Sexy do ljeta: Trening za lijepo oblikovano tijelo

Otvorili smo treći tjedan vježbanja u First Fitness and Squah Toweru gdje vježbamo u sklopu nagradnog programa #sexydoljeta prema savjetima trenera Saše Mejovšeka. Dosad već sigurno znate da je na našem našem natječaju pobijedila Marina Paradžik. S obzirom da nemamo puno vremena, ljeto se opako približava, a treninzi postaju sve intezivniji. Prvih 15 d0 20 minuta odrađujemo kardio vježbe- brzo hodanje ili trčanje, a onda krenemo na ciljane vježbe. Danas smo započeli s vježbama za lijepo oblikovane i čvrste noge. Na lagano  povišenoj površini poput male klupe, podižite jednu i drugu nogu naizmjence, ali pri tome radite čučanj - kao da se spremate sjesti na klupicu. Ako krenete raditi vježbu prvo sa desnom nogom, onda lijevom rukom dotaknite tlo pri spuštanju. Ovo je izvrsna vježba za mišiće stražnje lože i prednju stranu bedara. Ponovite 15 puta u ukupno tri serije. Sljedeća vježba se izvodi na strunjači. Lezite na lijevu ruku, a desnom se snažno oslonite na tlo. Podignite tijelo u ravan položaj - tzv. položaj daske i ostanite mirno. Pokušajte podizati desnu nogu u zrak, ali tako da vam gornji dio tijela i dalje ostane ravan. Malo zahtjevnija vježba, ali veoma učinkovita za topljenje masnih naslaga oko struka. S obzirom da je nešto zahtjevnija od ostalih, ovu vježbu izvodite u manjem broju ponavljanja, ali polako i pravilno. Mi smo odradili 8 ponavljanja u 3 serije. Zatim smo prešli na sklekove. Lezite na strunjaču i oslonite se na koljena, a stopala prekrižite kao na slici. Rukama se spuštajte prema tlu, ali tako da je tijelo potpuno ravno. Važno je da se podižete i spuštate prema tlu isključivo se oslanjajući na snagu ruku.

Želite li lijepe i oblikovane ruke i leđa, vježba s donje slike je jednostavno neizostavna. Sami si odredite težinu utega s kojim vježbate. Na prošlom treningu mi smo radili s 15 kilograma, a sad smo povećali na 25 kg. Naravno, sve ovisi o vašim mogućnostima. Ovu vježbu izvodite u tri serije i 10 ponavljanja.

Ponovo se vraćamo vježbama za noge. Radimo vježbu koja je izvrsna za stražnjicu i stražnji dio nogu i bedara. Ovdje isto sami određujete težinu utega. Nama je to bilo 15 kg. Radite 12 ponavljanja u 3 serije.


Slični članci: