, a s lijepim vremenom je porasla i količina promocija, lansiranja novih proizvoda, premijera, izložbi i koncerata. Osim lansiranja novog Somersbya za čiji nas je izlazak pripremala Purple nation teaser kampanja, Diadora humanitarnog eventa i Lorealovog prestavljanje Revitalift proizvoda u Zagrebu se u proteklom tjednu događalo još mnoštvo toga. Dio toga vam donosimo u nastavku u našem tjednom pregledu društvenih događanja.

Predstavljanje Franckove 100% Arabica s okusom lješnjaka i čokolade

Predstavljanje Franckove 100% Arabica s okusom lješnjaka i čokolade

Franckova mljevena kava za domaćinstvo 100% Arabica stekla je mnoštvo poklonika već u prvoj godini nakon uspješnog lansiranja na tržište. Hrvatskim kavoljupcima koji vole istraživati bogatstvo aroma i okusa kave, a Franck je danas predstavio i novu poslasticu - aromatiziranu mljevenu kavu Franck 100% Arabicu s okusom lješnjaka i čokolade.

Novu članicu Franck obitelji kava predstavili su marketing menadžer Ivica Srakočić i direktorica razvoja Lada Gumhalter, dok je Franckov barista Josip Novačić pokazao četiri načina pripreme 100% Arabice s okusom lješnjaka i čokolade.

Inovacije su strateško opredjeljenje Francka kao lidera na hrvatskom tržištu kave, a novom Franck 100% aromatiziranom kavom želimo dodatno potaknuti razvoj tržišta i raznovrsnost ponude jer vjerujemo da će to hrvatski potrošači prepoznati, vrednovati i nagraditi kao i do sada. Ujedno, radimo i na popularizaciji i podizanju svijesti o ritualima te različitim jednostavnim i brzim načinima kuhanja kave kod kuće koja kod nas možda nisu toliko uvriježena poput French press metode ili kafetijere koji, zbog specifičnosti filtriranja, daju savršeno aromatičnu šalicu kave“, istaknuo je marketing menadžer Francka Ivica Srakočić.

Predstavljanje Franckove 100% Arabica s okusom lješnjaka i čokolade

Franck 100% Arabica okus lješnjak-čokolada nastaje tako da se pomno odabrane arome lješnjaka i čokolade dodaju nakon prženja, a prije samog mljevenja kave. Jedinstvena kombinacija aroma osjeti se već pri samom otvaranju vakuumiranog pakiranja i idealna je za sve koji vole nešto slađu aromu, uz blaži i nježniji okus same kave.

S obzirom da Franck 100% Arabicu i inače prirodno karakteriziraju blage čokoladne arome prožete lješnjakom i slatkim bademom, odlučili smo ih pojačati i stvoriti kavu desertnog mirisa i okusa. Mješavini najfinijih arabica dodali smo arome lješnjaka i čokolade i tako dobili jedinstvenu kavu koja donosi sasvim novi doživljaj. Riječ je o kavi laganog, baršunastog okusa s prirodnom slatkoćom, nježnim voćnim notama protkanim kakaovcem i orašastim voćem“, kazala je direktorica razvoja u Francku Lada Gumhalter.

Julius Meinl Poetry projekt za prvi dan proljeća

Julius Meinl događanje

Više od 30.000 ljudi diljem Hrvatske sudjelovalo je 2015. godine u Julius Meinl Poetry projektu te pisanju stihova

U 2014. godini Hrvatska se među prvima priključila globalnom Julius Meinl Poetry projektu te je kroz tri faze hrvatska javnost imala priliku upoznati komunikacijsku platformu na kojoj je Julius Meinl gradio ovu lijepu i emotivnu brand priču. Cilj projekta bio je istaknuti važnost poezije u današnjem svijetu te pokazati kako poezija može učiniti svijet ljepšim. Reakcije okoline i opća prihvaćenost potvrda su da je Julius Meinl uspio u svom naumu, a njihov projekt pronašao put do krajnjeg korisnika i svih onih koji uživaju u ispijanju kave.

Kako i sam predsjednik uprave tvrtke Julius Meinl Bonfanti, Luigi Simonetta kaže: „Esencija kulture bečkih kavana je vječna potraga za inspiracijom, a Julius Meinl kao ambasador te filozofije oživljava poeziju, motivira ljude diljem svijeta u njihovoj potrazi za kreativnošću. Naša vizija je unijeti poeziju u svakodnevni život kako bismo ljudima pokazali da ona može promjeniti svijet. 

Jelena Veljača piše poeziju za Julius Meinl

Postavili smo si pitanje: Možemo li u svijetu kojim upravlja beživotna tehnologija, ubrzani tempo života i pohlepa za novcem zastati samo na trenutak? Može li poezija inspirirati i potaknuti ljude da daju priliku osjećajima? Mogu li osjećaji biti nova valuta? Mi mislimo da mogu i zato smo na Međunarodni dan poezije uveli novu valutu – osjećaje, jer vjerujemo da su osjećaji vrijedniji od novca.“

A priliku da prvi svoju kavu u 2015. godini plaćaju stihovima imali su Milana Vlaović, Jelena Veljača, Judita Franković, Enes Vejzović, Andrea Andrassy, Duško Modrinić te mnogi drugi koji su u Vinyl Baru u Bogovićevoj ulici doživjeli i iskusili svu ljepotu i čari poezije. Tim povodom Julius Meinl je svim lokalima koji su prošle godine sudjelovali u aktivaciji za dnevnu inspiraciju poklonio i posebnu knjigu u kojoj se nalazi 1000 najljepših stihova, a koji su prikupljeni prošle godine upravo na Svjetski dan poezije.  Druženje u Vinyl baru bilo je odličan povod obilježavanja Svjetskog dana poezije te nastavak uspješne Julius Meinl vizije u želji da njihova ideja i u 2015. godini nastavi prepoznatljiv put Poetry projekta.

Julius Meinl događanje

U 2015. godini tvrtka Julius Meinl odlučila je ljestvicu podići na globalnu razinu kolektivnog slavlja istinskih vrijednosti – poezije i osjećaja. Povodom toga Julius Meinl je ovaj svojevrsni fenomen proširio na globalni nivo te se 21. ožujka na Svjetski dan poezije u preko 23 zemlje i 1100 lokala kava plaćala stihovima. Vođena emocijama, tvrtka Julius Meinl je upravo na Svjetski dan poezije pokazala da su osjećaji vrijedniji od novca, a da je poezija jedinstvena valuta plaćanja.

Obilježavanje Svjetskog dana voda

Svjetski dan vode

Obilježavanje Svjetskog dana voda u organizaciji zaklade We Are Water je u subotu na Cvjetnom trgu okupilo brojne građane, a Zagreb je tako postao jedan od gradova u kojima je Zaklada postavila instalaciju u obliku karte svijeta kako bi upozorila na nedostatak adekvatnih vodnih resursa. Postavljena pod sloganom 'S tobom, pravedna raspodjela vode je moguća', ova karta svijeta sadrži sive točke koje treba napuniti kapljicama vode, a posjetitelji su ujedno imali priliku informirati se o Zakladi i globalnom problemu manjka pitke vode.

Ovo je jedna od aktivnosti koje zaklada We Are Water organizira diljem svijeta u cilju podizanja društvene svijesti o vodi kao središnjem elementu održivog razvoja i posljedicama klimatskih promjena na vodne resurse. Naime, 750 milijuna ljudi u svijetu nema pristup pitkoj vodi, dok 2,5 milijarde osoba nema osnovne sanitarne uvjete. Istovremeno, vodni resursi imaju ključnu ulogu u smanjenju siromaštva, ekonomskom rastu i održivosti okoliša.

Otvorenje izložbe Marka Vojnića kao sljedbenika i Julija Knifera kao mentora

Otvorenje izložbe Marka Vojnića kao sljedbenika i Julija Knifera kao mentora

U zagrebačkoj galeriji Kranjčar otvorena je druga po redu izložba iz ciklusa Mentalni sklop koja predstavlja novi umjetnički par:Marka Vojnića kao sljedbenika i Julija Knifera kao mentora

Prije sedam godina (2012.) Marko Vojnić izlagao je u zagrebačkoj Galeriji Nova i izložio rad koji je bio svojevrsna posveta Kniferu. Vojnić je naslikao (citirao) jedan raniji Kniferov meandar iz šezdestih godina, a preko puta slobodno je interpretirao Kniferovu geometrijsku maniru koja je neposredno prethodila i bila indikatorom nastanku meandra. Radilo se o četiri crna vertikalna pravokutnika, kompoziciono identična logotipu kultne Los Angeleske punk grupe Black Flag, kojeg je dizajnirao njihov tadašnji basist i likovni umjetnik Raymond Pettibon.

Otvorenje izložbe Marka Vojnića kao sljedbenika i Julija Knifera kao mentora

Premda vjerojatno nije za Knifera nikada čuo, a kamoli vidio njegov rad, Pettibon je manirom ranog i već tada specifičnog Julijevog likovnog izraza, izradio svojevrsnu minimalističko – redukcionističku inačicu bar coda te nesvjesno smjestio Kniferov znak u kontekst punk pobune protiv konzumerizma. Julije Knifer sigurno je o potrošačkom društvu imao identične stavove kao i pankeri, samo što to nije provodio glasnoćom, žestokim rifovima i verbalnim eskapizmom, već svojevrsnom izoliranom meditacijom i metafizičkim jezikom likovnosti što ga je svrstalo u jednog od giganta kontemplativne umjetničke misli. Marko Vojnić, koristeći dva citata na izvjestan je način spojio ono što izgleda nespojivo: punk i meditaciju.

Otvorenje izložbe Marka Vojnića kao sljedbenika i Julija Knifera kao mentora

O samoj povezanosti Marka Vojnića i Julija Knifera publika je mogla saznati iz ugodnog, uvodnog razgovora kustosa Mladena Lucića i „sljedbenika“ Marka Vojnića. I ovaj put među mnogobrojnom publikom nalazila su se zanimljiva lica iz kulturnog i društvenog života Hrvatske: Zoran Maković, Mio Vesović, Silvio Vujčić, Maksim Mrvica, Tomislav Petranović, Zdenka Kovačićek, Daniela Trbović, Hamed Bangoura, Đurđa Tedeschi, Ivica Propadalo, Paulina Jazvić, Danijel Serdarev, Tomislav Bahorić i mnogi drugi.

Izložba je otvorena do 29. ožujka.

Premijera crtanog filma Kod kuće okupila brojne poznate osobe

Premijera filma Kod kuće, Mirjana Mikulec s djecom

Premijera crtanog filma Kod kuće, koju je omogućio brend Ajax u suradnji s trgovačkim lancem Konzum, proteklog je tjedna u kinu Cinestar u zagrebačkom Branimir centru okupila brojne poznate mame i tate, kao i njihove mališane. Zabavnu priču o zgodama i nezgodama nestašnog ljubičastog vanzemaljca po imenu O tako su prvi u Hrvatskoj pogledali Aleksandar Kostadinov, Iris Andrašević Pinjuh, Tihana Zrnić, Mirjana Mikulec i Ivana Šundov Hojan te drugi brojni gosti premijere.

Premijera filma Kod kuće, Aleksandar Kostadinov s djecom

Film Kod kuće koji u Cinestar kina dolazi 26. ožujka novi je uradak čarobne radionice DreamWorks Animation i režiserske palice Tima Johnsona, a hrvatske su glasove likovima posudili: Judita Franković, Marko Makovčić, Jan Kerekeš, Ozren Grabarić i drugi glumci.

Mario Petreković kao glazbeni gost na Blue Mittwochu

Mario Petreković u Booze and Bluesu

Iza nas je još jedan, treći u nizu Blue Mittwoch na kojem je Mario Petreković bio glazbeni gost. Kada je Mario Petreković u pitanju, uvijek očekujemo dobru zabavu pa je tako bilo i proteklog tjedna u Booze and Blues Baru gdje je Mario ponovono sve pristine oduševio svojim glasom i interpretacija.

BLUE MITTWOCH je program u suradnji sa HGU-om, u kojem sjajni glazbenici kućnog banda Ante Gele (gitara) , Ivana Rushaidat (vocal) , Gojko Tomljanović (klavijatura), Robert Vrbančić (bas), Dalibor Dado Marinković  (bubanj),  srijedom ugošćuju poznata glazbena i estradna imena iz Hrvatske i regije. Glazbeni gost iznenađenja svoj honorar ustupa fondu za glazbenike kojima je potrebna pomoć, organiziranom u sklopu HGU-a. Spajajući odličan glazbeni doživljaj, druženje i zabavu sve s plemenitim ciljem ostatak tjedna provodimo s pozitivnom misli da smo učinili dobro djelo.

Do sada su se na binu uz Antu Gelo i bend pridružili Vanda Winter i Osiječki reper Stjepko Galović Kandžija. Dosadašnji gosti za ovaj novi glazbeni program imaju samo rijeci hvale.

Trgovina svjetski poznatog brenda Diadora svečano otvorena u Zagrebu

Novi Diadora factory store

Diadora Factory Store otvoren je prošlog petka u velikom stilu. Radoznali posjetitelji ostvarili su brojne popuste, dok su prvih sto kupaca dočekala posebna iznenađenja.

Osim stalnih akcija na moderne Heritage i Generation 2.0 kolekcije te kolekciju Sport, oduševljeni posjetitelji prve hrvatske trgovine Diadora dobili su posebne od 30 do 50%. Diadora tim pobrinuo se i za prvih sto kupaca koji su dobili razne Diadora poklone.

Diadora je brend s tradicijom od 1948. godine koju su gradili vrsni modni dizajneri u suradnji s renomiranim sportašima. 

Više od 500 posjetitelja na Danu otvorenih vrata Medicinskog fakulteta u Zagrebu

Dani otvorenih vrata na Medicini

Dan otvorenih vrata Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu održan je ovaj vikend kako bi se Fakultet predstavio prvenstveno potencijalnim budućim studentima i ali i svima koje zanima ovaj međunarodno prepoznati centar izvrsnosti u medicinskoj izobrazbi i znanosti. Svi koji su danas posjetili Medicinski fakultet imali su priliku dobiti potrebne informacije o prijamnom ispitu i uvjetima upisa, nastavnom programu i uvjetima studiranja te se upoznati sa znanstvenim, nastavnim i društvenim aktivnostima Fakulteta.

Dan otvorenih vrata zagrebački Medicinski fakultet organizira treću godinu zaredom jer u prvom redu želi potaknuti i privući srednjoškolce na studiranje medicine,  što je posebice značajno s obzirom na činjenicu da u Hrvatskoj nedostaje sve više liječnika. Upravo su zbog toga i povećane upisne kvote posljednjih godina, a pritom su uvedeni i novi studijski diplomski i poslijediplomski programi te organizirani različiti oblici trajne edukacije liječnika i drugih zdravstvenih profesionalaca. No, bez obzira na dugo školovanje i ponekad loše uvjete rada, trenutno se za jedno studentsko mjesto na zagrebačkom Medicinskom fakultetu natječu čak četiri studenta, mahom najboljih maturanata hrvatskih gimnazija. Također, ovo je jedan od malobrojnih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i jedini među hrvatskim medicinskim fakultetima koji uz polaganje državne mature na razini «A» iz svih predmeta, zahtijeva još i polaganje prijemnog ispita. Osnovni je cilj upisati što uspješnije, marljivije i motiviranije brucoše.

Dormeo druženje u Top Shop dućanu uz ambasadoricu Indiru

Tarik i Lejla Filipović

Dormeo je povodom Svjetskog dana spavanja, u prostorijama Top Shop trgovine u Ilici 44, održao događanje koje je upotpunjeno uz novu ambasadoricu, Indiru Levak te pobjednike natječaja “Zapjevaj s Indirom i osvoji Dormeo Air madrac”.

Dormeo, vodeći brend u kategoriji madraca, svake godine obilježava Svjetski dan spavanja kako bi istaknuo važnost madraca, jastuka i podnica za kvalitetu spavanja i zdravlje pojedinca. Ovogodišnje je događanje održano u znaku nove Dormeo ambasadorice, Indire Levak,  koja je zapjevala zajedno s pobjednicima natječaja “Zapjevaj s Indirom i osvoji Dormeo madrac”.

Naime, tijekom tjedan dana, putem Facebook stranice Dormeo Hrvatska tražio je najkreativnije stihove koji spajaju Indiru i Dormeo. Autore najboljih pjesama pozvali smo na događanje kako bi svoje stihove otpjevali zajedno sa svojim idolom, a najboljega smo nagradili Dormeo Air madracem i jastucima.

Dormeo druženje u Top Shop dućanu uz ambasadoricu Indiru i njenog supruga Miroslava

Uz Indiru i njenog supruga, Miroslava Levaka, događaj su podržale i druge osobe iz javnog života - Ana Miščević, Tarik i Lejla Filipović, Iva Goluža - koje su se i same imale priliku uvjeriti u kvalitetu Dormeo proizvoda. No, o vrijednosti Dormeo madraca najbolje svjedoči sama ambasadorica brenda, Indira Levak.

„Dormeo je prisutan u većini domova i postao je tradicija. Iz priča mojih prijateljica i sestara znala sam da je Dormeo garancija kvalitete”, istaknula je tom prilikom Indira, i dodala: “Po prirodi sam perfekcionist i trudim se uvijek dati najbolje od sebe. Zato zauzvrat tražim jedino da budem nagrađena vrhunskim odmorom, a upravo to dobivam od svog Dormea.”

Dormeo Air Lux, Comfort i Select madraci nova su generacija madraca proizvedena Octaspring® tehnologijom. Jezgru Dormeo Air madraca čine inovativne "pjenaste" opruge koje spajaju udobnost memorijske pjene i prozračnost klasičnih madraca. Dormeo Air prilagođava se svakom tijelu poput madraca od memorijske pjene, a zbog inovativne strukture "pjenastih" opruga, istovremeno omogućuje stalan protok zraka za jedinstven osjećaj trajne svježine.  

Navlaka madraca impregnirana je antibakterijskom i antialergijskom zaštitom što ga čini idealnim za osobe koje pate od alergija ili astme. Spavanje nikad nije bilo tako udobno kao na oprugama od memorijske pjene i Dormeo Air madracu. 


Slični članci: