Kako spriječiti mamurluk?

 Postoji puno načina na koje možete spriječiti mamurluk. Tulumarenje je zabavno, ali mamurluk koji nastupa sljedećeg dana može imati velike posljedice za svakoga. Kako bi ste ga preduhitrili i spriječili njegovu pojavu, postoji nekoliko stvari koje trebate imati na umu sljedećeg puta kad odlučite izaći...

1. Pojedite nešto

Jedan od najboljih načina kako spriječiti mamurluk je pojesti nešto prije nego odlazite od kuće. To će svakako umanjiti efekte mamurluka jer što više jedete, više će trebati alkoholu da počne utjecati na vas. Masna hrana poput pizze i tjestenine dobre su pri sprječavanju mamurluka jer masnoća usporava apsorbiranje alkohola u tijelu. Ako se trudite jesti zdravo, trebali bi jesti neku masnu ribu poput lososa.

2. Uzimajte vitamine

Naše tijelo koristi veliku količinu vitamina i nutrijenta kako bi se riješilo alkohola, pa uzmite vitamine unaprijed kako bi olakšali svome tijelu sljedeći dan! Odaberite vitamine B6 ili B12 kako bi dobili što efektivnije rezultate. Prirodnim putem možete podići razinu vitamina B konzumacijom mesa, mlijeka i sira.

3. Uzmite žlicu maslinovog ulja

Kao što smo već rekli, masnoće usporavaju apsorbiranje alkohola, pa ako ne želite ništa jesti prije izlaska - možete jednostavno uzeti žlicu maslinovog ulja. Također, možete ga koristiti kao namaz na kruhu ili ga preliti po zdravoj salati.

4. Držite se jedne vrste alkohola

Nemojte miješati pića i držite se jedne vrste alkohola ako želite izbjeći mamurluk sljedećeg dana. Različiti alkoholi sadrže različite aditive i okuse čijim kombiniranjem zadajete tijelu probleme jer ne može sve probaviti odjednom.

5. Preskočite gazirano

Čak i ako volite šampanjac, pokušajte ga izbjeći i odabrati nešto laganije - ako želite izbjeći grozan mamurluk sljedećeg dana. Najbolje je izbjegavati bilo koji alkohol koji se miješa s mineralnim pićima zato što su mjehurići odgovorni za ubrzano djelovanje alkohola.

6. Popijte mlijeko

Čaša mlijeka prije odlaska na tulum može vam olakšati mamurluk sljedećeg dana. To je zato što mlijeko stvara svojevrsni sloj na ovojnici želuca koji može ograničiti efekte koje alkohol ima na organizam. Mlijeko je također zdravi izvor kalcija i B vitamina pa se potrudite konzumirati ga što više možete.

7. Konzumirajte dovoljno vode

Ako želite spriječiti mamurluk, pokušajte piti vodu između svake čaše alkohola. Alkohol je diuretik, a dehidracija je jedna od glavnih uzroka mamurluka. To će također usporiti konzumaciju alkohola i nećete popiti previše u premalo vremena.


Slični članci: