Koliko kalorija STVARNO trošite svojim najdražim treningom?

3 najučestalije fitness pogreške
Fitness, fitness, fitness!

 Fitness nikada nije bio više cool nego sada i ljudi ga sve više počinju doživljavati zabavnijim no ikad - što znači, kada pričamo o načinima kako se dobro oznojiti i pritom učvrstiti figuru i tijelo, opcija zaista ima bezbroj! No upravo iz istog razloga može biti jako teško odabrati vrstu tjelovježbe koja je baš odgovarajuća za vas i vaše tijelo.

Imajući to na umu, malo smo istražili 11 najpopularnijih treninga kako bismo otkrili koliko STVARNO kalorija trošimo vježbajući. Morate znati da će brojke malo odstupati od stvarnosti - obzirom na vašu težinu i kondiciju tj. level fitnessa na kojem se nalazite. U nastavku pročitajte koliko kalorija ćete potrošiti u sat vremena trčanja, yoge, zumbe i mnogih drugih popularnih tjelovježbi...

1. SOBNI BICIKL - Nema iznenađenja ovdje: 45 minuta žestokog bicikliranja može sagorjeti od 500-700 kalorija - ovisno o osobi. 

PHOTO: @charleeatkins
PHOTO: @charleeatkins

2. YOGA - Različitim stilovima Yoge ćete sagorjeti različito kalorija. Primjerice Vinyasa yogom ćete u sat vremena otopiti od 250 do 400 kalorija.

PHOTO: @stephynow
PHOTO: @stephynow

3. CrossFit - Studija iz 2013. je otkrila kako žene CrossFitterice sagore i do 12 kalorija u minuti - što će se lako pretvoriti u 700 kalorija u sat vremena žestokog treninga. 

PHOTO: @crossfit
PHOTO: @crossfit

4. TRČANJE - Ovdje vrijedi jedno zlatno pravilo: kilometar trčanja = 100 kalorija.

PHOTO: @karliekloss
PHOTO: @karliekloss

5. DANCE CARDIO - Nije ni čudno da Rosie Huntington-Whiteley i Naomi Watts obožavaju ovaj zabavni trening kad njime u sat vremena potroše i do 600 kalorija. 

PHOTO: @bodybysimone
PHOTO: @bodybysimone

6. KRUŽNI TRENING - Intenzivnim kružnim, vojničkim treningom također trošite veliku količinu kalorija: i do 1000 unutar sat vremena!

7. PILATES - Žena od prosječnih 60 kilograma može očekivati da će u sat vremena pilatesa potrošiti između 150 i 200 kalorija.

PHOTO: @corepilatesnyc
PHOTO: @corepilatesnyc

8. BARRE/CALLANETICS - Ako volite satove koji uključuju segmente baleta, znajte da nisu nimalo jednostavni i da u sat vremena možete potrošiti i do 500 kalorija! 

9. VJEŽBANJE UTEZIMA - Vježbanje utezima nikad neće prestati biti IN i to isključivo zahvaljujući svojoj efektivnosti. U pola sata intenzivnog vježbanja utezima možete sagorjeti od 200 do 400 kalorija, a ako vježbe izvodite u intervalima možete očekivati da će vaše tijelo trošiti kalorije i nakon treninga.

PHOTO: @kayla_itsines
PHOTO: @kayla_itsines

10. BOKS - S razlogom svi topmodeli obožavaju ovaj fitness trend - u sat vremena boksa vaše će tijelo potrošiti između 500 i 1000 kalorija. 

PHOTO: @gothamgym
PHOTO: @gothamgym

11. ZUMBA - Ako se skroz opustite i plešete svom snagom, možete potrošiti između 400 i 600 kalorija tijekom jednog sata Zumbe.


Slični članci: