Najbolja tjelovježba za žene je...

Pogled na neke od najvećih fitness trendova u posljednjih pet godina otkrivaju aerobne vježbe koje imaju tendenciju ukrasti pozornost. Od SoulCyclea i osnovnih vježbi do Zumbe i preciznog trčanja, najpopularnije rutine sve dijele jednake karakteristike: pokretanje cijelog tijela i razigran pristup aerobnim aktivnostima. Upravo zbog toga jedna ključna vrsta tjelovježbe postaje sve nepopularnija - trening snage.

Dok otprilike polovica Amerikanaca zadovoljava državnu preporuku od 150 minuta aerobne aktivnosti tjedno, samo 20% njih odlučuje se za jačanje mišića. Žene najčešće imaju tendenciju to izbjeći, no upravo to može drastično utjecati na vaše zdravlje. Nova studija objavljena u časopisu Medicine & Science in Sports & Exercise otkriva na koje benefite možete računati ako uključite trening snage u rutinu kako biste imali dugoročne koristi.

"Žene koje u svoj trening uključuju vježbe snage vjerojatnije je da će imati niži indeks tjelesne mase te će imati zdravije prehrambene navike," navode autori, oslanjajući se na podatke od gotovo 36.000 žena. Osim toga, one koje uključe trening snage u rutinu imaju 30% manji rizik od dijabetesa tipa 2 i 17% manji rizik od kardiovaskularnih bolesti.

Dakle, koja je najbolja vježba za žene? 120 minuta aerobnih vježbi tjedno s treninzima snage. Istraživači su otkrili da je upravo ta kombinacija dovela do 65% manjeg rizika od razvoja dijabetesa tipa 2


Slični članci: