Plank: vježba koja zateže sve mišiće, topi celulit i masne naslage

Plank: vježba koja zateže sve mišiće

Plank je jedna od najpopularnijih i najučinkovitijih vježbi diljem svijeta. Ona tjera na rad, ne samo trbušne, već i mišiće cijelog tijela. Posvetite joj 5 minuta dnevno i bit ćete iznenađeni rezultatima.

Iako izgleda vrlo lako, ako ste početnik, jednom kad pokušate postat ćete bolno svjesni koliko je teška.
Iako se plank čini kao jednostavna vježba te je brojni početnici izbjegavaju baš radi toga, ovo je ipak izdržaj koji zahtjeva rad i koncentraciju svih tjelesnih mišića. Postoje dva načina izvedbe, a to su upiranje rukama i upiranje podlakticama.
Važan je ispravan položaj kralježnice kako bi vježba bila u potpunosti učinkovita. Gornji dio tijela mora biti u ravnoj liniji, a mišićima trbuha kontrolirate trup da ne propada, glava i vrat moraju biti u produžetku leđa.
Kada krenete primjenjivati ovu vježbu u svom svakodnevnom treningu, pokušajte održati izdržaj 20 sekundi, a onda postupno povećavajte.
Super je kod ove vježbe što je možete raditi bilo kada i bilo gdje, nije vam potrebna dodatna oprema ni teretana, a rezultati postoje. Sad više zaista nema izgovora za odgađanje vježbi. 

Planks for Beginners: How to do a Plank

Slični članci: