Tjedni pregled društvenih događanja

Tjedan iza nas bio je prepun raznovrsnih događanja poput raznih koncerata, premijera filmova, snimanja spotova, najava događanja i raznih okupljanja koja vam donosimo na jednom mjestu. Gdje su minglali u zadnjih tjedan dana poznate osobe, a gdje kulturnjaci saznajte u našem Tjednom pregledu društvenih događanja.

Tony Cetinski i Željko Joksimović snimili video spot za duet "Zabluda"

Snimanje spota Toya Cetinskog i Željka Joksimovića

Dva najpopularnija izvođača regije, Tony Cetinski i Željko Joksimović jučer su u beogradskom Domu sindikata snimili videospot za prvi zajednički duet, pjesmu naziva "Zabluda" čiju glazbu i aranžman potpisuje Željko, a tekst Luka Bulić. Mnogobrojni obožavatelji oba izvođača sa nestrpljenjem isčekuju premijeru dueta kojeg su najavili još početkom ljeta.

Pod redateljskom palicom Renata Renierra snimljen je videospot u minimalističkom okruženju uz dva klavira na pozornici i dva vrhunska vokala koji prenose emocije i energiju pjesme na publiku. Prijeteljsko ozračje na setu i opuštena atmosfera između dva glazbenika i prijatelja u prekrasnom ambijentu Doma sindikata dalo je ovoj ekranizaciji poseban pečat. Tony i Željko zajedno ovoj priči daju posebnu sinergiju glasova i pozitivnu energiju po kojoj su obojica poznata svojoj publici. Pjesma „Zabluda“ svojevrsna je najava predstojećeg  koncerta koji će zajedno održati 31. listopada u novosadskoj dvorani Spens i tom prilikom će publici prvi puta uživo predstaviti novi duet.

Tony uoči premijere poručuje: "Željko i ja smo veliki prijatelji. Nitko u ovoj pjesmi nije odstupio od svog glazbenog izričaja. Kada sam ju čuo prvi put, odmah me je kupila upečatljivom melodijom. Strpite se još desetak dana, uvjeren sam da će se svima svidjeti".

Importanne Centar prigodnom proslavom obilježio 20. godina postojanja

Godišnjica Importanne centra

Povodom svog 20. rođendana Importanne Centar je u suradnji s Prvim radijem organizirao veliku proslavu kojom je iznenadio brojne građane. Uz Antoniju Blaće, Janu Fabijanić i Franu Domitrovića, koji su vodili rođendanski zabavni program, prisutni su imali priliku družiti se i s gradonačelnikom Zagreba Milanom Bandićem, pjevačicom Majom Vučić, pjevačem grupe Vatra Ivanom Dečakom, glumcima Natašom Janjić i Reneom Bitorajcem, košarkašima Cedevite, nogometašima Dinama i drugim poznatim osobama. Svi su se oni prisjetili što im je obilježilo sredinu 90-ih godina prošlog stoljeća, kada je Zagreb dobio svoj prvi pravi shopping centar.

Direktorica Importanne Centra Vesna Marijan zahvalila je svima koji su se odazvali pozivu i uveličali proslavu 20. godina postojanja Importanne Centra, a također se prisjetila i vremena kada je Centar izgrađen. „Te 1994. godine, kada je otvoren Importanne Centar, malo je tko bio spreman na ovako značajnu investiciju. Međutim, Zagrebu kao pravoj modernoj metropoli tada je nedostajao i pravi shopping centar, mjesto na kojemu će građani moći pronaći mnoštvo sadržaja i zadovoljiti svoje svakodnevne potrebe. Danas, 20 godina kasnije, ponosni smo što smo bili prvi i što smo postali urbani simbol grada kojeg rado posjećuju sve generacije građana“, poručila je Vesna Marijan, direktorica Importanne Centra.

Uz cjelodnevni rođendanski program, zabavne sadržaje i iznenađenja, građani su imali priliku osvojiti i brojne vrijedne nagrade. Proslavu 20. rođendana Importanne Centra uveličale su i Zagrebačke mažoretkinje, koje su nastupile i na otvorenju Centra, sada već davne 1994. godine.

Kamen temeljac za izgradnju Importanne Centra položen je 18. lipnja 1993. godine na Trgu Ante Starčevića, a izgradnjom Importanne Centra i stari je pothodnik, koji je do tada spajao Glavni kolodvor i Paromlinsku ulicu, dobio novi izgled i ulogu. Vizionarskim arhitektonskim rješenjem, naprednim projektiranjem i impresivnom infrastrukturom proširen je i renoviran usporedno s izgradnjom modernog trgovačkog kompleksa koji je tada predstavljao građevinsko-arhitektonski iskorak. Importanne Centar je smješten na frekventnoj lokaciji između zagrebačkog Glavnog kolodvora i hotela Esplanade, prostire se na 31.000 četvornih metara, a na tri podzemne razine nalazi se 240 poslovnih, prodajnih i uslužnih lokala. Izgradnjom Importanne Centra sagrađeno je i 500 parkirališnih mjesta, čime se prometna pristupačnost i povezanost centra grada znatno poboljšala. Danas je Importanne Centar urbani simbol grada Zagreba i jedno od najfrekventnijih mjesta u gradu, kojeg svakodnevno posjeti više od 200.000 građana. 

Severina zarazila Rotterdam 'Uno momento' groznicom

Severina u Rotterdamu

Severina uspješno nastavlja inozemnu turneju pa je tako prošle subote održala koncert u klubu Diamond Cabarett u Rotterdamu, koji je bio ispunjen do posljednjeg mjesta. Mnogobrojni obožavatelji su došli i iz okolnih gradova, ali i iz Njemačke kako bi vidjeli najpopularniju pjevačicu ovih prostora te je bilo mnogo onih koji nisu mogli ući u klub s obzirom na popunjenost, tako da su u Rotterdamu mnogi ostalih ispred vrata. Već dobro poznati prvi taktovi Brad Pitta bili su signal da Severina izlazi na pozornicu te je odmah izazvala oduševljenje mnogobrojne publike.

Nizao se hit za hitom, a najveću euforiju je izazvao aktualni singl Uno momento kojeg je Severina u tijeku večeri morala izvesti dva puta. Mnogobrojna publika je pratila svaki Severinin pokret uživajući u prekrasnoj večeri i koncertu koji je trajao oko dva sata, dok su Severinu nakon koncerta ispratili gromoglasnim pljeskom i ovacijama. Naša najuspješnija pjevačica nije krila sreću te je rekla da joj je najdraže održati dobar koncert tamo gdje prvi put nastupa. Nije krila oduševljenje publikom koja je znala pjesme i od prije 20 godina. Severina se odmah nakon koncerta vratila svojoj obitelji i obiteljskim obavezama.

Poznate mame u akciji protiv pada nataliteta najavljuju dječiji sajam

Akcija za rast nataliteta

Uvijek užurbana i prepuna zagrebačka špica prvog je jesenskog vikenda odzvanjala dječjim smijehom. Brojne poznate mame, tate i mališani odazvali su se veselom druženju u sklopu akcije pod nazivom 'Djeci djetinjstvo'. Svake godine udruga Moderna Hrvatska i Dječji sajam putem majica s natpisima 'Djeca su najveća radost', 'Biti mama je IN', 'Ja sam ponosni tata', 'Super Mama', i drugim, skreću pozornost na veliki  problem hrvatskog društva - konstantan pad nataliteta.

Noseći spomenute natpise akciju su tako podržali brojni poznati roditelji s djecom: Iva Balaban, Ecija Ojdanić, Mirna Maras, Iva Šarić Leko, Dina Štern, Lana Klingor Mihić, Ines Preindl, Ivana Marić, Rene Bitorajac, te ovogodišnja ambasadorica Dječjeg sajma Anđa Marić. Važnost akcije željeli su naglasiti i oni koji će roditelji tek postati: proslavljeni hrvatski model, sada dizajnerica Kristina Bradač te glumica serije 'Vatre Ivanjske' Rajana Radosavljev. 'Biti mama je IN' sa zagrebačkog Cvjetnog trga poručila je i kandidatkinja na predsjedničkim izborima Kolinda Grabar Kitarović. Cilj cjelokupne akcije zaustavljanje je negativnog demografskog trenda kao i isticanje važnosti stvaranja okruženja za sretan rast i razvoj svakog djeteta, upravo zato akcija i nosi naziv 'Djeci djetinjstvo'. Ujedno radi se i o najavnom događanju uoči 15. po redu Dječjeg sajma, koji će se održati od 3. do 5. listopada u Areni Zagreb.

Bundekfest -  Massimo, klapa Cambi i kazališni spektakl uz Spektakluk na Bundeku

Bundekfest

Gradonačelnik Zagreba Milan Bandić kratkim je govorom otvorio treće, do sad najveće izdanje festivala i najavio sjajan program, odlične koncerte te brojne druge kulturne i gastro sadržaje, a potom se uputio na kratku vožnju balonom u pratnji atraktivnih hostesa koje su privlačile pažnju Bundekfest nošnjama. Unikatne crvene i plave haljine osmislie su dizajnerice iz modnog dvojca Boudoir koje će od ove godine postati još jedan zaštitni znak zagrebačkog festivala.

 Velika otvorena pozornica, vrhunska produkcija i brojni hitovi najpoznatije zagrebačke rock grupe Hladno pivo, prve su večeri zapalili tisuće posjetitelja koje ni loše vrime ni kiša nisu zaustavili u namjeri da podrže svoje idole. Dubrovački Silenete još je jednom pokazao zašto je  posljednje vrijeme jedan od traženijih mladih bandova u Hrvatskoj. Terca na tišinu, I ovaj put i Još jednom pjevali su u glas obožavatelji ovih mladih umjetnika.

Drugu prohladnu zagrebačku noć na Bundeku ugrijale su dvije dive hrvatske glazbene scene. Grupa Colonia predvođena raspoloženom i nasmijanom Irom, svojim je energičnim nastupom i brojnim hitovima rasplesala tisuće posjetitelja, a splitska glazbenica Danijela Martinović nakon dugo vremena ponovo je stala pred zagrebačku publiku i zapjevala stare ali i nove pjesme poput Iluzije, posljednjeg singla Naivno malo pile, ali i počastila sve sa sjajnom vokalnom izvedbom nekoliko stranih uspješnica.

Bundekfest

Treći dan Bundekfesta obilježili su brojni sadržaji koji su od ranih jutranjih sati privukli tisuće posjetitelja. Lijepo vrijeme, prekrasna priroda zagrebačkog jezera Bundek i sjajan cjelodnevni program najvećeg regionalnog jesenskog festivala, izmamili su osmjehe na lica brojnih posjetitelja. 

Najizvođeniji hrvatski glazbenik Tony Cetinski raspjevao je prepunu koncertnu arenu koja je u glas pjevala redom stare ali i najnovije hitove. Umirem sto puta dnevno pjesma je kojom je kralj popa otvorio koncert, a na radost brojnih fanova imali smo priliku čuti i pjesme poput Ja sam zaljubljen, Zbogom odlazim, Sve je s tobom napokon na mjestu te najnoviji singl Žena nad ženama koju je Tony premijerno izveo uživo u pratnji vrhunskih glazbenika.

Međunarodni festival balona, gradovi Rim i Budimpešta, veličanstveni koncerti sjajnih glazbenika te brojni zabavni sadržaji privukli su tisuće posjetitelja na najljepše zagrebačko jezero. Massimo i klapa Cambi ovaj su vikend pred prepunom koncertnom arenom izveli neke od najljepših ljubavnih pjesma te na najbolji način ispratili prvi vikend zagrebačkog festivala. Posebno izdanje hit predstave Spektakluk, koja se samo za posjetitelje Bundekfesta preselila iz kazališta Kerempuh, sinoć je do suza nasmijala stotine oduševljenih gledatelja. Najpoznatiji glumački dvojac Tarik Filipović i Rene Bitorajac, koji su ujedno i režiseri predstave Spektakluk, ispraćeni su ovacijama i dugim pljeskom.

Međunarodni festival balona napustio je jezero Bundek ali zbog velikog interesa građana veliki zagrebački balon još će neko vrijeme krasiti festivalski prostor. Organizator Igor Mikloušić najavio je i dalje mogućnost besplatih letova za posjetitelje ali samo ukoliko to vrijeme bude dopuštalo.

Prvog vikenda na Bundekfestu mogli smo vidjeti i brojna poznata lica poput manekenke i TV voditeljice Tine Katanić, rukometaša Lovre Šprema, Filipa Ivića i Tea Čorića, producentice Lane Pavić s dečkom Markom Kožulom, TV voditeljice Ane Radišić, bivše odbojkašice i dizajnerice modnog branda 82score88 Vesne Jelić te brojne druge.

U Zagrebu predstavljena nacionalna kampanja "Oživi me"

Kampanja "Oživi me" - predstavljanje

U Zagrebu je tijekom prošlog tjedna u prostorijama Zaklade Hrvatska kuća srca predstavljena kampanja 'Oživi me'. Kampanju su predstavili akademik Davor Miličić, upravitelj Zaklade Hrvatska kuća srca, predsjednik Hrvatskog kardiološkog društva i dekan Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, Ivana Portolan Pajić dr.med., član Upravnog odbora Zaklade Hrvatska kuća srca, Josip Družijanić dr.med, predsjednik Udruge StEPP, u ime Ministra zdravlja dr. Danica Kramarić, načelnica Sektora za promicanje i zaštitu zdravlja, Matija Vuica, ambasadorica kampanje koja je za potrebe ove kampanje dizajnirala majice, te kapetan GNK Dinamo, Josip Šimunić, u ime GNK Dinamo koji se nalazi u  ulozi ambasadora kampanje.  Podršku samoj kampanji izrazili su brojni poznati građani Republike Hrvatske, među kojima su bili Barbara Kolar, Josip Šimunić, Matija Vuica te ostali ambasadori kampanje -  Ana Šimić, Iva Balaban, Mia Kovačić, Ana Stunić, Ana Brdarić Boljat, Mara Bratoš i Nenad Korkut.

Riječ je o nacionalnoj javnozdravstvenoj kampanji kojom se želi podići razina svijesti građana te educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Kada je riječ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje. Ukoliko uzmemo u obzir da je prosječno vrijeme dolaska hitne medicinske pomoći u Hrvatskoj do 10 minuta od poziva u urbanim, a 20 minuta od poziva u ruralnim sredinama te da se svake minute šansa za preživljavanje osobe u srčanom zastoju smanjuje se za 10-12%. Pravovremena reanimacija od strane svjedoka - laika povećava preživljavanje za čak 2 - 3 puta.

Trenutno je u Hrvatskoj preživljenje osoba od srčanog zastoja ispod 10%.  Za usporedbu, u Norveškoj, u kojoj visok postotak laika pruža postupke oživljavanja osobi u srčanom zastoju, postiže se zavidna stopa preživljavanja od čak 40%.  Upravo s ciljem da se Hrvatska čim više približi navedenoj brojci te osiguraju najveće moguće šanse za preživljavanje osoba koje su doživjele srčani zastoj, pokrenuta je nacionalna medijska kampanju 'Oživi me', kojom se želi informirati javnost te potaknuti čim veći broj građana RH da u slučaju srčanog zastoja pristupe žrtvi i započnu s oživljavanjem.

Nositelj kampanje je Zaklada Hrvatska kuća srca osnovana od Grada Zagreba radi promicanja i unapređenja kardiovaskularnog zdravlja. Suorganizatori kampanje su Hrvatsko kardiološko društvo sa stručnom potporom te Udruga StEPP čiji su članovi, mladi liječnici i studenti Medicinskog fakulteta u Zagrebu  osmislili ovu kampanju koju će provoditi diljem Hrvatske. Podršku projektu su dali Ministarstvo zdravlja, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta te Hrvatski zavod za javno zdravstvo, dok je Grad Zagreb pokrovitelj cijele kampanje.

GNK Dinamo, kao najbolji hrvatski klub je odmah prepoznao važnost ove kampanje i kao prvi sportski klub na ovim prostorima priključio se u ulozi glavnog ambasadora. Poznato je kako upravo među sportašima, a posebno nogometašima srčani zastoj predstavlja sve veći problem i svjedoci smo slučajeva u kojima se igrači ruše na treninzima i utakmicama. Nažalost, u nekim slučajevima im se nije stiglo pomoći i upravo zbog toga se GNK Dinamo odlučio uključiti u ovu kampanju; kako se tako nešto nikada ne bi dogodilo na njihovim sportskim terenima.

Za potrebe ove kampanje Marijana Marinović dizajnirala je kožne narukvice u sklopu svog branda 'Brainstrom by mm'. Narukvice su ispisane sa kratkim postupcima oživljavnja. Broševe kampanje je izradio Perleraj, dok je glazbenik, Boris Đurđević, član popularnog benda Colonia skladao službenu pjesmu kampanje 'Oživi me'.

Kampanja će se odvijati putem televizija, dnevnih novina, internetskih portala, socijalnih medija, web stranice kampanje www.ozivi.me, posebno osmišljene mobilne aplikacije, putem “live event-ova”.  Tijekom listopada u gradovima diljem Hrvatske će se građanima omogućiti praktično vježbanje postupaka oživljavanja na lutkama uz stručni nadzor:  Split 04.10.2014., Zadar 05.10.2014.,Rijeka 11.10.2014., Zagreb 18.10.2014., Osijek 25.10.2014. 

New York u Högl Storeu

Hoegl prezentacija

U petak je u Ilici predstavljena aktualna kolekcija Högl Shoe Fashiona. Sve je bilo bilo u znaku New Yorka koji je dizajnerskom timu Högla bio glavna inspiracija u kreiranju cipela, gležnjača i čizama koje će ove jeseni i zime obožavati sve ljubiteljice vrhunske obuće. Brojne goste je glumica, producentica i blogerica Vitomira Lončar zabavila pričom o Pepeljugi uz simpatičan poučak da je taj lik iz poznate bajke braće Grimm dokaz kako ženi pravi par cipela može promijeniti život, osobito ako savršeno pristaju.

Voditeljica i pjevačica Jana Fabijanić je uz pratnju klavijaturiste Tvrtka Hreleca  fenomenalno izvela dvije skladbe koje govore o Velikoj Jabuci – onu noviju Alicie Keys i onu legendarnu koju su proslavili Frank Sinatra i Liza Minelli. Manekenke modne agencije Talia su uz prekrasnu obuću Högl Shoe Fashion nosile limitiranu kolekciju Foch - Premium Leather dizajnerice Vedrane Šehagić.

„Prošla je četvrta godina kako je Hogl Shoe Fashion prisutan u Hrvatskoj i s osobitim zadovoljsvom i ponosom možemo reći da smo uspjeli zauzeti važno mjesto na modnoj sceni. Naše trgovine u Westgateu i Ilici su nezaobilazne adrese za sve poklonice dobrih cipela, a posebno bih istaknula i suradnju s mnogim dizajnerima kojima smo podrška na revijama i modnim snimanjima. Spomenut ću Martinu Felju, Borisa Banovića, Iggyja Popovića, Andrijanu Subotić Pjajčik te poznate brendove Etno butik Mara, Nebo i Hippy Garden, a sada je s nama Vedrana Šehagić i njen Foch Avenue Paris. Kolekcija jesen/zima rađena je u skladu sa svjetskim modnim trendovima, ali itekako ima karakterističan Höglov potpis. Bezvremenski, klasični modeli su baza po kojoj je ovaj brend poznat, a sve ostalo je dizajnirano tako da zadovolji sve ukuse i uzraste uz mnogo zanimljivih inovacija.“ – kaže voditeljica Högl Shoe Fashiona za Hrvatsku Sanja Faber.

Duh Oktoberfesta u Löwenbräu šatoru na Bundekfestu

Ove subote nije trebalo „potegnuti“ do Münchena da bi se doživio duh Oktoberfesta. Svi koji su se našli u Löwenbräu šatoru na Bundekfestu uvjerili su se da München nikada nije bio bliže Zagrebu. Svi ljubitelji dobrog piva i zabave mogli su u sklopu Löwenbräu šatora „otputovati“ na najveću svjetsku pivsku manifestaciju zahvaljujući raspjevanim jodlerima u karakterističnim lederhose uniformama i ljupkim hostesama u bavarskim nošnjama. Pažnju je svakako „ukrala“ i Tina Katanić, koja je, također odjevena u bavarsku nošnju, vodila natjecanje u pivskim izazovima i bodrila hrabre natjecatelje. Svi zainteresirani posjetitelji imali su priliku okušati se u nošenju krigli i testu snage držanja krigli, a najbolji od najboljih nagrađeni su za svoje pothvate.

Osim u pivu Löwenbräu, koje se na Oktoberfestu toči još od davne 1810. godine, u Löwenbräu šatoru svi posjetitelji imali su priliku uživati i u obilju bavarskih specijaliteta koji su se s pivom Löwenbräu pokazali kao idealna kombinacija za svačije nepce. 

Najava Samoborskih glazbenih jeseni

Predstavljanje Samoborske glazbene jeseni

Na svečanom otvorenju ovogodišnje Samoborske glazbene jeseni nastupit će proslavljeni violinist Stefan Milenković uz Simfonijski orkestar HRT-a i dirigenta Aleksandra Kalajdžića, istaknuto je na konferenciji za medije održanoj danas u restoranu Gabrek 1929. u Samoboru te najavljen program ovogodišnjeg festivala. Umjetnički voditelj Srećko Bradić, voditeljica programa Marimba Weeka Ivana Bilić i izvršna producentica Renata Glojnarić rekli su da u svom 39. izdanju Samoborska glazbena jesen od 4. do 17. listopada nudi nova glazbena nadahnuća i izvedbe vrhunskih glazbenika iz Hrvatske i inozemstva te promiče mlade glazbenike, skladatelje i nove skladbe.

Prvi tjedan festivala bit će u znaku 3. međunarodnog skladateljskog natjecanja New Note pa će tako Arditti Quartet, nakon samostalnog nastupa 6. listopada, već 7. listopada  izvesti nagrađene skladbe "String Quartet" Brama Van Campa te "Edge" Shoichia Yabuta. Arditti Quartet obilježava 40 godina djelovanja te bilježi nastupe u najpoznatijim svjetskim koncertnim dvoranama. Program nudi i nastupe prošlogodišnjeg dobitnika Nagrade Grada Samobora i HDS-a Ivana Mučića 5. listopada, potom novu glazbenu suradnju u kojoj će se 8. listopada publici predstaviti Jelena Očić, Jose Gallardo, Dzafer Dzaferi, Catalin Desaga, Pierre Henri Xuereb i Petrit Ceku, kao i nastup Zagrebačkog gitarskog trija 11. listopada. Prvi dio 39. Samoborske glazbene jeseni bit će još u znaku radionica i koncerata Marimba Weeka pod vodstvom Ivane Bilić, na kojima će nastupiti najznačajnija udaraljkaška imena.

Početak drugog tjedna pripada mladim glazbenicima i natjecanju Ferdo Livadić. Osmero izabranih mladih glazbenih umjetnika svoje će recitale izvesti 12. i 13. listopada, dok je dodjela nagrada za najbolju umjetničku osobnost i najbolju izvedbu djela hrvatskog autora predviđena 14. listopada. Tada će i prošlogodišnji pobjednik natjecanja Aljoša Jurinić, uz Cantus Ansambl, praizvesti skladbu Koncert za klavir i komorni orkestar Dubravka Detonija, posebno pisanu za Samoborsku glazbenu jesen. Ovogodišnji pobjednik natjecanja dobit će nagradu sponzora Hypo-Alpe-Adria banke i pet koncerata na različitim festivalima.

Završnica 39. Samoborske glazbene jeseni pripada koncertima Martine Zadro i Lane Bradić (15. listopada), Samoborskim gudačima i učenicima i profesorima Glazbene škole Ferdo Livadić iz Samobora (16. listopada) te Zboru hrvatske radiotelevizije pod vodstvom Tončija Bilića (17. listopada). U sklopu programa od 4. do 19. listopada bit će održana i Radionica glazbene kritike koju će voditi glazbeni kritičar Trpimir Matasović. 

Zatvaranje ljetne pozornice Tvrđave Sv.Mihovila, Šibenik

Gabi Novak, Arsen i Matija Dedić

Pred prepunom ljetnom pozornicom Tvrđave sv. Mihovila sinoć je nastupila šibenska glazbena obitelj Dedić. Jučer se u Šibeniku za ovu dugo očekivanu glazbenu poslasticu tražila ulaznica više, pogotovo jer je koncert održan na dan grada Šibenika i blagdan sv. Mihovila prvi zajednički nastup Arsena, Gabi i Matije u Šibeniku. Jedinstveni glazbeno – pjesnički opus Arsena Dedića, melankoličan glas Gabi Novak, maestralna svirka Matije Dedića i scena pozornice postavljena poput obiteljskog dnevnog boravka poveli su publiku na intimno putovanje glazbenom pričom koji traje već više od 50 godina. Ovim koncertom završena je prva sezona ljetne pozornice Tvrđave sv. Mihovila. Revitalizirana Tvrđava sv. Mihovila i ljetna pozornica sa 1077 mjesta orijentiranih prema moru otvorena je 7. lipnja ove godine.

Jedinstveni spoj kulturno-povijesne baštine i ljetne pozornice kao platforme za organizaciju različitih vrhunskih glazbeno-scenskih događaja privukli su od tog lipnja 2014. godine više od 10 000 posjetitelja na ukupno 11 večernjih događanja. Na Tvrđavi sv. Mihovila su nastupila vrhunska svjetska i domaća imena iz svijeta glazbene i scenske umjetnosti (Maksim Mrvica, Josipa Lisac, sopranistice Valentina Fijačko i Ivana Lazar te mezzosporanistica Helena Lucić Šego, baletni ansambl HNK Split, šibensko pjevačko društvo Kolo i orkestar OS RH, Thievery Corporation, 2Cellos, Ansambl narodnih pjesama i plesova Hrvatske LADO, The National, Nouvelle Vague, Natali Dizdar i obitelj Dedić) te pozicionirali tvrđavu sv. Mihovila kao jednu od najprestižnijih pozornica u regiji i mjesto nezaboravnih doživljaja kako za stranu tako i za domaću publiku.

Nove Borovo gležnjače su modni hit jeseni

Borovo prezentacija

Ususret sezoni jesen/zima 2014/15 , najveći domaći proizvođač obuće Borovo predstavio je novu liniju modernih kožnih gležnjača za žene i muškarce. Izrađene od visokokvalitetnih materijala i pristupačnih cijena, popularne gležnjače su oduševile poklonike ove casual linije obuće. Dizajnirane su za zimske uvjete uz maksimalnu udobnost, a i muški i ženski modeli mogu se naći u nekoliko atraktivnih boja. Za muškarce je Borovo ove sezone pripremio gležnjače u tamno plavoj, oker žutoj i tamno smeđoj boji. U ženskoj kolekciji uz standardne oker žute, posebno su zanimljive cipele od brušene i glatke kože,  a najženstvenije su trendovske ružičaste gležnjače.

Svoj omiljeni par na promociji pronašle su i brojne poznate osobe. Nevena Rendeli je isprobala žute oker gležnjače. Vanda Winter već je prošetala ružičasti par, a Dubravko Šimenc nosi cipele iz trekking linije. Kako Borovo u posljednje vrijeme ulaže znatna sredstva u moderniziranje i dizajn proizvoda, ali i prodajnih prostora, svi su modeli dostupni u novouređenoj trgovini Borovo u Preradovićevoj ulici 16 u Zagrebu po cijenama od 599 do 649 kuna. Poklonike kvalitete i dizajna posebno će oduševiti informacija da su gležnjače u tvornici u Vukovaru izrađene ručno,  od vrhunske, kvalitetne kože.  Za svaku je utrošeno 100 minuta rada i 47 metara konca.

Borovo je najveći proizvođač obuće u Hrvatskoj, s najvećim iskustvom te tradicijom starijom od 80 godina. Želja nam je da svaki  građanin nosi s ponosom marku Borovo zbog kvalitete i omiljenog dizajna. Kada bi samo svaki sedmi građanin kupio godišnje jedan par obuće Borovo, pomogao bi obnovi  gospodarstva grada Heroja – Vukovara, očuvanju radnih mjesta, gospodarskom razvitku i prosperitetu cijele zajednice“, izjavio je Gordan Kolundžić, predsjednik Uprave Borova.

Na Sljemenu održana jubilarna Jeti Art šumska galerija 

Jeti Art

U subotu 27.9., u pozitivnoj atmosferi, održan je još jedan – peti, jubilarni Jeti Art projekt. Poznati ulični umjetnici Lunar, Chez, Modul, PIMP MY PUMP i Vanja Trobić oslikali su kućice, a okupljeni su uz glazbenu podršku DJ-a Bizze Brigantea, Denne M, Jeffa Jarunskog i M.I.L.E.-ta plesali, sakupljali otpad i pripremali zimski dnevni boravak za nadolazeću bordersku sezonu.

Za dodatnu zabavu igrao se ping-pong, badminton, bacao se frizbi, hodalo se po slacklineu i žongliralo, a krijepilo se zdravim obrocima, svježe cijeđenim sokovima te hladnim pivicama iz Pivovare i pivnice Medvedgrad. Kako je sam karakter događanja ekološki, umjetnici su za bojenje kućica koristili JUB eko boje. Najvrjedniji sakupljači otpada nagrađeni su godišnjom članarinom u Jeti snowboard klubu te nagradama koje su ustupili Jeti Art prijatelji - Pivovara i pivnica Medvedgrad te Extremesport Dropin.

Bilo je to pravo uživanje na svježem sljemenskom zraku, a svi koji su ga propustili, novu će priliku imati tek iduće godine. Do tada, pozvani su na snježna druženja čim krenu prve pahulje.

Premijera filma Roberta Knjaza: Razmisli – Treba znati stati!

Premijera filma Roberta Knjaza

  Koliko je maloljetnička zloupotreba alkohola uvijek aktualna tema pokazalo se na premijeri edukativnog filma „Razmisli – Treba znati stati“ autora Roberta Knjaza koji je privukao mnogobrojne učenike i nastavnike Osnovne škole „Kajzerica“. Ovaj edukativni film o opasnostima maloljetničke zloupotrebe alkohola prikazan je u sklopu nacionalne kampanje „Razmisli – treba znati stati“ Zagrebačke pivovare, a u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje. Ova zajednička inicijativa potaknuta je problemima s kojima se suočavaju maloljetnici kada zloupotrebljavaju alkohol, a cilj joj je edukacija maloljetnika i javnosti o tom sve većem društvenom problemu.

 Edukativni film „Razmisli – treba znati stati“ zamišljen je kao nastavni materijal za edukaciju u sklopu zdravstvenog odgoja u osnovnim i srednjim školama, a okupio je mnogobrojne stručnjake i poznate osobe poput Enisa Bešlagića i Željka Pervana koji su upozorili na opasnosti prekomjerne zloupotrebe alkohola u maloljetničkoj dobi. Osim Roberta Knjaza, ovu važnu inicijativu svojim dolaskom podržale su Sanja Urek, pomoćnica ravnatelja Agencije za odgoj i obrazovanje, i Tina Puhalo Grladinović, voditeljica Korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare, koje su dodatno istaknule važnost sprečavanja rane i učestale zloupotrebe alkohola među maloljetnicima.

Učenici i nastavnici također su se upoznali sa zabrinjavajućim podacima i činjenicama koje su u filmu iznijeli stručnjaci u tom području, a jedan je od njih i podatak da se svake godine 400 mladih liječi u bolnicama zbog pretjeranog konzumiranja alkohola, što predstavlja sve veći problem u Hrvatskoj.

NESCAFÉ 3in1 nagradio vjerne potrošače letom u balonu

Nescaffe let balonom

U sklopu nagradnog natječaja pod nazivom „Iznad oblaka“ NESCAFÉ 3in1 nagradio je svoje potrošače letom u balonu iznad Zagreba. Devet sretnika dobilo je priliku da sa svojim najboljim prijateljima dožive ovo nezaboravno iskustvo. "Ideju za ovu neobičnu nagradu dobili smo od samih potrošača NESCAFÉ 3in1. Početkom godine organizirano je natjecanje studenata u rješavanju poslovnih izazova,  a u kojem  je zadatak bio osmisliti marketinški plan za dobro poznati brend NESCAFÉ 3in1. Let balonom bio je predložen kao jedan od načina povezivanja mladih avanturista, potrošača NESCAFÉ 3in1 sa svojim omiljenim brendom.'' – izjavila je Tatjana Munjas, voditeljica marketinga Nestlé Adriatic za Hrvatsku. Tako su sretni dobitnici nagradnog natječaja letjeli balonom na visini i do 1.000 metara te su imali priliku uživati u panoramskom pogledu na Zagreb i okolicu.

Prezentacija Dash detrdženta

Prezentacija Dasha

Posjetitelji trgovačkog centra City Centar one West zabavili su se ove subote uz Dash natjecanja i voditelje Mirnu Maras te Sašu Lozara, dok će kupci ovog inovativnog deterdženta ove jeseni imati tisuću razloga za isprobavanje njegove napredne formule jer uskoro započinje nagradna igra - Tisuću razloga da odaberete Dash.

Puno smijeha i zabave bilo je namijenjeno ovaj vikend smjelim natjecateljima koji su iskoristili priliku i pokušali osvojiti poklon kartice u iznosu od 500.00 kn. Sve što su trebali napraviti bilo je pojesti svoje omiljene špagete s umakom od rajčice, a mrlja od umaka na natjecanju nije manjkalo. No, zbog njih se nitko nije ni najmanje brinuo. Natjecatelje su hrabrili poznati voditelji Mirna Maras i Saša Lozar.

Ove je subote Dash pozornica bila jedno od rijetkih mjesta na kojima mrlje nismo skrivali. Kad je riječ o mojim vlastitim iskustvima, pranje rublja je jedna od obaveza za koju smatram da treba biti što jednostavnija, a deterdžent bi trebao zadovoljiti sve kriterije odjednom – čistoću i higijenu na svim temperaturama, izvrsnu njegu osjetljivih tkanina te mekoću koju svi volimo osjetiti na svježem rublju. Svako jutro kad otvorim ormar volim znati da će sve što taj dan odjenem biti savršeno“, izjavila je voditeljica Mirna Maras.

Četiri natjecatelja su na Dash pozornici osvojili poklon bonove u iznosu od 500.00 kn, a hrabrio ih je i voditelj Saša Lozar. „Zahvaljujem hrabrim natjecateljima na sudjelovanju, a i na tome što su nam pokazali da se ne boje ponekad uprljati iz čiste zabave. Skrenuli smo pozornost na to da u slobodno vrijeme ne moraju brinuti o sitnicama za koje postoje jednostavna i dubinska rješenja. Izgled i dojam koji ostavljam i meni su zbog prirode posla jako važni pa je i besprijekorno, a jednostavno održavanje odjeće na vrhu liste prioriteta“, ističe voditelj Saša Lozar.

Znanost je radost  - poručili na Noći Istraživača u Hrvatskoj

Noć istraživača

U petak je na Noći istraživača u zagrebačkom Avenue Mall-u i splitskoj Marmontovoj ulici oko 200 istraživača znanstvenih fakulteta i instituta na jedinstven način predstavilo  inovativnu znanost. Pred nepreglednim mnoštvom, mladima i starima, znanost je u Hrvatskoj postala radost.

Cijeli niz zabavnog sadržaja  i animacija za djecu bili su dio atmosfere koja je u isto vrijeme vladala u više od 300 gradova Europe. Naime, Europska noć istraživača ima za cilj na zabavan i jednostavan način podići svijest šire javnosti o važnosti znanstvenog istraživanja za društvo kako bi se srušile predrasude koje često postoje prema znanstveno-istraživačkoj zajednici te povećala zainteresiranost mladih za profesionalnu karijeru u znanosti. Noć istraživača u Splitu posjetilo je oko 11 tisuća posjetitelja, dobrim dijelom djece i mladih.  Organizatori manifestacije (Društvo znanost.org i Sveučilište i Splitu) postavili su 8 velikih pozornica kroz cijelu splitsku šetnicu na kojim se moglo vidjeti i upoznati aktualna istraživanja, inovacije i prave istraživače. U isto vrijeme u Zagrebu, uz organizacijsku potporu Hrvatske agencije za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) i Fakulteta elektrotehnike i računarstva (FER) predstavljeno je 11 znanstveno – istraživačkih projekata, ponajviše iz područja robotike.

Teško je reći koji je projekt najviše zainteresirao Splićane. Ispred  Vrtova budućnosti sjajna ekipa mladih istraživača Instituta za jadranske kulture i krš pokazala je spoj tradicionalnog i moderno-tehnološkog u poljoprivredi, vinogradarstvu, maslinarstvu. Istraživači splitskog FESB-a demonstrirali su tehnologije upravljanja mislima, doveli su svoj trkači bolid, izrađivali termičke slike posjetitelja, demonstrirali pogon na vodik te tehnologijom spojili  tajne onog najmanjeg u materiji iz daleke svemirske udaljenosti i otkriće MAGIC teleskopa!  Zvijezda je uz prof. dr. sc. Ivicu Puljka bila i maskota Higgsov bozon.  Istraživači i studenti  Medicinskog, Kemijsko-tehnološkog i Prirodoslovno matematičkog fakulteta i Instituta za oceanografiju predstavili su funkcionalnu hranu,  robote, fosile te cijeli niz zanimljivih pokusa!

Najviše pažnje okupljenih u Zagrebu privukle su pozornice Pametnog robota ronioca, GlowBrain-a, RoboLabirint-a i Računalnog vida za praćenje lica. Mali Lego robot, potomak slavnog grčkog junaka Tezeja imao je zadatak pronaći put kroz labirint pun neobičnih prepreka. Ronilački  buddy (prijatelj) koji uči, prepoznaje fizičko stanje ronioca te se prilagođava njegovom ponašanju u istraživanju podmorja bio je glavna atrakcija među najmlađima. Znanstvenici s Medicinskog fakultete Sveučilišta u Zagrebu prikazali su gipsani model mozga, slike svjetlećeg mozga, te nano-čestice koje koriste u istraživanju moždanog udara najčešće na eksperimentalnom modelu miša.

Kroz zabavnu atmosferu koja je trajala dugo u noć, posjetitelji su na jedinstven način imali priliku upoznati se  'jedan na jedan' s najistaknutijim istraživačima u Hrvatskoj. Naime, zadatak nagradne igre bio je posjetiti svaku pozornicu, odgovoriti na pitanja znanstvenika, dobiti pečat u Index znanstvenika i tako zaraditi diplomu Znanstvenika. Za iznenađenje večeri je, u režiji istraživača, studenata i prijatelja, izvedena glazbeno-plesna točka „Život znanstvenika“ u kojoj je sudjelovalo oko 150 sudionika svih uzrasta. Na pozornici je glazbenik zasvirao na gitari, zaplesala su djeca, uključili se mladi i potaknuli okupljene zaplesati valcer s istraživačima u krug, krug života. Ova Noć uspjela je znanost dovesti na ulice, među ljude, prvenstveno djecu i mlade, koji su je objeručke prihvatili. Sav entuzijazam koji je sinoć vladao Zagrebom i Splitom kroz kvizove, nagradne igre upoznavanja, pitanja i odgovore - znanost je pretvorio u radost!

Najnoviji Belcoladeovi trendovi u slastičarstvu okupili više od stotinu uglednih konditorskih stručnjaka

Belcolade čokola uz vino

Vrhunski kolači i praline s najboljom belgijskom čokoladom Belcolade zasladili su prošli tjedan nepca više od stotinu najvažnijih slastičara i predstavnika konditorske industrije, restorana i hotela iz cijele Hrvatske. Bademi, orasi, pistacije, karamela, ali i crveni papar i liker od naranče samo su neki od okusa koji su se spojili s bijelom, mliječnom i tamnom čokoladom u različitim varijacijama i oblicima kako bi predstavili najnovije trendove u slastičarstvu. Ugledni majstori čokolade Sofi Andersson i Admir Karalić iz Belcoladea pokazali su gostima stručnog skupa 'Sweet Day Belcolade' kako poštivati tradiciju uz inovacije te zadržati užitak u slatkim delicijama, bez ustupaka za nutricionizam i zdravlje.

Upravo su to neki od najvažnijih smjerova u kojima će se razvijati slastičarstvo u skoroj budućnosti, prema istraživanju tvrtke Belcolade u kojem je sudjelovalo više od 6400 sudionika u 14 država u svijetu. Kritični, pragmatični i zahtjevni potrošači žele najbolje iz slatkog i zdravog 'svijeta' te maksimalnu i jasno vidljivu kvalitetu, zaključak je istraživanja.

Prema pravoj tradiciji belgijskog majstorstva S. Andersson i A. Karalić isprepleli su pred gostima okuse čokolade, voća i orašastih plodova, kao tri najpopularnija okusa na svijetu, u umjetnost savršenog pretapanja prvoklasnog kakaa sa čistim kakao maslacem te delikatne ravnoteže između slatkoće i gorčine. Baza im je bila i najnovija Belcoladeova tamna čokolada 'Vietnam 73' sa 73 posto udjela Trinitario vrste kakaa i specifična jer svi sastojci imaju kontrolirano porijeklo s plantaža u Vijetnamu. Dio je to Belcoladeovog programa održivog razvoja i direktnog partnerstva s poljoprivrednicima.

Delicije belgijskih okusa upotpunio je i koncept 'food pairinga' kao spajanje neočekivanih namirnica prema njihovim baznim okusima. Robert Ripli iz Gastronomada spojio je tri vrhunska vina s tri različite praline, prema njihovim stilovima i organoleptičkim vrijednostima. Pralina nije usputna slastica i savršeno se može uklopiti s pomno odabranim vinima, poručio je R. Ripli.

Spoj dobrog vina i vrhunske Belcoladeove čokolade zadržat će se među gostima i nakon druženja u Zagrebu. Čokolaterija Hedona, socijalno poduzeće iz Križevaca koje zapošljava osobe s invaliditetom, za sve sudionike pripremila je naime vrhunsku čokoladu na osnovu Belcoladeovih proizvoda koji su nastali, između ostalog, s Criollom kao najkvalitetnijom vrstom kakaa na svijetu koji je ujedno i najrjeđa sorta.

Point shopping center proslavio SVOJ prvi rođendan uz koncert Natali Dizdar

Koncert Natali Dizdar u Point shopping centru

Terasa Point shopping centra, prvog kvartovskog shopping centra prije godinu dana otvorenog na zagrebačkim Vrbanima, okupila je večeras posjetitelje iz susjedstva, ali i mnogo šire, koje je Point za svoj prvi rođendan počastio besplatnim koncertom najbolje hrvatske pjevačice mlađe generacije Natali Dizdar.

Pjevačica besprijekornog glasa koja ove godine slavi 10 godina na sceni, čestitala je Pointu na njegovoj prvoj godišnjici i poželjela još mnoge. Susjedstvo se ljuljalo uz njene hitove kao što su Ne daj, Zamijenit ću te gorim i Grijeh te uz neke poznate obrade poput Osloni se na mene.

Tijekom rođendanskog tjedna, koji je počeo u ponedjeljak i traje do nedjelje, posjetitelji Point shopping centra uživali su u zabavnim događanjima i promocijama te koristili brojne popuste, pogodnosti i akcije namijenjene svim uzrastima.

Slavlje se nastavlja već sutra (u subotu) predstavama najboljeg dječjeg mađioničara, slavnog Joze Boze te interaktivnom Dječjom kreativnom radionicom, kao i besplatanim facepaintingom. Rođendanski će tjedan završiti u nedjelju velikim FIFA 15 PS4 turnirom u nogometu, u kojem su pozvani sudjelovati svi, a pobjednik će dobiti FIFA 15 PS4 konzolu. Istog dana, Next bike će poklanjati vaučere u vrijednosti 79 kn za vožnju Next biciklima, uz predočenje računa iznad 100 kn iz bilo koje prodavaonice u Pointu.

Point shopping center u zagrebačkom naselju Vrbani prvi je trgovački centar osmišljen prema potrebama susjedstva. Točka je okupljanja, kupovine, zabave i provođenja slobodnog vremena stanovnika zapadnog, ali i ostalih dijelova Zagreba. Uz poznate modne brendove odjeće i obuće, kozmetiku, tehničku opremu, namirnice i svakodnevne usluge, Point nudi gastronomske, sportsko-rekreativne, zabavne te sadržaje za djecu. Centar je građen u skladu s najnovijim standardima održivosti, moderne arhitekture i inovativnih prostora. Novim trgovinama i brandovima Point kontinuirano upotpunjuje i obogaćuje svoju ponudu, a time i ponudu Vrbana. 

Franck s građanima proslavio Međunarodni dan kave

Dan kave, Franck

Povodom Međunarodnog dana kave, koji se obilježavao 29. rujna, Franck je za sve ljubitelje crnoga napitka, na zagrebačkom Cvjetnom trgu, prošli tjedan pripremio posebnu proslavu– proslavu rođendana kave. Uz poznate kavoljupce, zagrebačkog gradonačelnika Milana Bandića, Ivu Šulentić, Ivana Šarića, Sandru Bagarić, Renatu Sopek i mnoge druge, okupljeni su uživali u odličnom Stretto espressu i rođendanskim kolačićima od svima poznate Jubilarne mljevene.

Uz dobru rođendansku zabavu, događaj je imao i humanitarni karakter. Naime, za preporučenu donaciju u iznosu od 5 kuna, Franck je častio kavom i rođendanskim poklonima, a prikupljena sredstva namijenjena su humanitarnoj akciji „Korak u život“, koja financira fakultetsko obrazovanje djece bez roditeljske skrbi.

Omiljeni  hrvatski modni brend Lei Lou by Alex Dojčinović proslavio svoj prvi rođendan u Stuttgartu

Godišnjica Lei Lou dućana

Najtraženija hrvatska modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović poznata po prepoznatljivom dizajnu elegantnih haljina izrađenih od luksuznih tkanina koje laskaju figuri dama svih dobnih skupina i tjelesnih konstitucija, proslavila je prvi rođendan svog prodajnog mjesta u Stuttgartu. Proslavi su prisustvovali brojni uglednici njemačkog visokog društva poput glavnog urednika AD designe – Oliver Jahn, direktor Wolforda za Njemačku – Oliver Lang, Christina Blicke, žena koja stoji na čelu cijenjenog Blocher&Blocher studija, obitelj Still vlasnici AVAG holdinga te predstavnici njemačkih medija. Posebno za tu prigodu ispred Aleksandrinog ateljea bio je izložen najnoviji model Opel Adam čime je suradnja Aleksandre kao ambasadorica tog modela automobila prešla i izvan granice lijepe naše.

Minimalistički  uređeno prodajno mjesto modnog brenda Lei Lou by Alex Dojčinović prostire se na stotinu i dvadeset četvornih metara u prestižnoj četvrti Stuttgarta Killesberg i već je postao omiljena modna oaza svih ljubiteljica bezvremenske elegancije i ženstvenosti.

Ovorenje trgovine modnog branda Comma

Otvorenje Comma dućana

U četvrtak je predstavljanjem najnovije kolekcije otvorena nova trgovina poznatog modnog branda Comma. U ugodnom ambijentu moderno uređene trgovine u City Centru One West u modnoj reviji ovog njemačkog brenda uživale su brojne poznate osobe: Korana Gvozdić, Ecija Ivušić, Renata Sopek, Alma Bukvić, Ivana Delač Đolo, Ivana Mišura, Ivana Bilandžija Billy.

Omiljeni brand svjetskih trendseterica u Hrvatskoj je dobro poznat, a vjerne obožavateljice sad imaju još jednu adresu na kojoj mogu potražiti vrhunski dizajn. Odjeća branda Comma, poznata je po elegantnim krojevima, kvalitetnim materijalima proizvedenim u Europi i modernom dizajnu. Svakoga mjeseca u trgovinu stižu nove kolekcije koje se međusobno nadopunjuju. Žensku poslovnu odjeću upotpunjuje posebna linija Designers Choice by Comma, a linija Casual Identity fokusira se na mladu modernu ženu. Tako Comma nudi odjeću za žene koje mogu nositi u svim prilikama, 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, za sve prigode. Bogatu ponudu nadopunjuju torbice i modni dodaci.

U sezoni jesen/zima 2014., predstavljenoj u četvrtak, prevladavaju mirne boje, a naglasak je na teksturama elegantnih materijala kao što su cloqué i jacquard. Kožne zakrpe i zatvarači odjeću čine jedinstvenom. Udobne hlače u kombinaciji s jednostavnim bluzama i sakoima čine moderan poslovni outfit. Neizostavan dio garderobe za sljedeću sezonu su glamurozne kratke haljine sa seksi detaljima od čipke. Krojevi su različiti, ali ženstvenost je u prvom planu pa prevladavaju suknje naglašenog struka koje ističu žensku siluetu. Sasvim suprotno, voluminozni gornji dijelovi klasičnog su okruglog kroja. Nova kolekcija outdoor odjeće donosi više raznolikosti nego ikad dosad. Strukture, dizajn i uzorci uistinu oživljavaju odjeću.

Boje za nadolazeću su elegantne i suptilne. Dominiraju crna, bijela i siva, a prisutne su i boja bijele kave, kamel te petrolej plava, crvena i ljubičasta.

Prestavnje projekta "Život je ples"

Predstavljanje projekta "Život je ples"

Na konferenciji za medije koja se prošli tjedan održala na Akademiji dramske umjetnosti predstavljen je projekt ''Život je ples''. Projekt je inicijativa tvrtke ENTI - ŠPORT d.o.o. koja je povodom svog 20 rođendana i 10 godina postojanja dućana NTS sportswear pokrenula društveno odgovornu akciju s ciljem osvještavanja javnosti o važnosti i održanju kulture plesa. Prepoznavanje  potreba plesača, suosjećanje sa zadacima i praćenje trendova koji su im omogućili nesmetan i siguran rad tajna su dugogodišnje ljubavničke veze između NTS-a i plesača koja je urodila plesnim zanosom. "Cilj projekta ''Život je ples'' je prikupiti sredstva kao financijsku podršku održanju novoosnovanih plesnih studija na Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu. U tu će svrhu 12 dizajnera i kostimografa dizajnirati špice koje će biti prodavane putem aukcije, a sredstva će biti uplaćena u Fond za inozemne pedagoge", izjavila je na konferenciji za medije Nina Tarnovski, vlasnica NTS-a.

Kreativaci koji će svojim angažmanom dati infuziju Studiju plesa su: Alan Hranitelj, Silvio Vujičić, Boudoir, Elfs, Juraj Zigman, Ivona Martinko, Matija Vuica, Link by Ogi Antunac & Zoran Mrvoš, Dženisa Pecotić, Ivana Bakal, Mario Miše i Boris Pavlin.

Samsung Galaxy Alpha premijerno predstavljen u Hrvatskoj

Samsung prezentacija

Tvrtka Samsung Electronics danas je organizirala hrvatsku premijeru novog člana Galaxy serije pametnih telefona, Samsung Galaxy Alpha. Pametni telefon predstavljen je u novoobnovljenoj trgovini partnera Santa Domenica - Samsung Brand Store u Arena Centru. "Izuzetno nam je drago, u suradnji s partnerima iz tvrtke Sancta Domenica, premijerno predstaviti Samsung Galaxy Alpha, uređaj koji objedinjuje prepoznatljivo korisničko iskustvo najboljih iz Galaxy serije, uz potpuno nov dizajnerski pristup koji se ističe metalnim okvirom i već poznatom Samsungovom vrhunskom završnom obradom. Pametan i sa stilom, Galaxy Alpha predstavlja vrhunski spoj stila i najnovije tehnologije. Siguran sam kako će Alpha oduševiti sve korisnike" naglasio je Belizar Zečić, voditelj odjela telekomunikacija, zagrebačkog predstavništva Samsung Electronics.

Objedinjujući estetiku i skladne dimenzije, mobilni uređaj Samsung Galaxy Alpha donosi novi pristup oblikovanju pametnih telefona. Dizajniran kako bi korisnicima omogućio izražavanje jedinstvenog stila bez žrtvovanja funkcionalnosti, Galaxy Alpha donosi sofisticirani dizajn s metalnim okvirom, elegantno zakrivljene kutove i na dodir nježnu površinu stražnje strane kućišta. Također, Galaxy Alpha vizualno je uravnotežen zahvaljujući kontrastu nježne mat površine i privlačnih odraza metalnog okvira. Uz svega sedam milimetara debljine Galaxy Alpha jedan je od najtanjih Galaxy uređaja, a njegova jedinstvena kompaktna konstrukcija i mala težina pružaju korisnicima maksimalnu udobnost korištenja i kontrolu.

Galaxy Alpha korisnicima nudi snažan hardver i značajke koje se i očekuju od perjanice mobilnog uređaja iz serije Galaxy. Za izuzetan prikaz informacija nudi 4,7-inčni Super AMOLED zaslon HD razlučivosti. Napredna kamera omogućava snimanje izuzetnih fotografija u različitim uvjetima osvjetljenja. Također, Galaxy Alpha preuzima inovativne i popularne značajke aktualnog Galaxy S5 modela kao što su Ultra-Power Saving način rada, S Health aplikacija za aktivan život, čitač otiska prsta, mogućnost sigurne pohrane fotografija i drugih sadržaja u privatni spremnik (Private Mode), kao i povezivanja s nosivim uređajima Samsung Gear Fit, Gear Live i Gear 2.

Premijera novog filma Woodyja Allena „Čarolija na mjesečini“

Premijera filma Woody Alena

Na premijeri novog filma Woodyja Allena „Čarolija na mjesečini“ koja se prošli tjedan održala u zagrebačkom kinu Cinestar Avenue Mall mogli smo vidjeti brojne osobe iz javnog života koje su od reda iz dvorane izašle sa smješkom pa možemo zaključiti kako im se film itekako svidio.


Slični članci: