Kako se riješiti napadaja panike i tjeskobe pred ispit?

Kako se riješiti napadaja panike i tjeskobe pred ispit?

Za studenta ne postoji ništa strašnije od jednostavnog razmišljanja o ispitima. Stres s kojim se tada susreće, teško je mjerljiv, no jedno je sigurno – moguće ga je izbjeći. Svi smo prošli situaciju kada se, bez obzira na to koliko smo vremena potrošili na učenje i ophođenje nastavnog plana i program,  još uvijek osjećamo kao da smo nepripremljeni za suočavanje s neviđenim zlom i čudovištem zvanim ispit. Sve to samo dovodi do pitanja (i odgovora) koje glasi: „Kako se prije ispita riješiti  tjeskobe, odnosno napadaja panike?“ Nadamo se ne sve odjednom.

Ako je vjerovati u iskustvima, mnogo puta dogodilo se da je upravo ta naša trema pred ispit da budemo što bolji rezultirala očajnim ocjenama. Razlog tome je što smo potrošili previše energije i vremena na brigu te paniku, nego na koncentriranje i razumijevanje teme.

Stoga vam donosimo 9 načina kako se riješiti tjeskobe i/ili napadaja panike pred ispit:

  1. Počnite se baviti meditacijom.
  2. Kreirajte točno (ranije) isplanirani raspored učenja (i ostalog života) te ga se striktno držite.
  3. Pobrinite se da raspored sadrži dovoljan kvalitetnih mini odmora.
  4. Nemojte učiti u prevelikoj grupi studenata.
  5. Izbjegavajte društvene mreže – neka vam posjeta njima bude u vrijeme odmora.
  6. Nemojte se opterećivati ispitujući prijatelje koliko su oni naučili i/ili pročitali gradiva.
  7. Pišite bilješke.
  8. Ne preskačite obroke.
  9. Osigurajte si dovoljnu količinu sna.
Organizacija

Slični članci: