Kako kvalitetno izgubiti kilograme bez brojanja kalorija

 I nije neka novost, ali svejedno ćemo vam reći: brojanje kalorija i nije najbolji način za efektivno mršavljenje. Pa kako bismo onda trebali smršaviti ako ne želimo opsesivno razmišljati o svemu što smo pojeli? U nastavku donosimo 12 načina kako izgubiti kilograme bez ikakvog brojanja kalorija. 

SAMI KUHAJTE OBROKE
Da, znamo da uzima vremena, ali ako kuhate sami (umjesto da jedete vani) osim što štedite novac, definitivno jedete zdravije. U restoranima su sva jela začinjena nezdravim sastojcima, počevši od šećera, a uz to dolaze u većim porcijama. Kad kuhate sami, barem znate točno što jedete.

RAZMIŠLJAJTE DOK JEDETE
Kako biste izbjegli prejedanje, uvijek razmišljajte o hrani koju jedete, dok jedete. Nemojte gledati u TV dok jedete već se koncentrirajte na obrok pred vama.  

POJAČAJTE UNOS PROTEINA
Tako smanjujete apetit, pojačavate proces sagorijevanja masnoća u tijelu te izgrađujete mišiće. Praktički sve što želite, zar ne? Plus: protein ne mora nužno biti piletina ili crveno meso...

DOZVOLITE SI MEĐUOBROKE
Kada kažemo "međuobrok", mislimo na zdrave opcije koje vam neće pokvariti dijetu, a držat će vas podalje od hladnjaka do ručka ili večere. 

PRESTANITE PITI KALORIJE
Jeste li ikada razmišljali o tome koliko prosječno kalorija (i šećera) sadrži piće koje pijete? Samo ćemo vam reći da trebate prestati piti gazirana pića, preslatke kave i alkohol.  

KORISTITE MANJE TANJURE 
Ovaj mali vizualni trik može pomoći više nego što mislite. Ako jedete s manjih tanjura, prevarit ćete mozak koji će misliti da jedete više. Zvuči blesavo, ali u praksi stvarno djeluje.  

PIJTE VODU KROZ CIJELI DAN
Voda je najbolja stvar za vaše zdravlje, a također i najjednostavnije. Osim što ćete primijetiti razliku na koži i levelu energije, hidratacija potiče metabolizam i osjećaj sitosti. 

BUDITE STRPLJIVI
Kao što niste dobili neželjene kilograme u par dana, tako ih ne možete ni izgubiti. Ako je gubitak kilograma vaš cilj, morate biti strpljivi i dati vremena svome tijelu. Dajte si oduška i nikako nemojte odustati ako za tjedan dana ne izgledate poput J.Lo. 

NEMOJTE DEMONIZIRATI HRANU
Nikad nemojte razmišljati o hrani kao o neprijatelju niti je stavljati u kategorije "dobre", "loše" i "zabranjene". Jedite ono što vam se jede, ali u umjerenim količinama. 

NEMOJTE SE NAGRAĐIVATI HRANOM
Umjesto da se nakon napornog treninga nagradite pizzom, otiđite na manikuru ili kupite novu knjigu.

SPAVAJTE DOVOLJNO
Kao i većina ljudi, sigurno se osjećate nesretno kada ste neispavani. No jeste li znali da neispavanost može utjecati na vaš gubitak kilograma? Dokazano je kako je manjak sna povezan s povećanim osjećajem gladi i žudnjom za hranom. 


Slični članci: