Što kada kava i njezin kofein ne pomažu?

Unatoč impresivnoj ovisnosti o kofeinu, jesenski i zimski mjeseci uvijek pronađu način kako iscrpiti sve naše dobro čuvane izvore energije sve do ožujka. Ali, kao što Dr. Susan Blum ističe u nedavnom članku za Well + Good, naš kronični umor može biti više od energetske krize koju donosi bolest i hladno vrijeme. Štoviše, taj pad energije može uzrokovati probleme kao što su hipotireoza - bolest koja utječe na čak 10% žena.

"Čak i unutar normalnog raspona zdrave funkcije štitnjače, postoje bolje i lošije razine", kaže Blum, liječnica koja često savjetuje javnost putem dr. Oz Showa.

Susan rutinski provjerava sve svoje pacijente imaju li nisku razinu T3 hormona koja dovodi do kroničnog umora, tromosti i debljanja. "Određeni minerali su oni zbog kojih štitnjača funkcionira optimalno. Oni su ključ za kvalitetnu razinu energije", objašnjava ona.

Naime, Blum preporučuje adekvatnu količinu cinka (15 mg dnevno), selena (200 mikrograma dnevno) i joda (150 mikrograma dnevno) čak i ako imate zdravu štitnjaču. Tahini, brazilski oraščići i morske alge prirodni su izvori ova tri minerala koji će vas napuniti energijom i održavati zdravima cijelu zimsku sezonu.


Slični članci: