Severinin sin postao maneken

Osim što je nastupom, na otvaranju sedme sezone Plesa za zvijezdama,  najpopularnija glazbenica ovih prostora, Severina  pokazala svoju savršenu liniju, privela je kraju i snimanje novog albuma radnog naziva 'Dobrodošao u klub' .  Izlazak ovog dugočekivanog CD-a predviđen je u prosincu 2012.

Iako je potpuno posvećena albumu i radu u studiju, snimila je i kampanju za dječju multibrand prodavaonicu Children Salonn u zagrebačkoj Importanne Galeriji. Ovog puta Severina je na  snimanje povela  i svog  9. mjesečnog  sina Aleksandra koji je uživao u igri s malim manekenima iz agencije Fashion team.

Koliko je bilo veselo na snimanju nove kolekcije govore i fotografije nastale pod voditeljskom  palicom priznatog modnog fotografa Gorana Matijašeca.

Children Salonn je dječja multibrand prodavaonica koja se nalazi u prekrasno uređenom prostoru zagrebačke Importanne Galerije te zastupa poznate brandove poput  DKNY, Hugo Boss, Stuart Weitzman , Tomy Hilfiger, Paul Frank i LaMartina koji se ujedno po prvi puta pojavljuje na hrvatskom tržištu. Osim odjeće i obuće navedenih brandova u ponudi su i obuća brandova Replay, UGG i Naturino.  

Children Salonn će od proljeća svojim vjernim klijentima ponuditi  i svjetski poznate brandove poput Chloe, Armani, Diesel i dr. U raznolikoj ponudi dječje multibrand prodavaonice Children Salonn  svatko će sigurno pronaći nešto za svog malog šminkera ili šminkericu.


Slični članci: