Kako izbaciti višak kalorija iz vaše najdraže hrane?

Najdražih 5 jela spremljenih na zdraviji način!
Najdražih 5 jela spremljenih na zdraviji način!

 Imamo više odgovora na vječno pitanje "koja ti je najdraža hrana?" - pizza, tjestenina, lasagne, pomfrit, pohano meso,... Lista ide u nedogled. Moramo priznati da jako rijetko ovu hranu viđamo na popisu zdravih jela na nutricionističkim planovima. 

Međutim, umjesto da se odreknete svoje najdraže hrane i uskraćujete si uživanje u njoj, zašto ne biste pokušali svoj omiljeni obrok pripremiti na zdraviji način i tako drastično smanjili unos kalorija u svoj organizam? U nastavku pročitajte kako smo i sami otkrili zdravije opcije svojih 5 najdražih jela i dajte šansu jednom od njih već danas! 

1. PIZZA

Što se tiče pizze, najveći problem je u tijestu. Jamie Oliver dao je odličnu ideju kako učiniti pizzu zdravijom - napraviti tijesto od batata ili slatkog krumpira! Kao prvo, nema glutena, a kao drugo - nećete nikada primijetiti razliku. Obećajemo! Korica će na rubovima biti hrskava (baš kako volimo, zar ne?), a u sredini pizze ćete osjetiti pravi okus slatkog krumpira. Plus: obogatite li svoju pizzu s puno zelenog povrća, dobili ste savršen obrok!

Zdrava pizza Jamieja Olivera
Zdrava pizza Jamieja Olivera

2. TJESTENINA SA SIROM

Umjesto tjestenine skuhajte kvinoju - bogata je proteinima i vlaknima na čemu će vam vaše tijelo biti zahvalno, a umjesto uobičajenog punomasnog sira odaberite mozzarellu. Vjerujte nam, ovaj obrok će i dalje biti kremast i ukusan zahvaljujući ukusnom siru, a istovremeno tako lagan i niskokaloričan! 

3. KRUMPIR

Nema tako puno stvari koje volimo kao pire krumpir ili pomfrit. Apsolutno nikad ne razočaraju naše nepce, ali isto tako uvijek dolaze u kombinaciji s puno (nepotrebnog) maslaca, putra i soli. Tražite ukusnu zamjenu za pire krumpir? Probajte: pire od cvjetače. Ovo zanimljivo zamjensko povrće sadrži drastično manje kalorija i nudi zdravu dozu vlakana, a istovremeno nudi istu kremastu teksturu i okus krumpira. Idealno!  

Pire krumpir ili pire od cvjetače?
Pire krumpir ili pire od cvjetače?

4. ŠPAGETI

Tjestenina je poznata po visokom udjelu škroba i zbog nje se često osjećamo naduto i umorno. Sljedećeg puta kad poželite tjesteninu zamijenite tradicionalne špagete i pripremite špagete od tikvica. Sve što vam treba je tikvica i dobar ribež kako biste ovo ukusno svježe povrće pretvorili u tanke rezance koji izgledaju kao tjestenina. Njam! 

5. POHANA PILETINA

Ako volite pohanu piletinu, bez brige, niste sami. Ovo jelo je tradicionalni dio nedjeljnog ručka, razumijemo. Ali samo pomislite koliko ulja, masti, maslaca i kalorija unosite u svoj organizam. Zdravo rješenje? Umjesto da svoju pohanu piletinu pečete u tavi punoj ulja, posložite ju na papir za pečenje i gurnite u pećnicu! Dobit ćete isti okus, istu hrskavu teksturu, isto pečeno meso - bez masti i kalorija iz tave!


Slični članci: