Ne znate što pojesti prije ili poslije trčanja? Mi znamo!

Tijelo trkača zahtjeva poseban nutricionistički plan prehrane koji mu omogućava dodatni izvor energije i pomaže pri oporavku iscrpljenih mišića. Zato smo za sve naše ranojutarnje ili kasnovečernje joggere pripremili top 5 namirnica koje ne smiju izostaviti prije ili nakon svog treninga.

1. Banane

Trebate li energetsku bombu prije ili poslije trčanja, ne možete pogriješiti s bananom. Plus: banane su prepune kalija koji regulira krvni tlak i smanjuje mogućnost infarkta.

2. Bobičasto voće

Nakon trčanja mogli bi vam zbog pojačane tjelesne aktivnosti mogli titrati oslabljeni i umorni mišići. Taj umor i titranje prouzročeno je mikro-pukotinama u mišićima koje je potrebno popuniti. Zato je bobičasto voće odlično za trkače – sadrži vitamin C i kalij koji popunjava rupice u mišićima.

3. Brokula

Ova nutricionistička bomba prepuna je vitaminom C, kalijem, vlaknima i fitokemikalijama koje će vašem tijelu pomoći da kondicijski rastete.

4. Grčki jogurt

Kako bi pazili na čvrstoću kostiju i izbjegli povrede tijekom trčanja, važno je u organizam unijeti dovoljno kalcija. Jedna šalica grčkog jogurta sadrži trećinu preporučene dnevne doze unosa kalcija. Uz to, jogurt sadrži proteine koji su bitni za izgradnju mišića i ključni za njihov oporavak.

5. Čisto juneće meso

Osim što je najveći izvor kvalitetnih proteina, sadrži i željezo koje je ključno kako se tijelo ne bi umorilo. Za vegetarijance – grah, grašak i lisnato povrće su veoma dobra zamjena za juneće meso.


Slični članci: