Savjeti za bezbrižnu online kupovinu

Kupovina odjeće, cipela, torbi i drugim modnih dodataka na internetu postaje sve prakticirani način kupovine.

Iako još uvijek imamo puno nepovjerenja u kupovinu putem Interneta. Muči nas razno razna pitanja poput, trebamo li vjerovati virtualnoj trgovini, kako ćemo znati da li smo izabrali pravu veličinu, kakav je materijal, itd. Ako ne volite redove i gužvu u trgovinama te vam je privlačnija ideja da s kauča kliknete par puta i vaša narudžba stigne direktno na vaš prag, donosimo vam korisne savjete kako bi bili zadovoljni kupljenim.

Veličina i mjere
Kako bi kupili pravu veličini morate provjeriti mjere u kojima je željni komad odjeće šivan. Web stranica morala bi sadržavati jasnu i dobro strukturiranu tablicu veličina. Korišteni parametri trebali bi biti napisani u centimetrima ili imati navedene pretvorene mjere iz drugih mjernih jedinica.

Opis proizvoda
U opisu proizvoda treba biti jasno naveden što detaljniji opis željenog komada odjeće, cipela ili torbe, od kompozicije materijala, veličine koju model sa slike nosi, do mjera za svaki konfekcijski broj i slične informacije.

Savjeti
Neki od korisnih savjeta koje bi trebali kao što su, s kojim drugim predmetima možete kombinirati odabrani ili savjete o pranju.

Slike
Popratne slike predmetu koji ste izabrali moraju biti u visokoj kvaliteti i rezoluciji kako bi bili u mogućnosti vidjeti detalje na tkanini, printu ili šavovima. U idealnom slučaju postojat će slike iz više kutova gledanja i iz raznih perspektiva, sa strane, sa sprijeda, straga, itd.

Trošak dostave
Negativna strana kupovine preko interneta je trošak dostave. Ako ste u mogućnosti pronađite web stranicu koja ne naplaćuje troškove dostave.

Polica povrata robe
Obavezno pogledajte pravila povrata kupljene web stranice preko koje naručujete kako bi osigurali mogućnost povrata u slučaju da vam kupljeni predmet ne odgovora ili vam se jednostavno ne sviđa. Isto tako, obratite pažnju na cijenu povrata jer nisu u svim slučajevima besplatni.

Kontakt
Provjerite da web stranice preko koje kupujete ima jasno naznačene kontakte službe za korisnike (telefon, e-mail ili kontakt formu). Za slučaj da vam pošiljka ne stigne ili stigne u stanju kakvom je niste očekivali, važno je znati kome se obratiti. 


Slični članci: