Kako fotografije na Facebooku utječu na žene?

Ženama je dovoljno samo malo ohrabrenje da krenu u kupovinu nove odjeće, a turbulentni rast društvenih mreža samo im je donio nove razloge za osvježavanje ormara. Zahvaljujući ogromnim količinama fotografija koje se postavljaju na Facebook i Instagram profile, veliki broj žena svoju odjeću proglasi starom veoma brzo. Fenomen je otkriven u nedavnoj anketi, koja je otkrila i da prosječna žena posjeduje 107 odjevnih predmeta, ali i dalje, najmanje jednom tjedno tvrdi da nema šta obući. Problemi povezani s odjevnim predmetima koji su nedavno nošeni ili ne idu uz određenu kombinaciju su glavni razlozi za napade panike. Drugi razlozi zašto se odjeća proglasi neprikladnom su činjenice da je postala preuska, prevelika, prljava ili razvučena.

Istraživanje je otkrilo da prosječna žena smatra da 36 posto njene odjeće nije nosivo, a 15 posto odjeće zapravo nikada nije ni odjeveno. Također, 67 posto žena smatra traumatičnim kada moraju pronaći nešto što će nositi u posebnoj prilici, dok 64 posto njih kaže da uvijek kupe nešto novo. Jedna od pet žena kaže kako se redovno svađa sa suprugom ili partnerom, jer nema dovoljno odjeće. Njih 36 posto čak redovno kupuje odjeću, a zatim je sakriva. Kakve ste vi po ovom pitanju?


Slični članci: