Koji su to opasni načini mršavljenja?

Koliko god se željeli riješiti suvišnih kilograma, uvijek imajte na umu da se pojedine stvari ne mogu dogoditi preko noći. Donosimo vam nekoliko popularnih i veoma opasnih načina s pomoću kojih ljudi pokušavaju smršaviti,a kojih bi se trebali kloniti.

Preskakanje obroka i izgladnjavanje

Kada je u pitanju mršavljenje, prva stvar koja ljudima obično pada na pamet je ta da što manje jedu to više gube na težini. Neki idu i dalje od toga pa preskaču obroke. Međutim, ovaj pristup je potpuno pogrešan. Iako preskakanje obroka može pomoći da izgubite par kilograma, vi istovremeno gubite mišićnu masu i vodu iz organizma, što može predstavljati veliki problem za zdravlje. Preskakanje obroka i izgladnjavanje usporavaju metabolizam, a samim tim organizam će zahtijevati manje kalorija za preživljavanje. Drugim riječima, sagorijevanje kalorija je sporije i količinski manje.

Pilule i drugi preparati za mršavljenje

One se mogu činiti najlakšim i najjednostavnijim načinom za gubljenje suvišnih kilograma. Međutim, stručnjaci napominju da većina pilula i drugih preparata za mršavljenje sadrže velike količine kofeina i diuretika koji mogu izazvati dehidraciju i neravnotežu elektrolita. Pored toga, različite osobe različito reagiraju na određene pilule za mršavljenje te se preporučuje da izbjegavate njihovo korištenje.

Kopiranje tuđeg načina ishrane

U današnje vrijeme, internet pruža razne informacije pa čak i grafikon ishrane. Međutim, taj grafikon ne mora biti djelotvoran i kod vas. Svaka osoba je jedinstvena pa tako i njen sustav. Samo zato što se vaša prijateljica pridržava određenog režima ishrane to ne mora značiti da će isti biti djelotvoran i u vašem slučaju. Najbolji način da odredite režim ishrane, s ciljem gubitka suviših kilograma, je da se posavjetujete sa nutricionistom koji će vam preporučiti način ishrane pogodan za vaš organizam.

Ekstremno vježbanje

Baš kao što vas preskakanje obroka ili izgladnjivanje neće dovesti do željene težine, to neće učiniti ni nepromišljeno vježbanje. Kažnjavanje tijela ekstremnim vježbama može dovesti do rizika od ozbiljnih povreda, zamora, neravnoteže elektrolita, a može utjecatii na vas i psihički. Za one koji se žele riješiti suvišnih kilograma, ali i za one koji imaju vitku liniju, preporučuje se primjena intenzivnih kardio vježbi u kombinaciji s vježbama snage, tri puta tjedno. Ako ne želite vježbati vježbe snage, intenzivan kardio trening pet puta tjedno, u trajanju od pola sata, sasvim je dovoljan.

Duhan

Iako ovo zvuči pomalo nevjerovatno, stručnjaci kažu da pojedini ljudi pribjegavaju duhanskim proizvodima kako bi se riješili suvišnih kilograma. Većina “potrošača” ne osjeća glad i gube apetit nakon pušenja. Međutim, duhan nosi daleko veći rizik od razvoja smrtonosnih oboljenja, u usporedbi s viškom kilograma. Štoviše, postoji rizik od naglog debljanja nakon prestanka pušenja.

Pravilna ishrana i razumno vježbanje su sasvim dovoljni za zdrav način života. Prvenstveno se morate fokusirati na zdravlje, a ne na izgled i vanjske atribute. Ekstremna primjena pojedinih načina mršavljenja može dovesti do poremećaja u ishrani kojih se veoma teško možete riješiti.


Slični članci: