Kako ostati fit i pritom probati sva blagdanska jela? Lako!

5 način kako se ne udebljati ovih blagdana

Praznici su već u punom jeku, a s njima su u puno jeku i štandovi s kobasicama, kuhanim vinima, fritualama i kojekakvim dobrotama kojima se veselimo i priželjkujemo tijekom ostatka godine. Uključite u to i večeru za Badnjak pa doručak/ručak/večeru za Božić, sve to piće i jelo par dana prije i par dana poslije te ćete doći do spoznaje da možda prosinac i nije najzdraviji mjesec u godini. Međutim, ove smo godine odlučili malo drugačije preživjeti blagdanski mjesec – uživat ćemo u svim blagodatima, no koristeći se s ovih 5 trikova koji će nam pomoći ostati fit i u prosincu.

Važite se redovito.

Istraživanja su pokazala da su oni koji se važu redovito, mnogo lakše održavaju svoju težinu. Zašto? Zato jer kada smo svjesni da smo počeli dobivati ​​na težini, u stanju smo napraviti male prilagodbe prehrane i vježbe koje će naastam pomoći ostati na stazi.

Jedite redovito, u jednakim razmacima, ali i jednakim (polu) količinama.

Nemojte preskakati obroke ili uskratiti si namirnice koje volite tijekom blagdana. Umjesto toga, jedite samo polovicu onoga što biste normalno pojeli kad je u pitanju desert ili manje zdravi prilozi. Pojedite više vlaknastog povrća, mesa kao što su pileća prsa i ribe – tako ćete duže ostati siti.

Ostanite aktivni.

Nađite vremena za vježbanje svaki dan. Redovito vježbanje će vam pomoći zadržati svoju težinu, a uz to, odličan je način za ublažavanje stresa i bolji san. Čak i kad ste na putovanju, važno je ostati aktivan. Imaš 30 minuta slobodnog vremena? Malo čučnjeva i trbušnjaka nikoga nije ubilo.

Planirajte unaprijed.

Na internetu možete saznati koliko kalorija ima u hrani koju jedemo normalno u vrijeme blagdana. Biti svjestan onoga što konzumiramo može nas motivirati da odaberemo zdraviju alternativu. Ne želimo doći na blagdanske objede gladni – to će svakako uzrokovati prejedanje. Nagomilajte zdrave grickalice koje će vam pomoći ublažiti glad i zadovoljiti apetit.

Promijenite nešto.

Pokušajte s novom vježbom, hodanjem, trčanjem po novoj ruti ili drugačijim sportom. Ako ste se konačno odlučili naučiti skijati, učinite to! Pokušaj nešto drugo što će biti izazov vašem tijelu i umu.


Slični članci: