Najbolji i najednostavniji savjeti kako se riješiti tjeskobe

Tjeskoba

Ako patite od tjeskobe i muče vas napadaji panike, jedna od najvažnijih stvari koje možete učiniti za sebe jest naučiti ih kontrolirati i brinuti se o sebi. Nemojte se previše opteretiti zadacima i dajte sebi priliku kako biste se oporavili nakon što ste pregorjeli od umora - samo tako možete upravljati svojim simptomima tjeskobe i napadajima panike. To može značiti da ćete morati staviti svoju karijeru na pauzu s vremena na vrijeme, no što ako osjećate da vam vaša anksioznost stoji na putu između vas i vaše ambicije?

Ako je napredak u karijeri jedan od vaših životnih prioriteta, anksioznost može biti vrlo frustrirajuća. Zbog nje ćete se naći u nepovoljnom položaju, vaši će se snovi naći izvan dosega, ali to ne mora biti tako. Pročitajte šest načina i savjeta kako svoju tjeskobu i napadaje panike izdvojiti i pospremiti u Pandorinu kutijicu koje nećete više otvarati.

1. Vodite dnevnik "briga" - tako ćete sve svoje brige, frustracije, loše raspoloženje ostaviti na papiru, a glavu spremnu za nove zadatke.

2. Uvijek se pitajte "Što mi se najgore može dogoditi?" i uvjerite sami sebe da ništa na ovome svijetu nije važnije od vas samih i vaše dobrobiti.

3. Neka meditacija postane dio vaše dnevne rutine.

4. Izbacite sav nepotreban stres iz svoga života.

5. Odmaknite se od perfekcionizma - prihvatite da ništa na ovome svijetu nije savršeno i da takvo mora biti.

6. Zamislite svoj uspijeh i budite optimistični - iz dobrog jednostavno mora nastati dobro.


Slični članci: