Louis Vuitton izgubio parnicu od \"Mamurluka\"

Sporna scena iz Mamurluka 2
Sporna scena iz Mamurluka 2

Luksuzni modni divovi Hermes i Burberry  nedavno su postigli velike uspjehe u borbi protiv krivotvoritelja - prošli tjedan francuska policija zaplijenila je 14.5 milijuna funti vrijednih krivotvorina Hermes torbi, a Burberryu je pripala odšteta od čak 63 milijuna funti u sporu protiv kineskih internetskih krivotvoritelja. Louis Vuitton, modna marka koja se krivotvori najviše na svijetu, ovaj put nije bila te sreće

Tužba ovog francuskog proizvođača putnih torbi protiv „Warner Bros Entertainmenta“ zbog korištenja krivotvorenih putnih torbi u 2 dijelu popularne komedije „Mamurluk“ odbačena je od strane saveznog suca u New Yorku. U ovoj hit komediji, Zach Galifianakis glumi sada već svima poznatog ekscentričnog lika Alan koji u jednoj sceni nosi Louis Vuitton torbu s uzorkom slova Lvm umjesto Lv te kaže drugom liku: „Pazi ,ovo je Louis Vuitton, pritom krivo izgovarajući ime brenda. Vuitton je isprva zamolio „Warner Bros“ da ne koristite lažne torbe proizvedene od strane „Diophya“, skupine američkih i kineskih tvrtki specijaliziranih za izradu kopija proizvoda luksuznih poput njihovih te da izbace navedenu scenu.

Magazin „WWD“ prenosi da sudac nije bio uvjeren kako su torbe korištene u spornoj sceni izazvale zbunjenost kupaca te je izjavio kako je Louis Vuitton-ova tvrdnja kontradiktorna, tvrde da su „Diophy“ torbe toliko slične da stvaraju konfuziju među potrošačima, dok s druge strane tvrde kako su toliko različite da svi gledatelji film primjete da se na „Diophy“ torbama koriste različiti simboli.

Sudac je dodao dodao kako se torba pojavljuje u filmu na samo nekoliko sekundi i nikako nije glavni fokus te scene. Vuitton  je osim što je želio profitirati od komedije koja je zaradila oko 580 milijuna dolara,  tražio uništenje svih promotivnih materijala na kojima se nalazi scena sa torbama na aerodromu. Francuska kompanija koja na kraju parnice nije izašla kao pobjednik rekla je kako je duboko razočarana odlukom suda te dodala: "Ostajemo predani u zaštiti naše marke i ustrajat ćemo u tome kako bi se spriječila kriva i zbunjujuća upotreba našeg zaštitnog znaka, a sve za dobrobit naših klijenata.“

Naše je mišljenje kako se u Louis Vuitton ne trebaju bojati malo šale koja im je ujedno i dobra promocija već se trebaju početi obračunavati sa kineskim krivotvoriteljima koji su njihove luksuzne torbe pretvorili u jeftinu štandovsku robu.


Slični članci: