Sastojci koji svaku salatu čine nezdravom

Nema ništa gore od naručivanja salate u nastojanju da pojedete nešto zdravo (i što ne deblja) i onda, naravno nakon obroka, shvatite da ste pojeli isti broj kalorija koliko broji cheeseburger i pomfrit. Katastrofa, zar ne?

Svakako izbjegnite tu situaciju pomoću uklanjanja sljedećih pet nezdravih sastojka koji se doista često mogu naći u vašoj salati.

Aceto balsamico

Dok autentični aceto balsamico iz Italije nije loš za vas, jeftina komercijalna alternativa je. Napravljen od bijelog vinskog octa, karamel boje, šećera i kukuruznog škroba, uništava inače zdravu salatu.

"Fat-free" preljevi

Sve što u sebi sadrži "fat-free" oznaku gotovo je uvijek prepuno šećera. I kao što svi znamo, dobre masti su bolje od umjetnih šećera, stoga umjesto tog preljeva, nabacite na svoju salatu ekstra djevičansko maslinovo ulje i vinski ocat.

Suho voće

Kao i kod sokova, isušivanje plodova lišava ih njihovih korisnih hranjivih tvari, poput vode i vlakana, ostavljajući vas s koncentriranom šećernom bombom. Bez suhih brusnica, molim.

Bilo što pohano

Sigurno ne biste pojeli pohan u dubokom ulju komad kruha sa šećerom, zar ne? Pa tako ne biste trebali ni pojesti pohanog lososa ili piletinu. Odlučite se za piletinu sa žara ili losos umjesto pohane raznolikosti.

Kandirani orasi

Kada zdravu namirnicu poput oraha omotamo šećernim sirupom, svrstavamo ih u kategoriju desert. Pokušajte radnije sa slanutkom ili sjemenkama suncokreta za dodatan okus i hrskavost salate.


Slični članci: