Načini kako učiniti svoju tjelovježbu učinkovitijom

Sam odlazak u teretanu dovoljno je težak, zar ne? Još kad moramo razmišljati o pravilnoj prehrani unaprijed i o odgovarajućim vježbama istezanja kako bismo poboljšali učinkovitost... Doista zahtjevan zadatak. No, kako časopis Self ističe, postoji nekoliko suptilnih načina koji će vam omogućiti žeti prednosti povezane s restrukturiranjem cijelog treninga pomoću minimalno potrebnog napora.

Evo što časopis preporučuje kako biste dobili najviše iz svakog treninga:

Popijte jednu šalicu kave 30 minuta prije.

Prema dijetetičarki Jessici Cording, ova jednostavna navika stimulira središnji živčani sustav, dajući vam dodatni poticaj tijekom jutarnje tjelovježbe. "Osim performansi, kava zapravo može učiniti vježbanje zabavnijim", piše Self. Držite se količine od 200 miligrama kofeina kako bi uklonili opasnost po zdravlje i izbjegli zastrašujuć osjećaj nervoze.

Uđite u teretanu s planom.

Besciljno lutanje između sprava za vježbanje smanjit će vam broj otkucaja srca i pridodati trajanju treninga. Jasan plan je vaše tajno oružje - znajte što ćete raditi i zašto.

Slušajte pjesme "za vježbanje".

Dobar i energetičan odabir glazbe može vam dati dodatnu energiju i potaknuti vas kada je to najpotrebnije.


Slični članci: