Koje namirnice pospješuju učinkovitost treninga?

Vježbanje je samo POLA puta do uspjeha!
Vježbanje je samo POLA puta do uspjeha!

Kako bi se pobrinuli da naše tijelo dobije sve korisne nutrijente prije i poslije treninga, kao i da naš imuno sistem funkcionira kako spada, ne smijemo trenirati na prazan želudac već moramo tijelu uvijek dati odgovarajuću vrstu goriva.

Ako trenirate ujutro najbolje bi bilo jesti u roku od 30 minuta nakon buđenja kako odmah pokrenuli metabolizam. Zobena kaša ili banana odličan su izbor jer će tijelu dati prijeko potrebnu energiju. Ako pak više preferirate trening popodne, svakako prije treninga pojedite nešto laganije -  primjerice, jabuku ili mliječan obrok.

Najbolja zobena kaša
Najbolja zobena kaša

Nakon što ste odradili trening, najbolje je nahraniti organizam 30-tak minuta po završetku. Kako vaše tijelo ne bi krenulo sagorijevati teško stečenu mišićnu masu, veoma je važno nahraniti tijelo nekom vrstom proteina. Bijelo meso, bademi ili čak proteinski shake uvijek su dobra opcija!

 
Bitno je jesti manje obroke svaka tri sata tijekom cijelog dana. Izbjegavajte masnu ili začinjenu hranu prije treninga, kako biste suzbili osjećaj tromosti i nemira u želucu. Veoma je važno i da budete pravilno hidrirani prije treninga! Popijte dvije ili tri čaše vode sat vremena prije treninga i svakako ponesite bočicu vode na trening. 


Slični članci: