Kako postati ranoranioc?

ako se konstantno tješimo da su "noćne ptice" inteligentnije te da većina ljudi ima problema s ranim ustajanjem, najnovija istraživanja dokazala su upravo suprotno. Naime, jutarnje osobe su često uspješnije i produktivnije, a činjenica je da su većina čelnika najvećih svjetstkih kompanija upravo ranoranioci. Stručnjaci nadalje navode da iako je potrebno određeno vrijeme, većina nas može postati ranoranioc. Donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći pri što lakšem ranom ustajanju.

Svako jutro započnite isto. Probudite se, vježbajte i jedite svakog jutra u isto vrijeme. Bitna je rutina, a tijelo voli predvidjeti što se događa. Da biste postali ranoranioc, bitno je da se ove rutine držite i tijekom vikenda i odmora, čak i ako ste kasno legli prethodne noći.

Razbudite mozak. Čuvena ‘snooze’ opcija koja se aktivira kad zazvoni alarm omogućava nam da se bezbrižno vratimo na spavanje znajući da je alarm odložen na deset ili petnaest minuta, ali upravo ona koči našu transformaciju u ranoranioca.

Pustite svjetlost da uđe u sobu. Bilo da se radi o prirodnom ili umjetnom svijetlu, uloga svjetlosti je veoma bitna, jer vas obavještava da je dan počeo te šalje signal ijtelu da prestane proizvoditi melatonin, hormon koji pospješuje spavanje.
 
Vježbajte.  Ono što najviše pomaže da se ujutro razbudite svakako je fizička aktivnost. Rezultati istraživanja pokazuju da jutarnja vježba snižava krvni pritisak, smanjuje stres i anksioznost, ali i pomaže da noću lakše zaspite. 

Obilan proteinski doručak. Proteini olakšavaju buđenje, a ugljikohidrati "promoviraju" san. Proteini povećvaju nivo dopamina koji vam pomaže da budete spremni i raspoloženi za dan.  

Preskočite popodnevnu drijemanje. Umjesto popodnevnog drijemanja, pospanost iskoristite kako biste navečer otišli ranije u krevet. Koliko god kratko bilo, drijemanje će pokvariti prirodni stimulans za spavanje.

 

Slični članci: