Najbolje vježbe za zdrava leđa koje možete raditi uvijek i svugdje

J. Crew
Foto: J. Crew

Ako se skoro svakoga dana neugodno rastežete za stolom na kraju radnog vremena, niste sami, ali vrijeme je da promijenite neke navike. Sjedeći ili stojeći u krivoj poziciji (pa čak i dižući teške stvari na kriv način!) možete učiniti jako puno toga nažao svojim leđima. Plus: sjedeći način života kakav većina nas vodi glavni je krivac za pretilost i dijabetes - zato što ne kretanje drastično usporava metabolizam.

Rješenje? Jako jednostavno! Kao prvo, uzmite si kratak, aktivni odmor od sjedenja svakih 30-tak minuta. Kao drugo - rastezanje, točnije rastezanje leđa! Pomoći će vam s bolovima i paralelno s tim, potrošit ćete nešto kalorija i osjećati se energičnije. Naravno da smo sve odgovore pronašli na YouTubeu i donosimo najbolje video vježbe kako se rastezati za stolom na poslu...

ZA VIŠE ENERGIJE

Denise Austin: Upper Body Stretch- Office Workout

ZA VRAT I LEĐA

Chair Yoga: 5 min Yoga exercises at your desk

ZA SMANJENJE BOLI U LEĐIMA

4 Stretches to Reduce Back Pain (Perfect for office jobs!)

ZA FLEKSIBILNOST

Stretching, Flexibility, Stretches you can do at your desk - 18-Minute Simple Total Body Stretch

Slični članci: