Tjedni pregled društvenih događanja

U nastavku pogledajte tjedni pregled društvenih događanja u prethodnom tjednu. Donosimo gdje su se družili poznati, koje su humanitarne akcije aktualne u ovom mjesecu, koji domaći dizajneri surađuju s velikim kompanijama i gdje se partijalo .

Somersby party za krivi doček Nove godine

Somersby party

Zagreb je proteklog vikenda prije svih svjetskih metropola dočekao 2015. godinu! Tu privilegiju možemo zahvaliti Lordu Somersbyju koji je sa svojom svitom vrhunskih zabavljača okupirao najveći zagrebački noćni klub – H2O. Partijanje uz Somersby i proslava Nove godine u 11.mjesecu potrajala je do ranih jutarnjih sati, a uz Lorda Somersbyija zabavljali su se i brojni poznati – Ana Begić Tahiri, Ronald Braus, Neven Ciganović, Adrijana Dejanović, Ecija Ivušić, Petra Nižetić, Katarina Baban…

Nestvarno dobar party na stvarno krivi datum pokazao je kako Somersby organizira zaista najbolje partyije u gradu. Za vrhunsku atmosferu bio je zaslužan DJ Duo Vanillaz koji polako, ali sigurno osvaja svjetske party destinacije. Atraktivni animatori koje još možemo vidjeti samo na Ibizi, proteklog vikenda su zagrebački noćni klub H2O rasplesali urbanim ritmovima. Ovo je prvi u nizu Somersby partyija koji će tijekom mjeseca studenog posjetiti najbolje klubove željne dobre zabave.

Rashlađen u čaši s puno leda, Somersby su u Hrvatskoj, kao i u svijetu, prvo prihvatili aktivni urbani ljudi uvijek otvoreni za nove trendove, izazove i promjene. Somersby, piće za sve generacije, jabučni je alkoholni cider, a sadrži jabučno vino i sok od jabuke te prirodne arome kojima se postižu izbalansirana slatkoća i puni okus. Uz 4.5 posto alkohola, 59 kcal na 100 ml i nježne mjehuriće,  Somersby je pravo osvježenje u svako godišnje doba. Njegov izvrstan okus do punog izražaja dolazi kada je dobro rashlađen i poslužen u čaši s puno leda, a odličan je i kao glavni sastojak najrazličitijih alkoholnih i manje alkoholnih koktela.

Zabava na 6.rođendanu Roses Outleta - Mario Petreković ušetao u trgovinu na konju

Roses outlet i Petreković kao princ na bijelom konju

Kada je poznati zabavljač Mario Petreković stigao u Roses Designer Outler ove subote, stotine žena dočekalo je ga s oduševljenjem. Naime, Mario se toliko uživio u ulogu princa da je u jednu od trgovina ušetao ni više ni manje nego – na konju! Trgovkinje su bile oduševljene, a brojni posjetitelji cijelo su vrijeme snimali mobitelima, ne bi li zabilježili taj jedinstven trenutak. Bajkovitom rođendanskom slavlju pridružile su se i poznate princeze – voditeljice Mirna Maras, Renata Sopek i Edita Misirić te predivna glumica Ana Begić Tahiri.

Ako je ijedna od okupljenih dama ikada pomislila da prinčevi na konjima postoje samo u bajkama, sada je zauvijek promijenila mišljenje. Mario ih je šarmirao u svojem stilu, podijelio crvene ruže i doslovce im se poklonio na koljenima. Najzanimljiviji dio shoppingiranja bio je trenutak kada su poznate dame 'preuzele' pult jedne trgovine i naplatile Mariju desetak torbica koje si je izabrao kao najdraže, a zatim ga čuvale od obožavatelja dok se odmarao na hrpi majica.

Veselje u Rosesu nastavlja se i idućega vikenda, stoga zabilježite u kalendare – veliki popusti na već snižene cijene u Roses Outlet Centru, s radnim vremenom sve do 22h.

Anđeoske poruke na novoj, specijalnoj seriji Jana bočica 

Nova bočica Jane

U varaždinskom Muzeju anđela prošli je tjedan predstavljena nova edicija Jana bočica. U Varaždinu, gradu u kojem spavaju anđeli, Jana je u sklopu svojeg projekta ‘Voda s porukom’ predstavila bočice koje će krasiti anđeoske poruke i koje će biti inspiracija svima da osjete prisutnost anđela. Nova edicija bočica nastavak je uspješne vizije: dobro se dobrim vraća i kampanje koju Jana provodi već punih godinu dana, a skorašnje vrijeme blagdana i obiteljske povezanosti izvrsna su prilika da ove poruke zažive u mnogim domovima i kroz svoje riječi donesu toplinu i vjeru u ljepše sutra.

Upravo zbog toga Muzej anđela odlično se uklopio u priču o novim bočicama, ali i želji da se kroz anđeoske poruke dopre do ljudi, njihovih misli i da se u njima probudi inspiracija za činjenje dobra. Uvijek zanimljiva voditeljica Barbara Kolar je kroz svoje kratko obraćanje pokušala dočarati svoju viziju anđeoskog, naglašavajući važnost anđela u našim životima te je s vlasnikom Muzeja Željkom Prstecom približila njegovo životno iskustvo, njegov susret s anđelima i razlog zašto je realizirao svoju ideju o otvaranju Muzeja anđela.

Brojne poznate osobe, glumci, književnici, umjetnici, kao i predstavnici Grada Varaždina, imali su priliku svjedočiti još jednom lijepom događanju, koje su obogatile mlade Anđelice, Varaždinske mažoretkinje, te akademski slikar Gordan Orešić koji je  nacrtao jedinstvenu i uistinu impresivnu sliku Jana bočice s krilima i motiv anđela čije je svečano otkrivanje i obilježilo, ali i uljepšalo ovo lijepo druženje te predstavljanje posebne edicije Jana bočica.

Povodom predstavljanja nove edicije Jana etiketa direktorica marketinga koncerna Agrokor Iva Balent izjavila je: Vjerujem da se pozitivnim mislima pomiču granice i da su nam samo one ponekad dovoljne da se pokrenemo i odlučimo biti jaki, pozitivni, da nas ništa ne zaustavi na našem putu prema ispunjenijem životu. Kažu da anđeli govore sve jezike i obraćaju se svima bez obzira na nacionalnost, vjeru ili podrijetlo prenoseći univerzalne poruke ljubavi, mira, velikodušnosti, hrabrosti, blagostanja... Upravo to je razlog zašto Jana ovdje, u Muzeju anđela, mjestu ispunjenom pozitivnom energijom i dobrim ljudima,  nastavlja svojim inspirativnim putem i predstavlja novu, limitiranu ediciju boca Jane s anđeoskim porukama.“

Uz Ivu Balent, u porukama anđela uživali su: Iva Balaban, glumica Petra Kurtela, književnica Merita Arslani, TV voditeljica Martina Podgorski, Andreja i Hrvoje Čermak te članovi udruga Zamisli, Dječja sreća i eStudent koji su dio projekta Jana 'Voda s porukom' i kojima je Jana pomogla u njihovom radu i ostvarivanju zacrtanih programa.  A predstavljanje nove edicije Jana bočica s anđeoskim porukama samo je nastavak projekta Jana 'Voda s porukom' s jasnim ciljem pomaganja drugima i želje da ova kampanja ide i dalje.

Wedding vikend u Garden Mallu

Humanitarna revija

U sklopu Wedding Weekenda koji se ovaj vikend održao u Garden Mallu, održana je i atraktivna humanitarna modna revija, koju su nosile poznate osobe iz javnog života. Prihod od ulaznica namijenjen je humanitarnoj udruzi 'Fra Mladen Hrkać', koja  skrbi o bolesnima i njihovim obiteljima a koji dolaze na liječenje u Zagreb.

Svoje veliko srce i humanost pokazale su poznate dame iz kulturnog, glazbenog i novinarskog svijeta te nakratko zakoračile u svijet manekenki. Program je vodila Ines Preindl a u vjenčanim haljinama brenda The One prošetale su Doris Pinčić Rogoznica, Jelena Katarina Kapa i bivša miss Hrvatske Anica Kovač, reviju su nosile i Ivana Šundov, Ivana Marić i Ana Miščević. U maštovitim haljinama dizajnerskog dvojca ELFS zasjale su Ana Rucner i Minea. Monika Mamić je zablistala u svečanoj haljini Kontese Nere, a Tončica Čeljuska i Rajana Radosavljev nosile su najnoviju kolekciju ekskluzivne obuće i odjeće brenda Aledona.  

Uz kupnju ulaznica za modnu reviju, posjetitelji sajma pomagali su Udruzi i kupnjom unikatnih narukvica by OZ, koje je posebno za ovu prigodu dizajnirala Ozana Alpeza.  Koliko su narukvice bile iznimno popularne među ženskom publikom svjedoči činjenica da su rasprodane u samo nekoliko sati.

Marijana Batinić, Petra Nižetić i Meritas podržale kampanju Oživi me

Poznati podržali akciju Oživi me

U proiteklom tjednu u City Centeru one West održala se završnica kampanje 'Oživi me' gdje su mnogobrojni građani i posjetitelji ovog trgovačkog centra sudjelovali u edukaciji kojom im je omogućeno vježbanje postupaka oživljavanja na lutkama uz stručni nadzor. Kampanju su osim građana podržale Marijana Batinić i grupa Meritas.

Iako se predstavljanje kampanje već održalo u Zagrebu sredinom listopada, zbog velikog interesa građana, Zaklada Hrvatska kuća srca koja je nositelj kampanje, uz potporu City Centera one održala je dodatnu edukaciju Zagrepčana. Najavu ovog druženja promovirala je Petra Nižetič koja je u majici Matije Vuijice pozivala građane na ovo okupljanje.

Kampanja 'Oživi me' koja je u proteklih mjesec i pol dana pobudila ogroman interes hrvatske javnosti je nacionalna javnozdravstvena kampanja kojom se želi podići razina svijesti građana te kojom se educirala javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Kada je riječ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje. Ukoliko uzmemo u obzir da je prosječno vrijeme dolaska hitne medicinske pomoći u Hrvatskoj do 10 minuta od poziva u urbanim, a 20 minuta od poziva u ruralnim sredinama te da se svake minute šansa za preživljavanje osobe u srčanom zastoju smanjuje se za 10-12%. Pravovremena reanimacija od strane svjedoka - laika povećava preživljavanje za čak 2 - 3 puta.

Kampanja je do sada obišla najveće hrvatske gradove, pa su tako priliku da nauče postupke oživljavanja dobili građani Splita, Zadra, Rijeke, Zagreba i Osijeka. 

Predstavljanje Cruyff tenisica

Na prošlotjednom predstavljanju Cruyff tenisica igrači Dinama imali su priliku isprobati tenisice iz najnovije kolekcije ove poznate modne marke. Marcelo Brozović, Domagoj Antolić, Ante Čorić, Josip Pivarić i Duje Čop sa zanimanjem su razgledavali novu ponudu tenisica u modnoj meki za ljubitelje tenisica, dućanu Shoetique. 

Mladim nogometašima pridružili su se i dečki iz grupe Connect koji su sa oduševljenjem odabrali modele za sebe. Kao igrač iz ranih dana profesionalnog nogometa, Cruyff se jednostavno nije mogao naviknuti na određene stvari. Jedna od njih bila je činiti i nositi ono što mu drugi nalažu. Upravo ga je ta svakodnevna neudobnost inspirirala da pokrene vlastiti sofisticirani sportski brand u Barceloni 1979. godine. Želio je zauvijek eliminirati zastarjelu sportsku odjeću . 1982. godine Cruyff je započeo suradnju sa talijanskim dizajnerom Emidiom Lazzarinijem koji je prvi uveo funkcionalnost i eleganciju u svijet sportske odjeće .

Neke od poznatih osoba koji uživaju u brendu Cruyff Classics su: Charles Puyol i Xavi igrači FC Barcelone, Michael Razinger i Bojan Krkić bivši igrači FC Barcelone, kao i legende svjetskog nogometa Dennis Bergkamp i Marco Van Basten, kao i mnoge druge osobe iz javnog života kulture i sporta.

Zagrebačka špica nosi Decathlon

Decathlon promocija

Iako se na zagrebačkoj špici često mogu primijetiti odvažni modni outfiti, ove subote mogla se doživjeti u sasvim novom ruhu. Za to su bili zaslužni atraktivni sportaši koji su prošetali centrom grada u sportskoj opremi Decathlona, najveće trgovine sportske opreme u Hrvatskoj,koja se otvara u subotu 15. studenoga ujutro u trgovačkom centru King Cross.

Osim što su donijeli dašak atraktivnih sportova poput skijanja, vaterpola i nogometa na prohladnu špicu, skupina sportskih entuzijasta sve radoznale prolaznike ohrabrivala je da im se pridruže isti dan na utrci Zagrebački noćni cener u 19 sati pod glavnim pokroviteljstvom Decathlona. Uz sudjelovanje na utrci, građani su se pozivali i na otvorenje trgovine Decathlon.

Jedino još preostaje pričekati do sljedećeg vikenda kada će svi posjetitelji u Decahlon trgovini, koja će se prostirati na površini jednakoj 8 košarkaških igrališta te nuditi vrhunsku sportsku opremu za više od 70 sportova, moći testirati svoje granice u brojnim sportovima, osvojiti prigodne popuste i pripremiti se za nikad aktivniju zimu u režiji Decathlona.

Sve za nju i kampanja "Meni trebaš ti"

Sve za nju i akcija "Meni trebaš ti"

Udruga žena oboljelih od raka „SVE za NJU!“ tijekom kampanje „Meni trebaš ti“ u suradnji s tvrtkama Marti Farm i Fidifarm obavještava javnost o prikupljanju sredstava za Centar za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka humanitarnom prodajom medicinskog proizvoda Enterosgel i DietpharmBetaglukan+ D kapsula

Udruga žena oboljelih od raka „SVE za NJU!“ tijekom kampanje „Meni trebaš ti“ u suradnji s tvrtkama Marti Farm i Fidifarm obavjestila je javnost o prikupljanju sredstava za Centar za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka. Sredstva se prikupljaju humanitarnom prodajom proizvoda Enterosgel i Dietpharm Betaglukan+ D kapsula kojom se izdvaja 10 knpo prodanom proizvodu u svim boljim ljekarnama, a proizvodi su označeni s naljepnicom.

Akciju su prepoznale i uključile se članice  ženskog vokalnog sastava The Frajle: „Pozivamo sve žene da brinu o sebi i svojem zdravlju te da redovito obavljaju preventivne zdravstvene preglede kako ne bi postale dio crne statistike, a također i da zajedno s nama podrže ovu humanitarnu akciju!“ – rekle su The Frajle.

 „Pozivamo sve da se uključe u ovu humanitarnu akciju da bismo prikupili sredstva za održavanje svih naših programa kroz koje je do sada već prošao veliki broj oboljelih žena. U teškim životnim situacijama nitko ne bi trebao biti sam te je zato Udruga i osnovala Centar za psihološku pomoć ženama oboljelim od raka i članovima njihovih obitelji. S obzirom na to da se Udruga financira najvećim dijelom iz donacija, pozivamo sve da kupnjom označenih proizvoda doniraju 10 kn i tako pomognu ženama oboljelim od raka“ – rekla je dopredsjednica udruge „SVE za NJU!“ Ljiljana Vukota. Humanitarna prodaja traje do 01. prosinca 2014., a ljekarne su označene plakatima te proizvodi naljepnicama.

Predstavljena L'OCCITANEOVA nova mirisna kolekcija u kombinaciji s dizajnericama Dianom i Ivom Viljevac 

Brand vrhunske francuske kozmetike L’occitane i modne dizajnerice Diana i Iva Viljevac predstavili su svoje nove kolekcije. Kreativna nit koja je povezala svijet mode i ljepote bila je zajednička inspiracija – tajanstvena i zavodljiva žena iz Arlesa.

L'OCCITANEOVA njegujuća kolekcija za tijelo Arlésienne (u prijevodu Arležanka, žena iz Arlesa u Provansi) inspirirana je ženom koja je ne samo muza umjetnika, već i modni uzor drugim ženama pa su odlučili povezati ovu mirisnu priču s modom. Dizajnerskipotpis na haljinama  i nakitusestara Viljevac su vrlo ženstveni, strastveni i razigrani te će se uz ovu kombinacija odjeće i mirisne njege svaka žena osjećati nevjerojatno zavodljivo.

L'OCCITANE je vrhunska francuska kozmetika s prirodnim aktivnim sastojcima. Porijeklo branda je u Provansi i dan danas se cijeli asortiman L'OCCITANEA proizvodi u njihovoj tvornici u Manosqueu. Kako je Provansa iznimno živopisna i zanimljiva regija, inspiracije za nove kolekcije nalaze u tamošnjoj prirodi, povijesti i stanovništvu. Ovog puta je novu mirisnu kolekciju inspirirala Arlésienne – tajanstvena žena iz Arlesa, muza mnogih umjetnika poput Van Gogha, Picassa, Daudeta i drugih. Ona utjelovljuje nevjerojatnu ljepotu Provanse i oslikava tajanstven, strastven i veseo temperament tamošnjeg stanovništva. Arlésienne je jedinstvena – o njoj se neprestano priča, ali karakteristična je po tajanstvenoj osobnosti pa je svi priželjkuju vidjeti i upoznati. Njena prisutnost osjeti se još dugo nakon što ode iz prostorije. Čuje se njen smijeh, senzualno šuškanje njene haljine, osjeti se njen neodoljiv parfem… Kako bi kreirao jedinstveni mirisni potpis ove žene iz Provanse, L’OCCITANE je u kolekciji spojio esencije tri izrazito ženstvena i dragocjena cvijeta: raskošnu ružu s toplom i suptilnom ljubičicom te sa zavodljivim cvijetom šafrana. U kolekciji se nalazi sve što je ženi potrebno za lijepu i svilenkasto glatku kožu, baršunasto meke i mirisne ruke, neodoljivo privlačne usne… 

Inspiraciju za novu kolekciju dizajnerice su pronašle u mističnoj ženi iz Arlesa koja nas svojom pojavom vodi u francusku Provansu, u poljec vijeća i prirodu. Senzualnost, ženstvenost, fatalnost i tajanstvenost same povijesti Francuske probudit će u svakoj od vas glamur i ženstvenost. Ženstvenost u svojoj punoj formi u ovoj kolekciji došla je do potpunog izražaja.

U ovoj kolekciji se pronalaze samo haljine, od kojih je svaka unikatna ili limitirana. Svaka haljina, svaki odjevni predmet ima svoju priču, inspiriran je nježnom ružom i cvijećem iz L’OCCITANEOVOG novog mirisa. Narukvice su izrađene samo za ovu posebnu priliku i suradnju. Sastoje se od cirkona i ljubičastih konopa koji su isprepleteni u jedan snop i tako čine kompaktnu cjelinu. Zlatni medaljoni i kristali na narukvici čine jer askošnom te tak osimbolično označavaju duh nove kolekcije.

Zagrebi! postavio ‘Prije no što umrem’ zid

Zagrebi festival

Zid koji je prošlog tjedna osvanuo na križanju Preradovićeve i Tesline ulice u Zagrebu (na tzv. Tesla platou), kao dio 7. Zagrebi! festivala, od prvog je dana potpuni hit među prolaznicima. Dvostrani zid po kojem se kredom može nastaviti rečenica Prije no po umrem želim, briše se i više puta dnevno, jer gotovo nitko ne propušta priliku podijeliti vlastite želje. Duhovite (… burek), romantične (… udati se za Filipa), cinične (… iseliti se iz Hrvatske), političke (… biti Bandić) ili jednostavno dobronamjerne (… da baka ozdravi) i dirljive želje izmamljuju osmijehe među svima koji se zateknu na Tesla platou, a tako će biti još nekoliko dana.

Riječ je o jednom od najkreativnijih community art projekata na svijetu, umjetnosti u zajednici, tajvansko-američke umjetnice Candy Chang, koja je nakon gubitka voljene osobe u New Orleansu napravila prvi takav zid, a sve kako bi utjehu pronašla u onome što je smisao života njenih sugrađana. Do danas je u svijetu niknulo 525 takvih zidova, u više od 70 zemalja osvanulo je do danas, na preko 35 jezika. Sada njima možemo dodati i Zagreb. Ovakav uspješan primjer umjetnosti u zajednici pokazuje koliko optimizma ovakva neposredna komunikacija zajednice unisima u lokaciju na koju je postavljena.

Posljednji dan Zagrebija! bio je osim toga posvećen predavanjima. Svoju raspravu o  tržišnoj vrijednosti života ili nevrijednosti smrti u neoliberalnom kapitalizmu ex katedra je prenio Marko Stamenković. Predavanje John B. Alexandra o iskustvima bliske smrti sumiralo je do sada poznata istraživanja i nedefiniran tretman akademske zajednice prema toj temi. Kroz mnoge primjere koje je John B. pokazao, dalo se zaključiti da je u Južnoj Americi pojam smrti kao i duhovnost uopće integriranija u svakodnevnicu, a samim time je i odnos prema smrti drugačiji.

Obrađujući smrt kroz performans i likovnu umjetnost sedmo izdanje Zagrebi! festivala pokazalo je kako je ona često poslužila kao nadahnuće mnogim umjetnicima. Marilyn Arsem (SAD) svojim performansom 'Na rubu' u trajanju od 5 sati dokazala je da se o smrti može govoriti na metaforičan način, ne spominjući ni pokazujući uobičajene simbole. Kao dio festivala u Laubi postavljena izložba ‘Smrt – početak kraja ili kraj početka’ otvorena je do 19. studenog.


Slični članci: