Ne činite najveću pogrešku nakon stresnog radnog dana

Nakon iznimno stresnog dana u uredu te nakon probijanja kroz gomile zadataka, prva stvar koju želimo učiniti čim uđemo u svoj dom jest skinuti cipele i sklupčati se na kauču uz čašu vina. Što smo više sati radili u uredu punom snagom, to više želimo preskočiti trening kao predah od stresa.

Čak štoviše, to je najgora stvar koju možete učiniti u stresnim situacijama. Iako čaša vina ima nakon posla ispisano vaše ime na njoj, odlazak na pilates, druženje s trakom za trčanje ili ipak kakva god tjelovježba koja izbacuje znoj iz vas, djelovat će daleko bolje od bilo čega u borbi protiv stresa.

Kao što je istaknuto u New York Magazineu "Science of Us", istraživači sa Sveučilišta u Baselu u Švicarskoj i iz Sveučilišne bolnice Sahlgrenska u Švedskoj, otkrili su zanimljivu vezu između razine stresa i vježbe. Studija objavljena u časopisu Medicine & Science in Sports & Exercise, pokazuje da "ljudi pod stresom imaju tendenciju izbjegavati fizičke aktivnosti", kaže koautor Markus Gerber, što postavlja savršene temelje za zdravstvene probleme kao što su visok krvni tlak i visok kolesterol. Čak i kada vam se čini nemogućim napraviti vremena za tjelovježbu, sjetite se da vježbanje djeluje kao najbolje sredstvo za ublažavanje stresa te se izravno bori protiv zdravstvenih rizika koje donosi sam stres.

Pozitivne strane su očigledne. Bez obzira na to koliko ste se umorili (psihički) u uredu, ne dopustite da vaša razina stresa utječe na preskakanje treninga jer će vam upravo on pomoći da se tog istog stresa riješite veoma brzo.

Vježbanje kod kuće
Vježbanje kod kuće

Slični članci: