Nova fitness vježba koja osvaja: HIIT

Upravo kao moda, hrana i sve ostalo, programi tjelovježbe dođu i prođu kada je u pitanju popularnost. Ove godine Američki fakultet za sportsku medicinu predviđa da će se na prvom mjestu po popularnosti naći intervalni trening čija je skraćenica HIIT
 
Polaznici ovdje koriste različitu opremu, od lopti sa određenom težinom, preko pokretne trake, mašine za veslanje, do bicikla. Oni vježbaju što intenzivnije mogu u periodu od jedne minute. Nakon pauze od 15 sekundi, pređu na sljedeću vježbu i ciklus se tako ponavlja. 

Ovdje imamo program u kojem kombiniramo vježbe za jačanje mišića, sticanje kondicije, mobilnosti,  vježbe koje kombiniraju čučanje, potezanje, guranje. I to sve radimo u stilu intervalnog treninga visokog intenziteta.  Na taj način radite vježbe za jačanje I kondiciju što naporije možete u kratkom vremenskom periodu, I nakon toga uzmete još kraću pauzu, objašnjava Chris Wascak te nadodaje da HIIT ipak nije za svakoga:"To je nivo do kojeg morate stići vježbanjem, i ne bih ga preporučio kao prvu fazu programa tjelovježbe. Ne bih ga preporučila osobama koje pate od gojaznosti ili koje imaju dijabetes,kardiovaskularne bolesti