Najbolje vježbe za vaš horoskopski znak

Naučite kako tjelovježbu učiniti navikom
Koja je vaša idealna tjelovježba?

Uvijek je dobro mijenjati vrstu tjelovježbe kojom se bavite i isprobavati nove stvari - ali, sigurno postoji i neki oblik vježbanja koji savršeno odgovara vašoj osobnosti! Otkrili smo kako pronaći najbolji mogući trening za sebe - putem astrologije. Vaš horoskopski znak otkriva puno toga o vama, htjeli vi to priznati ili ne, stoga i ne čudi što su astrolozi i numerolozi napravili popis idealnih vježbi za svaki horoskopski znak. 

U nastavku pročitajte koje karakteristike odgovaraju vašem znaku - i tko zna možda pronađete upravo savršen oblik tjelovježbe već danas!

OVAN (21. ožujak - 20. travanj)

Vaša osobnost: Snažni ste, natjecateljskog i avanturističkog duha i želimo svu sreću svakome tko se na bilo koji način mora ili želi natjecati s vama.

Idealna vježba: Grupni sat cyclinga - omogućuje vam praćenje vlastitog napretka i budi u vama želju za natjecanjem što će samo ići u vašu korist jer ćete težiti tome da ste svaki put sve bolji i bolji. 

Cycling
Cycling

BIK (21. travanj - 21. svibanj)

Vaša osobnost: Poznati po svom chill stavu, smireni i stabilizirani bik voli vježbati u prirodi jer na taj način "hrani" svoju dušu. 

Idealna vježba: Boot camp u prirodi - žestoka tjelovježba koja sadrži puno ponavljanja Burpeeja, sklekova i plenkova, ali istovremeno daje dovoljno prostora za uživanje u zemlji i prirodi savršena je ravnoteža za upornog, ali strpljivog bika.

Boot Camp
Boot Camp

BLIZANCI (22. svibanj - 20. lipanj)

Vaša osobnost: Često ste pod stresom i vodite duge i teške razgovore sami sa sobom, gotovo vam je teško pobjeći od vlastitih misli - to je zato što su blizanci poznati kao intelektualci i veliki mislioci. Kako biste izbjegli dosađivanje i ostali fokusirani uvijek dišite duboko tijekom vježbanja i posvetite se vježbi i duhom i tijelom. 

Idealna vježba: Pilates - satovima pilatesa fokusirat ćete se na disanje, ali i protok vježbi te tako zadržati sve svoje misli u dvorani.

Pilates
Pilates

RAK (21. lipanj - 22. srpanj)

Vaša osobnost: Osjetljivi emotivac koji voli provoditi vrijeme s obitelji, pogotovo u kuhinji. Kako biste potrošili višak kalorija, odaberite tjelovježbu kojom ćete angažirati i tijelo i um te uspješno prenijeti svoju energiju na druge.

Idealna vježba: Yoga - ako tražite vježbu koja se fokusira i na vanjštinu i na unutrašnjost, yoga je vaš savršen odabir. Yoga uključuje cijelo tijelo te radi na protoku energije, a istovremeno vam dozvoljava da povežete i svoje tijelo i um.

Yoga
Yoga

LAV (23. srpanj - 22. kolovoz)

Vaša osobnost: Tipični zabavljač i pokretač zabave, lav je poznat po kreativizmu i sposobnosti animiranja, pogotovo ako ima dobru publiku.

Idealna vježba: Satovi plesa ili Zumbe - ako se volite zabavljati i dok vježbate, upišite se u plesni studio gdje će svaki sat za vas biti performans. Koreografirani plesni pokreti, bilo da su jednostavni ili napredni, za vas će biti savršen cardio trening!

Satovi plesa
Satovi plesa

DJEVICA (23. kolovoz - 22. rujan)

Vaša osobnost: Poznata kao uspješna, metodična perfekcionistica među horoskopskim znakovima, djevica uvijek sve želi popraviti i dovesti do savršenstva. 

Idealna vježba: Vježbe za core - jedna od glavnih prednosti vježba za core je mogućnost vježbanja svojih instinkta i osjećaja. Vježbanje na TRX-u osnažuje djevicu i daje joj osjećaj kontrole nad svojim umom i tijelom.

TRX vježbe
TRX vježbe

VAGA (23. rujan - 22. listopad)

Vaša osobnost: Nikada ona koja započinje svađu (ili radi probleme), vaga je prijateljski znak i ona koja smiruje strasti - a njeni interesi obično uključuju ravnotežu i uljepšavanje stvari. 

Idealna vježba: Barre - ovdje je fokus na izoliranju pojedine skupine mišića i njihova jačanja kroz male, brze pokrete koje zovemo titrajima. Također, Barre se fokusira na tipične ženske problematične zone: bedra, bokove, stražnjicu, trbuh i ruke - nakon čega slijedi istezanje koje pomaže u izduživanju mišića.

Barre
Barre

ŠKORPION (23. listopad - 21. studeni)

Vaša osobnost: Najintenzivniji znak zodijaka, poznat po neustrašivosti i strastvenosti oko svega u životu - ni tjelovježba kod njih nije iznimka. 

Idealna vježba: Vježbanje u vodi - kod vas se sve vrti oko adrenalina, a vježbanjem ili trčanjem podsjećate se kako ste vi ti koji su glavni. Vježbe u bazenu, ili standardno plivanje za vas su idealna vježba jer otpor koji stvara voda u vama budi još veću želju za napretkom i boljim rezultatima.

Plivanje u bazenu
Plivanje u bazenu

STRIJELAC (22. studeni - 21. prosinac)

Vaša osobnost: Strijelci su poznati kao najbolji sportaši u zodijaku. I to zbog nevjerojatne snage koje posjeduje njihovo tijelo i um. 

Idealna vježba: Fitness satovi koji posjeduju velik broj različitih tehnika i sagorijevanju velike količine kalorija, a istovremenu vas rješavaju stresa i pomažu u pronalasku ravnoteže.

Fitness satovi
Fitness satovi

OVAN (22. prosinac - 19. siječanj)

Vaša osobnost: Uvijek discipliniran, stabilan oslonac koji se svemu posvećuje na duže staze - stoga su vježbe koje zahtijevaju izdržljivost, strpljenje i preciznost za vas najbolje.

Idealna vježba: Kako biste povećali izdržljivost vlastitog tijela, sporije vježbe bi mogle biti pravi način kako da to postignete. Prisiljavanje mišića da rade u nižoj brzini aktivirat će mišićno tkivo i dovesti do još boljih rezultata. Plus: tako ćete svakako izbjeći ozljede.

VODENJAK (20. siječanj - 18. veljače)

Vaša osobnost: Odlični ste su očuvanju svoje osobnosti bez obzira na grupu u kojoj se nalazili. Za vas su najugodnija grupna vježbanja, posebice ako uključuju prijatelje ili su humanitarnog karaktera. 

Idealna vježba: Grupni satovi vježbanja - natjecanje u timu stvara u ljudima veću želju za pobjedom i generalno što boljim rezultatima. Istovremeno, grupa je ta koja vas tjera da date sve od sebe i nikako ne odustanete prijevremeno.

Grupni satovi
Grupni satovi

RIBE (19. veljače - 20. ožujak)

Vaša osobnost: Dobre vijesti? Empatija koju prirodno posjedujete čini vas najboljim prijateljem s kojim se svatko želi ispuhati na loš dan. Loše vijesti? Tendencija da osjećate stvari vas često umara. Kako biste ostali fokusirani, smireni i lišeni ikakve anksioznosti pokušajte s meditiranjem ili vježbama u vodi - na kraju krajeva, što drugo reći vodenom znaku?

Idealna vježba: Aquacycling - jedinstvena metoda vježbanja koja je prirodni detox za tijelo jer masirate mišiće dok pedalirate kroz vodu.

AquaCycling
AquaCycling

Slični članci: