Novi Golf 7 europski je automobil godine

VW Golf VII

Volkswagen je osvojio najprestižniju europsku automobilsku nagradu "Car of the Year" koju dodjeljuju europski automobilski novinari. Renomirana međunarodna nagrada „Car of the Year“ predstavlja jednu od najvažnijih indikatora uspjeha u automobilskoj industriji. Pobjednici su proglašeni jučer poslijepodne na ženevskom sajmu automobila. Diljem Europe naručeno je više od 150.000 Golfova, a visoke brojke najbolji su pokazatelj izvrsnosti ovog automobila.

Prof.dr. Martin Winterkorn, predsjednik Upravnog odbora Volkswagen dioničarskog društva izjavio je: „To je vrhunski rezultat na koji smo izrazito ponosni. Ova važna europska nagrada zaokružuje popis naših odličja. Više od 29 milijuna kupaca stvorilo je od Golfa pravu ikonu. A Golf i dalje nastavlja svoju priču o uspjehu.“

VW Golf VII
VW Golf VII

Natjecanje „Car of the Year“ jedno je od najstarijih i najrenomiranijih u Europi. Od 1964. svake se godine dodjeljuju nagrade za najbolje novitete. Žiri koji se sastoji od 58 europskih automobilističkih novinara iz 22 zemlje nominirao je osam kandidata za finale. Oni su temeljito testirani, uspoređivani i ocjenjivani tijekom prethodnih mjeseci prema različitim kriterijima kao što su ekonomičnost, komfor, sigurnost, karakteristike vožnje, funkcionalnost, dizajn i tehnički napredak. Na 50. izdanju ovog tradicionalnog natjecanja, novi Golf ušao je u finale s ukupnim brojem od 414 bodova u odnosu na sedam konkurenata pri čemu je drugoplasirani zaostao sa 212 bodova. Već 1992. (Golf) i 2010. (Polo) dva Volkswagenova modela osvojila su prestižnu nagradu.

Sedma generacija najuspješnijeg automobila u Europi još je  usavršenija. Pritom novi Golf ne osvaja samo svojom kvalitetom, svojim komforom, niskim vrijednostima potrošnje i emisije te dobrim pogonskim svojstvima, već i karakteristikama u važnom području sigurnosti. Najbolji primjer je serijska multikolizijska kočnica koja nakon teškog sudara automatski usporava vozilo kako bi što prije razgradila preostalu kinetičku energiju i tako spriječila daljnje posljedice sudara. Ovdje do izražaja dolaze mnogobrojne sustavi sigurnosti i potpore kao što je također serijska elektronička blokada diferencijala XDS, proaktivni sustav zaštite putnika i potpora za zadržavanje vozila na pravcu Lane Assist, maksimalna sigurnost i komfor uz povoljnu cijenu.

Vrhunskom rezultatu na natjecanju „Car of the Year“ su pored nagrada „Najbolji automobili 2013.“, „Auto Trophy 2012.“, „Auto der Vernunft“ (Automobil razuma), i britanske „Top Gear – All the car you'll ever need“ prethodila brojna odličja u pojedinim zemljama. Tako je u Hrvatskoj Golf proglašen Hrvatskim automobilom 2013. godine.

VW Golf VII
VW Golf VII
VW Golf VII
VW Golf VII

Priča o uspjehu Golfa je besprijekorna. Bilo da se radi o klasičnom Golfu, Golfu Cabriolet, Golfu Variant ili Golfu Plus – on postoji na svih pet kontinenta i u više od 120 zemalja. S uskoro 30 milijuna proizvedenih vozila, Golf je u prethodnim desetljećima postavio nove standarde u kompaktnoj klasi vozila. Uvedene su i nove tehnologije kao što su ABS, zračni jastuci i elektronički program stabilizacije koje su u znatnoj mjeri dale pečat proizvodnji automobila u klasi koja je ime dobila po njemu. Također progresivan je i dizajn eksterijera i interijera Golfa: kao niti jedan drugi proizvod, Golf od prve do sedme generacije obilježen je prepoznatljivim izražajem proizvoda i oblika koji je sve do danas bezvremenski i ne može se svrstati niti u jednu klasu.


Slični članci: