Koliko vode treba dnevno piti?

Ljeti gubimo puno tekućine te moramo piti više vode kako bi nadomjestili gubitak.

U redu, trebali bi piti puno vode - znamo! Konačno, većina nas u djetinjstvu privukla je dovoljno pozornosti od mame. Pravo?
U redu, trebamo! To već znamo! No glavno je pitanje koliko to vode bi trebali dnevno popiti?

Ljudsko tijelo sastoji se od 80% vode što je veliki postotak. Kroz sport, razne napore i aktivnosti svakodnevno gubimo i do 500 ml, odnosno pola litre tekućine. Osim toga, drugi fizički procesi također smanjuju ravnotežu i razinu vode u našem tijelu. Sve u svemu na dnevnoj bazi izgubimo oko 2 litre vode. Logično, moramo ih nadomjestiti ali koliko točno? Što je premalo, a što previše?

Pripremite papiriće (ili bolje kalkulatore) i upotrijebiti ovu formulu kako bi došli do rješenja na pitanje.


1. Odrediti vlastitu težinu (izvažite se) te preračunajte kilograme u funte. (1 kg = 2.204 Ibs)
2. Podijelite rezultat s 2.2
3. Sada postaje malo kompliciranije. Rezultat koji ste dobili u drugom koraku pomnožite sa sljedećim: Ako imate ispod 30 godina, pomnožite s 40, ako imate između 30 i 55 godina, pomnožite s 30, a ako ste stariji od 55 onda množite s 35.
4. Podijelite dobiven rezultat s 28.3
5. I na kraju pomnožite s 0.03 litre.

Primjer: Za osobu mlađu od 30 godina koja je teška 120 Ibs.


120: 2.2 = 54.55
54.55 x 40 = 2.181.88
2.181.88: 28.3 = 77.09
77.09 x 0.03 = 2.31 litara vode dnevno 


Slični članci: