Tjedni pregled društvenih događanja

Tjedni pregled društvenih događanja

Nedjelja je dan kada vam donosimo tjedni pregled društvenih događanja. Iako je našu metropolu zahvatilo haladno vrijeme, društvenih događanja ni ovaj tjedan nije manjkalo. S obzirom i da je listopad mjesec obilježavanja borbe protiv raka dojke bilo je i puno humanitarnih akcija, U nastavku pogledajte gdje su se sve ovaj tjedan okupljali poznati, što se događalo na društvenoj i kulturnoj sceni.

Plesom za zdravlje i život – građani plesali zumbu za žene oboljele od raka

Zumba za "Sve za nju"

Na krovu Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu sinoć je održana atraktivna humanitarna javnozdravstvena akcija koja je okupila preko 700 građana, a svi su oni zaplesali zumbu u znak solidarnosti sa ženama oboljelima od raka dojke i raka vrata maternice. Zumbathon „Muškarci plešu za žene“ organizirali su  Zavod za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar,“ Plesna udruga „2 STEP ZAGREB“ i Muzej suvremene umjetnosti. Osim iskazivanja solidarnosti s oboljelim ženama, ovom se javnozdravstvenom akcijom željelo naglasiti važnost ranih liječničkih pregleda u prevenciji i uspješnom liječenju raka te pružiti potporu djelovanju udruge „Sve za nju!“.

Iako su zumbu u najrazličitijim internacionalnim plesnim ritmovima zaplesali svi – žene, muškarci, pa i oni najmlađi, poseban apel za sudjelovanje bio je upućen muškarcima, koji su plesom trebali pokazati odvažnost, podržati žene oboljele od raka dojke i raka vrata maternice te ih ohrabriti u njihovoj borbi s bolešću.

Za vrijeme trajanja ove humanitarne javnozdravstvene akcije, koja je u izvrsnoj atmosferi završila nešto prije 21 sat puštanjem ružičastih papirnatih lampiona s krova MSU-a, Zavod za javno zdravstvo „Dr. Andrija Štampar“ građanima je u predvorju Muzeja omogućio besplatno savjetovanje s liječnikom, kineziologom i psihologom, a uz podjelu edukativnih brošura Zavod je donirao i pet tretmana medicinske limfne drenaže mastektomiranim ženama, pet mamografskih pregleda i pet dijagnostičkih pretraga tekućinskom citologijom.

Prilikom ulaska u Muzej suvremene umjetnosti umjesto klasičnih ulaznica mogle su se kupiti silikonske narukvice s porukama, a građani su mogli kupiti i spomenute ružičaste papirnate lampione koji su zagrebačko nebo osvijetlili u znak sjećanja na žene koje su izgubile bitku s bolešću. Sav ostvareni prihod bit će doniran udruzi „SVE za NJU!“, koja okuplja žene oboljele i liječene od raka dojke, njihove obitelji i prijatelje, a koja izrazito aktivno djeluje u pogledu savjetovanja i pružanja psihološke podrške ženama oboljelim od raka i njihovim obiteljima.

Zumbathon Muškarci plešu za žene započeo je u 18 sati, a iako je bilo predviđeno da će završiti u 20 sati, zbog izvanredne atmosfere i energičnosti rasplesanih sudionika ovaj pravi plesni maraton potrajao je gotovo do 21 sat. Cijelo se događanje odvijalo pod vodstvom licenciranih zumba instruktora, koji su krov MSU-a ispunili pozitivnim vibracijama i energijom uz različite internacionalne plesove i ritmove, a među atraktivnim nastupima koji su se mogli vidjeti nije izostao niti pravi muški belly dance.

Što znači biti odvažan muškarac i kako plesom pružiti podršku ženama pokazali su i vatrogasci iz Dobrovoljnog vatrogasnog društva Gračani, koji su zaplesali na zvuke pjesme Hot Stuff i zauzvrat dobili glasne ovacije okupljenih.

Ulje Bio-oil napokon i u Hrvatskoj 

Bio-Oil napokon u Hrvatskoj

Potraga za proizvodom koji može poboljšati izgled kože s ožiljcima, strijama i neujednačenom bojom tena je završena. U Hrvatskoj je od nedavno dostupno najtraženije ulje za spomenute izazove kože, Bio-Oil.

Bio-Oil je ulje koje klinički dokazano poboljšava izgled kože. Ovo ulje također može prevenirati nastajanje strija kod trudnica, tijekom rasta ili naglog povećanja tjelesne težine, a s obzirom da nadomješta prirodnu vlažnost kože preporučuje se i kao preparat koji će spriječiti dehidraciju kože i njeno preuranjeno starenje.

Bio-Oil je na tržištu prisutan već dvadesetak godina i od tada je proizvod broj jedan kada je riječ o poboljšavanju izgleda kože na kojoj su sitni nedostaci poput strija, ožiljaka i nejednakosti tena. Dosad je ovaj proizvod osvojio više od 130 nagrada na području njege kože koje su dodijelili stručnjaci i sami korisnici. U Hrvatskoj se od nedavno može nabaviti u ljekarnama i vjerujemo da će mnogima pomoći da poboljšaju izgled svoje kože“, izjavila je farmaceutkinja i brend menadžerica za Bio-Oil, Vanja Plačko Dodig.

Na predstavljanju u ugodnom okruženju zagrebačkog Surya centra za prirodnu terapiju novi proizvod su odmah isprobale i voditeljica Anja Alavanja i direktorica Smart Fashion Weeka Zagreb, Sarah Josipović.

Žensko tijelo u trudnoći prolazi kroz brojne promjene, pa je tako bilo i kod mene. Zadržavanje lijepe kože mi je tijekom i nakon trudnoće bio jedan od važnijih ciljeva pa mi je veliko zadovoljstvo što među prvima u Hrvatskoj mogu isprobati Bio-Oil. Žene bi se svaki dan trebale lijepo osjećati u vlastitoj koži jer na taj način sva njihova ljepota najviše dolazi do izražaja. Uz zdravu prehranu i redovito vježbanje, prirodni, inovativni i klinički dokazani proizvodi su pri tome i na mojoj listi prioriteta“, izjavila je Anja Alavanja.

„Gotovo cijeli život sam u modnoj industriji i mogu posvjedočiti da je lijepa i čista koža najljepši modni dodatak koji žena može imati. Brojne djevojke s kojima radimo često imaju problema s prikrivanjem sitnih nedostataka poput strija i ožiljaka i vjerujem da će im novi proizvod na tržištu omogućiti da se pokažu u punom sjaju, kaže Sarah Josipović.

Bio-Oil ulje je nastalo u Južnoafričkoj Republici, a na tržištu je prisutno od 1987. godine. Jedinstvenim ga čini revolucionaran sastojak PurCellin OilTM koji omogućuje brzo upijanje u dublje slojeve kože i nakon kojega na koži ne ostaju masni tragovi. Ulje je kombinacija prirodnih ulja lavande, nevena, ružmarina i kamilice koji su bogati vitaminima A&E. Jedinstvena formula Bio-Oila pomaže u poboljšanju strukture kože, a ujedno i usporava preuranjeno starenje kože.

Ulje Bio-Oil preporučuju i brojni dermatolozi i farmaceuti. „Strije imaju disfunkcionalan rožnati sloj kože koji uzrokuje povećani gubitak vode i utječe na integritet hidrolipidne barijere kože. Dokazano je da hidratizacija kože može pomoći u poboljšanju izgleda kože i ožiljakstog tkiva (strija i ožiljaka). Kliničke studije su dokazale povoljno djelovanje na prevenciji strija s preparatom koji u sebi sadrži ulje kamilice, nevena, ružmarina, lavande, vitamina E i A. Drugim studijama je dokazano  povoljno djelovanje na hidrataciju kože, elasticitet i ožiljke.Možemo zaključiti da je svakako preporuka koristiti ovakve preprate zbog njege i hranjenja kože te će na taj način i djelovati odnosno utjecati na smanjenje pojavnosti novih strija. U svakodnevnom radu s pacijentima, dobro je znati da imamo na tržištu kvalitetan i siguran preparat kojeg možemo sa sigurnošću preporučiti i trudnicama“, pojasnila je farmaceutkinja Katarina Fehir Šola.

Ulje Bio-Oil su otkrile i brojne svjetske zvijezde koje ga svakodnevno koriste. Među njima je jedan od trenutačno najtraženijih svjetskih modela, Robyn Lawley, poznata starleta Kim Kardashian, koja je ulje koristila tijekom i nakon trudnoće te pjevačica Mel B koja je posvjedočila da su joj se strije povukle nakon redovitog korištenja ulja Bio-Oil. 

Promocija joge lica by Nina Romih

Promocija joge lica by Nina Romih

Promocija joge lica by Nina Romih po Savininoj metodi prošlo je u opuštenom ozračju Murad wellness&spa u hotelu Sheraton Zagreb. Kako je istaknula doktorica Haina Peto Radiković da su jogu lica by Nina Romihizabrali upravo zbog činjenice da Murad kozmetika pristupa holistički zdravlju te da je emocionalna njega osim topičke (Murad kreme za njegu lica) i unutarnje njege dijetetski proizvodi u kombinaciji s wellness programom neophodna za kompletnu njegu i pravilan pristup zdravlju. Voditeljica trenerica Joge lica Nina Romih prezentirala je niz vježbi koje osim što djeluju na izgled kože lica koje ima 58 misića, a koristimo samo jedan, a to je većinom jezik dok ostali mišići odumiru te počinjemo rapidno stariti i koža lica poprima umoran izraz. Joga lica poznata je u kineskoj medicini preko tisuću godin, koriste je i poznate hollywoodske zvijezde kao npr. Jennifer Aniston.

Novi program joge lica izazvao je veliko zanimanje vodećih dama hrvatskog novinarstva Elizabethe Gojan, Tončice Čeljuske, tv voditeljice Ivane Šundov, glumačkih diva Mie Begović, Mile Elegović, opernog pjevača Ronalda Brausa, Baby Dooksa, glumčke zvijezde Gorana Bogdana, Jospie Pavičić, dizajnera Aleksandra Šekuljice iz Elfsa, modnog stručnjaka Nevena Ciganovića i mnogih drugih klijenata i korisnika usluga Murad wellnessa & spa.

Inače, joga lica u samo 10 minuta na dan osigurava bolji i zdraviji život. Vječna pitanja kao što su uvela koža, natečenost, zadržavanje vode, neuravnoteženost hormona, žlijezda, rada štitnjače, neuspješni pokušaji smanjenja težine, stres, napetost, stalne migrene i glavobolje većinu odgovora možete potražiti upravo u tečaju joge lica što će biti vidljivo jer će vam koža zasjajiti, pojačat ćete proizvodnju kolagena, uravnoteženje hormona rada štitnjače, žlijezda u glavi što će rezultirati uravnoteženjem metabolizma, krvnog pritiska, plodnosti. Tečaj joge lica, odnosno fitness i lifting mišića lica traje 15 školskih sati; 5 tjedana, po jedan sat tjedno.

5 Star store otvorio svoja vrata u Avenue Mallu

5 Star store otvorio svoja vrata u Avenue Mallu

Avenue Mall se može pohvaliti otvorenjem novog ekskluzivnog modnog dućana. Riječ je o 5 Star storeu unutar kojeg možete pronaći brandove Polo Ralph Lauren, La Martina i Barbour. La Martina je argentinska modna marka i sinonim za sport polo. Osnovalo ju je argentinsko udruženje za polo sa željom da razvije vlastitu robnu marku za svoje igrače. Kasnije  se razvio pod kulturom La Martina, kao stil života koji je brz, konkurentan i zahtjevan, te u skladu s tim, proizvodi La Martina mogu se koristiti i izvan polo terena. Casual eleganciju Polo Ralph Laurena ne treba posebno predstavljati, dok modna marka Barbour u sebi krije zanimljivu tradiciju.

U svojoj 119 godina dugoj povijesti, kompaniju i dalje vodi istoimena obitelj Barbour. Njena peta generacija, a sve je počelo kada je John Barbur 1894. godine otvorio trgovinu J. Barbour & Sons, u njoj prodajući vodootporne voskirane kapute, napravljene da od vremenskih nepogoda štite mornare, ribolovce, i sve one koji su izloženi otvorenom nebu Engleske, zbog posla ili iz osobnog zadovoljstva. Uskoro su narudžbe stizale i sa drugih kontinenata, tako da su se neki od prvih mantila nosili i u Čileu, Južnoafričkoj Republici i Hong Kongu.

Barbour je uz jakne najpoznatiji po vrlo uspješnim suradnjama. Jedna od njih bila je sa Tokihitom Yoshida, koja se pokazala toliko uspješnom da je produžena do danas, a Barbour jaknu nosio je i James Bond u filmu Skyfall. International jakna je dobila svoju ograničenu seriju 2011. godine na 75. rođendan u vidu specijalne Steve Mcqueen kolekcije. To je bio način da se kompanija oduži glumcu koji je jaknu nosio 1964. na istočnonjemačkom Six Day Trials izazovu.

Također, dio svoje genijalnosti Barbouru je pozajmio i Paul Smith. Osim klasičnih jakni koje su sve do jedne dio kulta „poslovnog čovjeka“ u prirodi, kompanija pažljivo prati trendove i uvijek ima svježu ponudu, a odlično se snalazi i na tržištu šalova, kapa i džempera od vune, košulja, rukavica, putnih torbi, obuće i gotovo svih drugih modnih dodataka za modernog čovjeka sa stilom i ljubavlju prema avanturama.

'Vikend na naš račun' ide dalje, Avenue Mall nagrađuje svoje kupce za iskazanu vjernost što za svoje mjesto shoppinga odabiru baš Avenue Mall. Posjetitelji Avenue Malla uz besplatan parking i ovaj su vikend mogli birati između pet atraktivnih poklona koje im daruje Avenue Mall kako bi njihovo shopping iskustvo učinili još zabavnijim. Male nedoumice mogu izazvati jedino slatke dileme da li otići na besplatni ručak u restoran Fifty Fifty ili pak uživati u kino projekciji na račun Avenue Malla.

Svečano otvorena tri nova igrališta u Gunji i Rajevom selu - kuma igrališta Indira 

Svečano otvorena tri nova igrališta u Gunji i Rajevom selu - kuma igrališta Indira

Zahvaljujući donatorskom projektu tvrtke Porsche Croatia otvorena dječja igrališta za više od 300 predškolske i školske djece iz Gunje i Rajevog sela

U četvrtak je ispred Osnovne škole Antun Stjepan Radić u Gunji obilježen završetak radova te otvorenje tri dječja igrališta za djecu predškolskog i školskog uzrasta. Ovaj projekt izgradnje dječjih igrališta dio je višegodišnjeg donatorskog projekta tvrtke Porsche Croatia, generalnog uvoznika za automobilske marke Volkswagen, Audi, SEAT i ŠKODA.

U proteklih sedam godina, pod pokroviteljstvom tvrtke Porsche Croatia izgrađeno je ukupno čak 19 ekološki prihvatljivih igrališta. Sva do sada izgrađena igrališta napravljena su na hrvatskim otocima, a ove godine je za lokaciju donacije odabrano područje pogođeno ovogodišnjim poplavama, lokacija koja u ovom trenutku ponajviše treba pomoć sa svih strana.

„Kuma“ igrališta, Županjka Indira Levak, pjevačica grupe Colonia i dugogodišnja partnerica Porsche Croatije, svečano je otvorila nova igrališta, a svečanosti su prisustvovali ravnatelj škola Gunja i Rajevog sela g. Stipica Mišura, zamjenik načelnika općine Gunje g. Idris ef. Bešić te članovi Uprave Porsche Croatije g. Ivo Ivančević i g. Franz Lohninger.

Igrališta su otvorena ispred glavne škole OŠ Antun Stjepan Radić te ispred područnih škola u Gunji i Rajevom selu, koje pohađa ukupno 310 djece predškolskog i školskog uzrasta. Otvorenje je „začinjeno“ i s čak 300 porcija besplatnog čobanca u kojem su mogli uživati svi prisutni.

 „Iako smo do sada ovaj donatorski program usmjeravali prema hrvatskim otocima, ove godine nije bilo dileme gdje ćemo usmjeriti našu donaciju te kojem će hrvatskom kraju naša akcija najviše značiti – sigurni smo da će ova dječja igrališta u Gunji i Rajevom selu donijeti mnogo sreće i veselja djeci ovoga kraja, koja su ove godine doživjele strašnu katastrofu“, rekao je prigodom otvaranja dječjih igrališta Ivo Ivančević, član Uprave Porsche Croatia.

U proteklih sedam godina pod pokroviteljstvom Porsche Croatije donirana su sredstva i uređena igrališta na otocima Braču, Pagu, Ugljanu, Korčuli, Lošinju Visu, Cresu, Rabu, Hvaru, Krku, Šolti, Pašmanu, Murteru, Lastovu, Dugom otoku te poluotoku Pelješcu.

U studenome se otvara najveća trgovina sportske opreme u Hrvatskoj

U studenome se otvara najveća trgovina sportske opreme u Hrvatskoj

Decathlon, najveća trgovina sportske opreme u Hrvatskoj, otvorit će se u subotu, 15. studenoga, u sklopu trgovačkog centra King Cross. Najavljeno je to prošli tjedan na konferenciji za novinare, koji su prvi imali priliku ući u prvu hrvatsku trgovinu jednog od najvećih svjetskih lanaca sportske opreme. Decathlon u zagrebačkom King Crossu prostirat će se na 3500 m2, što je jednako veličini osam košarkaških igrališta, te će nuditi vrhunsku sportsku opremu za više od 70 sportova pod jednim krovom.

O otvorenju prvog hrvatskog Decathlona, planovima širenja te posebnostima ponude na današnjem događanju govorili su predstavnici Decathlona u Hrvatskoj – country manager Michel Kappler, direktor komunikacija Alexander Milović te voditelj trgovine Decathlon u King Crossu Jean-Mathias Quelderie-Mylius – kao i Ozren Valković, voditelj trgovačkog centra King Cross.

Nakon obilaska trgovine, u sklopu kojega su predstavljeni inovativni sportski proizvodi razvijeni i proizvedeni u Decathlonovim istraživačkim centrima, novinarima se obratio Michel Kappler: „Iznimno mi je zadovoljstvo pozdraviti vas te najaviti skoro otvorenje prvog hrvatskog Decathlona, čime će Hrvatska postati jedna od dvadeset zemalja u kojima poslujemo. Vjerujemo da ćemo svojom širokom ponudom vrhunske sportske opreme zadovoljiti sve rekreativce, profesionalce i obitelji koje se bave sportom kako bi užitak i dobrobiti bavljenja sportom bili dostupni svima. Upravo je to glavna strategija naše kompanije kojom želimo poticati  ljubav prema sportu, nudeći opremu za sve sportove pod jednim krovom po prihvatljivim cijenama“. Kappler je također izjavio kako se u skorijoj budućnosti očekuju i nove trgovine na drugim lokacijama u Zagrebu i Hrvatskoj, čime će se zaokružiti val zapošljavanja otvaranjem 200 novih radnih mjesta do kraja sljedeće godine.

Ono po čemu se Decathlon razlikuje, odnosno po čemu je jedinstven na tržištu lanaca i trgovina sportske opreme jest činjenica da, uz vrhunske brendove sportske opreme, nudi i proizvode dvadeset vlastitih Passion brendova koje je u cijelosti razvila sama kompanija. Mnogim je proizvodima Passion brendova zajedničko to da su razvijeni u istraživačkim centrima kompanije primjenom najnovijih tehnologija izrade sportske opreme.

Tako je prošle godine iz Decathlona izišlo 2800 novih proizvoda Passion brendova, a patentirana su čak 23. Rezultat je to intenzivnog istraživanja i razvoja proizvoda (research and development, R&D) na kojemu radi 50 znanstvenika i 530 inženjera zaposlenih u ukupno 11 Decathlonovih centara za istraživanje i razvoj. Različita sportska oprema koju nudi pojedini Passion brend, uz neupitnu kvalitetu, cjenovno je prihvatljiva te namijenjena rekreativcima, profesionalnim sportašima i cijeloj obitelji.

Osim širokog raspona opreme za sve sportove kao što su planinski i vodeni sportovi, plivanje, trčanje, nautika, fitness i gimnastika, timski sportovi, biciklizam, ribolov, hodanje i mnogi drugi, Decathlon u King Crossu nudit će i mnoge usluge koje će kupcima olakšati odabir i kupnju.Najvažnije sumogućnost testiranja proizvoda prije kupnje u trgovini, usluga servisa proizvoda te program vjernosti za potrošače.

Poderi Colla - vina iz srca Piemonta u vinoteci Bornstein

Poderi Colla - vina iz srca Piemonta u vinoteci Bornstein

Vinska kuća Poderi Colla sa sjeverozapada Italije, iz srca Piemonta predstavljena je prošli tjedan u vinoteci Bornstein. Prezentaciju i degustaciju vodio je osobno vinar Tino Colla koji je u Zagreb došao u pratnji supruge. Na prezentaciji održanoj za medije specijalizirane za vino i gastronomiju Tino je predstavio pet vina aktualnih berbi koja se trenutno nalaze na tržištu. Bila su to redom Campo Romano Langhe Pinot Nero 2011, Nebbiolo d’Alba 2011, Bricco del Drago 2009, Barbaresco Roncaglie 2009 i Barolo Bussia 2009.

Nakon degustacije za medije uslijedila je prezentacija usmjerena prema klijentima i prijateljima Bornsteina za koju se tražilo mjesto više. Tino je jednakim žarom i entuzijazmom predstavio svoja vina publici koja je zainteresirano upijala svaku riječ o generacijama dugoj tradiciji,  porijeklu vina i filozofiji njihova nastajanja. Večer su upotpunili sljubljeni zalogaji Bistroa Apetit koji je noć prije ugostio izvrsnog chefa Andreja Barbierija kako bi na degustacijskoj večeri kreirao jela koja su najbolje popratila ova izvrsna i zaista posebna vina.

Povod ovog dvodnevnog druženja s obitelji Colla dolazak je brenda Poderi Colla  na hrvatsko tržište u ekskluzivnom  zastupstvu distribucijske tvrtke Bin 19 d.o.o. vlasnika Ivana Srpeka koji je ujedno i vlasnik vinoteke Bornstein.

Mara Bratoš  podržala kampanju 'OŽIVI ME'

Mara Bratoš podržala kampanju 'OŽIVI ME'

Priznata dubrovačka fotografkinja sa zagrebačkom adresom, Mara Bratoš podržala je kampanju 'Oživi me'. U tu svrhu snimljena je kampanja sa službenim majicama 'Oživi me' koju je za tu priliku dizajnirala dizajnerica Matija Vuica koja je i ambasadorica kampanje. 

Majice se po cijeni od 50 kn mogu naručiti putem e-maila info@ozivi.me, a kupnja je moguća i na prodajnim mjestima prilikom edukacije u Osijeku. Kampanjom 'Oživi me' čiji je nositelj Zaklada Hrvatska kuća srca se želi podići razina svijesti građana te educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Kada je riječ̌ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje.

Brojne zvijezde proslavile 20. rođendan Marc O'Polo premium branda u Hrvatskoj

20 godina dućana Marco Polo

Prošli je tjedan premium fashion brand Marc O'Polo u zagrebačkom Centru Cvjetni proslavio svoj 20. rođendan uz prisustvo brojnih poznatih lica. Za sve prisutne je bio organiziran tradicionalni švedski - FIKA TIME! Također, svi su imali prilike družiti se i s generalnim direktorom Marc O'Polo branda Massimom Franceseom te uživati u predstavljanju najnovije ženske kolekcije ovog svjetski poznatog premium branda za aktualnu sezonu Jesen/Zima.

Ivana Šundov, Nikša Bratoš, Vladimira Spindler i zvijezda RTL – ove dramske serije 'Vatre Ivanjske' Rajana Radosavljev te nezaobilazni modni kritičar Nenad Korkut bili su oduševljeni pričom iza nove kolekcije, koja je djelo ruku jednog od najistaknutijih dizajnera današnjice Andreasa Baumgärtnera. Ovogodišnju kolekciju karakterizira dizajn koji se može prilagoditi svakoj prigodi te nježni tonovi i vrhunski ekološki materijali.

Osim predstavljanja najnovije modne linije Marc O'Polo za žene koja je inspirirana sloganom „Follow your nature“, gosti ovog događanja mogli su uživati i u vrhunskim švedskim delicijama te kavi jer upravo taj spoj znači FIKA. Naime, FIKA TIME je tradicionalni švedski običaj koji njeguje kulturu ispijanja kave i uživanje u raznim slatkim i slanim delicijama tijekom dana, kako bi se zaboravilo na stresnu svakodnevicu te izdvojilo kvalitetno vrijeme za prijatelje i ugodnu čašicu razgovora.  

Nastojanje Marc O'Polo premium fashion branda da promovira organske  te vrhunske materijale u svojim kolekcijama prepoznale su i svjetske zvijezde, pa su tako oskarovac Jeff Bridges i glumica Uma Thurman njihova ovogodišnja zaštitna lica.

Severina najavila koncert u KD Vatroslav Lisinski za pomoć djeci u Gornjoj Bistri

Severina najavila koncert u KD Vatroslav Lisinski za pomoć djeci u Gornjoj Bistri

Humanitarnu akciju „Uljepšajmo njihov svijet kojom će se prikupljati sredstva da se štićenicima Specijalne bolnice za kronične bolesti dječje dobi Gornja Bistra omogući kvalitetniji i time ugodniji životni prostor predstavili su danas njezini organizatori - Rotary klub Zagreb Gradec i izadavačka kuća Adria Media Zagreb u partnerstvu sa Severinom. U sklopu akcije u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog 25. studenog 2014. održat će se i humanitarni koncert „Severina u Lisinskom“, a sve s ciljem da se štićenicima bolnice u Gornjoj Bistri uljepša njihov svakodnevni životni prostor i jedini dom kojeg ovi štićenici poznaju.

Cilj akcije „Uljepšajmo njihov svijet“ je potpuna obnova 12 soba u bolnici u Gornjoj Bistri u kojima boravi čak 107 štićenika, a koje su trenutno potpuno neprilagođene njihovom zdravstvenom stanju. Naime, Specijalna bolnica za kronične bolesti dječje dobi Gornja Bistra jedina je zdravstvena ustanova u cijeloj Hrvatskoj u kojoj borave djeca s najtežim tjelesnim oštećenjima zbog kojih je većina vezana za krevet i kolica te nisu u mogućnosti samostalno se kretati i hraniti se. Stoga, kako bi svojim štićenicima pružila adekvatne životne uvjete, ova se zdravstvena ustanova godinama oslanja na pomoć donatora.

„Sobe u kojima borave ova hrabra djeca njihov su jedini dom, a kao organizacija koja svoje djelovanje posvećuje humanitarnim ciljevima, to nas nije moglo ostaviti indiferentnima. Budući da se štićenici bolnice u Gornjoj Bistri i djelatnici bolnice ne mogu samostalno izboriti za svoj boljitak, odlučili smo udružiti snage sa svojim partnerima i učiniti taj korak za njih.“, istaknuo je Mladen Kovačić, predsjednik Rotary kluba Zagreb Gradec.

Na izjavu Mladena Kovačića nadovezala se i izvršna direktorica Adria Medije Zagreb Ivona Čulo. „Adria Media Zagreb kao tvrtka već godinama organizira ili sudjeluje u nizu humanitarnih evenata, a Story je oduvijek bio magazin koji se nije ustručavao stati na stranu najpotrebnijima te stoga ni trenutak nismo dvojili u odluci da zajedno s Rotary klubom Zagreb Gradec i Severinom organiziramo ovaj koncert, posebice što ćemo pomoći bolesnoj djeci. Nadam se da ćemo uspjeti skupiti dovoljno sredstava za obnovu svih soba u bolnici u Gornjoj Bistri te zaista mališanima uljepšati i olakšati teške trenutke jer to je najmanje što za njih možemo učiniti.“, izjavila je Ivona Čulo. 

Na poziv za sudjelovanjem u humanitarnoj akciji „Uljepšajmo njihov svijet“ odmah se odazvala Severina. „Ja sam samo jedna mala kap koja pomaže tkati ovu akciju. Spletom okolnosti imala sam priliku postati poznata osoba stoga sam presretna sam što imam priliku ovim putem pomoći djeci, kojoj je to potrebno. Zahvaljujem se ljudima koji su me predložili za sudjelovanje u ovoj akciji i što ću svojim prvim samostalnim koncertom u Lisinskom doprinijeti ovom projektu. Bit će to vrlo emotivan koncert, s mojim gostima koji su svi odreda odmah pristali gostovati, a naravno, bit će i iznenađenja.“, izjavila je Severina, dodavši kako je ovo njen prvi samostalan koncert u Lisinskom.

U sklopu humanitarne akcije „Uljepšajmo njihov svijet“ 25. studenog 2014. godine u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održat će se i veliki humanitarni koncert na kojem će uz Severinu nastupiti i brojni glazbenici koji će na taj način pružiti svoju podršku ovoj plemenitoj akciji. Cijene karata kretat će između 120 i 180 kuna, a već od 27. listopada bit će u prodaji na blagajni dvorane Lisinski. Iako je ova humanitarna akcija pokrenuta s ciljem obnove soba u kojima borave štićenici bolnice, njome se neće uljepšati samo dječji pogled na zidove koji ih okružuju, nego i njihov pogled na svijet koji ih okružuje.

Otvorena prva hrvatska trgovina RESERVED

Otvorena prva hrvatska trgovina RESERVED

Dugo očekivano otvorenje trgovine jednog od napopularnijih modnih brandova RESERVED održano je prošle subote u zagrebačkom Arena Centru. Posjetitelji trgovine  imali su priliku razgledati najnovije kolekcije za žene, muškarce i djecu i uživati u dobroj glazbi DJ Ree i DJ Ele, ispijanju pjenušca te RESERVED darovima. Posebno je bio posjećen stilski kutak Ive Balaban, koja je stručnim savjetima pomagala brojnim ljubiteljicama mode kako odabrati i iskombinirati najbolje RESERVED komade. Neke od prvih kupaca bile su poznate ljubiteljice mode kao što su Larisa Navojec, Iva Šulentić, Ana Begić Tahiri, Andrea Andrassy, Iris Androšević Pinjuh i Jana Fabijanić koje su jedva dočekale otvorenje RESERVED trgovine.

Trgovina RESERVED u Arena Centru jedna je od najvećih trgovina tog branda u Europi, a proteže se na čak 2200 metara kvadratnih. Osim ženske kolekcije Let's Fashion koju u kampanji za jesen/zimu 2014 predstavlja poznata manekenka Georgia May Jagger, RESERVED trgovina po pristupačnim cijenama nudi i odjeću i modne dodatke za muškarce i djecu, kreirane prema najnovijim svjetskim trendovima. Zahvaljujući kolekcijama nadahnutim urbanim modnim trendovima, ove će jeseni trgovina RESERVED mnogim Hrvatima biti jedna od najdražih shopping destinacija.

Kao vodeći brand LPP kompanije, RESERVED ima više od 500 dućana u istočnoj i centralnoj Europi i smatra se vodećim lancem modnih trgovina. 

Dinamovci u akciji "Oživi me"

Dinamovci u akciji "Oživi me"

Na edukaciji u prostorijama GNK Dinamo prva momčad Dinama prošla je kratku edukaciju o jednostavnim postupcima oživljavanja osoba u sklopu kampanje 'Oživi me' čiji su ambasadori. Dinamo je odmah prepoznao važnost ove kampanje i kao prvi sportski klub na ovim prostorima priključio se u ulozi glavnog ambasadora. Poznato je kako upravo među sportašima, a posebno nogometašima srčani zastoj predstavlja sve veći problem i svjedoci smo slučajeva u kojima se igrači ruše na treninzima i utakmicama. Nažalost, u nekim slučajevima im se nije stiglo pomoći i upravo zbog toga se GNK Dinamo uključio u ovu kampanju; kako se tako nešto nikada ne bi dogodilo na njihovim  terenima.

"Svi znamo koliko je bilo slučajeva u kojima su se igrači srušili na terenu ili treningu i, nažalost, nekima nije bilo pomoći. Nogomet se danas igra u ponekad nemogućim uvjetima kada sa svojim Alžirom igramo po Africi, a niti u Brazilu na Svjetskom prvenstvu nije bilo puno lakše tako da je svakako odlična stvar što se klub uključio u ovu kampanju",  rekao je napadač Modrih Hilal Soudani.

Ovom edukacijom na lutkama uz stručni nadzor, Dinamovci su naučili kako se ponašati i pomoći nađu li se u takvoj situaciji; na terenu, ulici ili bilo gdje drugdje. Kod srčanog zastoja je najvažnije odmah i na pravi način unesrećenom pružiti pomoć, a svaka minuta doslovno može značiti život. 

"Ovo je zaista hvalevrijedna kampanja. Mi smo u srijedu naučili kako reagirati nađemo li se, ne daj Bože, u situaciji da nekome stane srce, a siguran sam da bi isto trebali naučiti i svi naši sugrađani. Sama edukacija nije posebno teška, a s obzirom na to da nas uči kako doslovno nekome spasiti život – itekako je vrijedna." – ispričao je veznjak Modrih i reprezentativac Hrvatske Domagoj Antolić.

Kampanja 'Oživi me' je nacionalna javnozdravstvena kampanja kojom se želi podići razina svijesti građana te educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Kada je riječ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje. Ukoliko uzmemo u obzir da je prosječno vrijeme dolaska hitne medicinske pomoći u Hrvatskoj do 10 minuta od poziva u urbanim, a 20 minuta od poziva u ruralnim sredinama te da se svake minute šansa za preživljavanje osobe u srčanom zastoju smanjuje se za 10-12%. Pravovremena reanimacija od strane svjedoka - laika povećava preživljavanje za čak 2 - 3 puta.

Namjera nam je akcijom OŽIVI ME osvijestiti hrvatsku javnost  problemu iznenadne srčane smrti kao i činjenici da Hrvatska zaostaje  u strategijama sprječavanja iznenadne srčane smrti kao i mogućnostima neposrednog oživljavanja , čime bi se doista mogli spasiti mnogi životi.

Stoga smatramo da je iznenadna srčana smrt zaista veliki javnozdravstveni problem, zapostavljen i nedovoljno osviješten. Promjenom strategije pristupa ovome problemu, posebno edukacijom laika o postupcima prve pomoći u slučaju srčanog zastoja, mogli bi u kratkom roku polučiti ogromne uspjehe u  smanjenju smrtnosti od iznenadne srčane smrti, a kako je riječ o  jednom od vodećih uzroka smrtnosti  uopće, smanjila bi se i opća smrtnost u RH. – izjavio je akademik Davor Miličić, upravitelj Zaklade Hrvatska kuća srca.

Nositelj kampanje je Zaklada Hrvatska kuća srca osnovana od Grada Zagreba radi promicanja i unapređenja kardiovaskularnog zdravlja. Suorganizatori kampanje su Hrvatsko kardiološko društvo sa stručnom potporom te Udruga StEPP čiji su članovi, mladi liječnici i studenti Medicinskog fakulteta u Zagrebu  osmislili ovu kampanju koju će provoditi diljem Hrvatske. Podršku projektu su dali Ministarstvo zdravlja, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta te Hrvatski zavod za javno zdravstvo, dok je Grad Zagreb pokrovitelj cijele kampanje.

Poslovni uspjeh nije slučajnost – Anđelka Subašić održala predavanje u NOVI SPA HOTELS & RESORT

Poslovni uspjeh nije slučajnost – Anđelka Subašić održala predavanje u NOVI SPA HOTELS & RESORT

Savjetnica mnogih menadžera i političara ukazuje na činjenicu da uspješna karijera nije slučajnost. Stoga je polaznike radionice učila kako uz manje napora postizati bolje rezultate, kako prepoznati prilike i neprilike, kako bolje upravljati poslovanjem, karijerom te biti ispunjen zadovoljstvom u poslu. Polaznici radionice učinili su tako prvi veliki korak na putu samospoznaja i upravljanja vlastitom karijerom.

Radionica je kombinacija predavanja iz poslovne astrologije uz vrlo aktivno sudjelovanje polaznika, obrađivanje konkretnih slučajeva iz njihove poslovne prakse, vježbi i tehnika otpuštanja, obrazaca iz prošlosti te healing masaža koje je Anđelka osmislila u suradnji s maserima i terapeutima Novi Spa centra. Nakon tri dana vikend radionica polaznici su u potpunosti osvijestili svoje poslovne potencijale, naučili kako smanjiti stres te vratiti snagu i kreativnost u poslu. Priznali su kako zahvaljujući Anđelkinim savjetima sada osjete olakšanje i jasnije vide svoje ciljeve.

Anđelka Subašić već 30 godina prakticira meditacije i duhovne tehnike koje su joj pomogle njegovati psihofizičku ravnotežu i duhovni rast, ali i osnažiti ljubav prema ljudima, što je osnova rada i lijepa moć pozitivnog utjecaja na druge.

Polaznici su tijekom radionice dobili odgovore na pitanja:Za što sam stvoren? Koji posao i karijera najviše odgovaraju mom karakteru? Kada i kako učiniti poslovnu promjenu? Kako se nositi s krizom u poslu? Što donosi promaknuće? Treba li i kada započeti privatni posao? Odgovara li vam bolje posao u Hrvatskoj ili u inozemstvu?

Sve sudionike osnažila je meditacije za otklanjanje blokada i frustracija, za poticanje kreativnosti i racionalnosti te boljih odnosa s kolegama i suradnicima.

Održan prvi Falkensteiner Punta Skala triatlon

Održan prvi Falkensteiner Punta Skala triatlon

Sunce, ugodna temperatura mora, prekrasna priroda – prvi Falkensteiner Punta Skala Triatlon ispunio sva očekivanja. Glumica Doris Pinčić prva u štafeti, a sportaš i glumac Mario Valentić hrabro prvi puta na sprint triatlonu - prezadovoljan 25. mjestom!

Najljepši ovogodišnji triatlon! Upravo se to moglo čuti na prvom Falkensteiner Punta Skala triatlonu organiziranom u suradnji s lokalnim odborom Petrčane, turističkom organizacijom grada Zadra i TK Split. 58 prijavljenih natjecalo se u 4 discipline: kratkom akvatlonu (100 m plivanje, 500 m trčanje), dugom akvatlonu (375 m plivanje, 1.500 m trčanje), sprint triatlonu ( 750 m plivanje, 20 km bicikl, 5 km trčanje) i supersprint triatlonu (375 m plivanje, 10 km bicikl, 2.5 km trčanje) u kojem su se natjecale i 3 štafete.

U štafeti je pobjedila ekipa Falkensteiner 1, a u timu je bila i glumica Doris Pinčić koja je trčala najbrže i kući ponijela zlatnu medalju! Manje je sreće imao njezin suprug Boris Rogoznica čiji je tim bio treći.

„Suprug i ja smo veliki obožavatelji Hotela & Spa Iadera koji zovemo „raj na zemlji“, a također smo ludi i za aktivnim odmorom. Trčanjem se bavimo svakodnevno, pa smo se rado odazvali na ovu utrku. Naša očekivanja su bila i više nego ispunjena – sunce, more, jedinstvena ljepota rute za trčanje uz malo znoja sa utrke ostat će duboko urezana u još jedno lijepo sjećanje. Pogotovo jer je s nama bio i naš sin Donat. Veselimo se i nadamo pozivu i nagodinu“, rekla je Doris Pinčić.

I maleni Niko bio je uz tatu Maria Valentića i bodrio ga cijelo natjecanje. Glumac i sportaš, naime, ohrabrio se odmjeriti snage s profesionalcima i, kaže, prezadovoljan je 25. mjestom: „Prekrasna lokacija, prekrasno vrijeme, odlična organizacija! Bio mi je veliki gušt biti aktivni sudionik ovog predivnog sportskog druženja. More je bilo mirno i još uvijek toplo, prekrasna ruta za trčanje uz more – idealni uvjeti za moj prvi sprint triatlon.“ 

Deichmann je predstavio trendove za jesen/zimu

Deichmann je predstavio trendove za jesen/zimu

Modna kuća Deichmann na malom modnom druženju u zagrebačkom Matizu predstavila je trendove za nadolazeću jesen/zimu i pokazala što će brojne fashionistice ovu zimu nositi na nogama.


Slični članci: