Jedete kad ste pod stresom? Mi isto - evo što jesti!

Stres

Rješavanje stresa hranom potpuno nam je poznat pojam. Razmislite o tome koliko junk fooda pojedemo dok učimo za ispite, koliko kokica ili drugih slanih poslastica proguramo tijekom Game of Thrones epizoda i kako se uvijek nađemo u blizini stola s hranom na neugodnom tulumu. No, prema Mind Body Greenu, znanost tvrdi da rješavanje stresa hranom ima smisla. Štoviše, određena hrana ima veliki utjecaj na našu razinu šećera u krvi, koji je izravno povezan s našim psihološkim stanjima i dobrobiti (kratkoročne i dugoročne). Stoga vam danas vam predstavljamo 5 namirnica koje će vas učiniti sretnima, zadovoljiti apetit te neće naškoditi tijelu - i sve to dok pokušavate pobijediti stres!

1. JAJA

Jaja su veliki izvor potpunih proteina, sadrže lecitin i kolin potrebne za pravilnu metilaciju i funkciju živčanog sustava, kao i proizvodnju neurotransmitera. Zdrava razina neurotransmitera povezana je s manjim rizikom od Alzheimerove bolesti.

2. SLOŽENI UGLJIKOHIDRATI

Batat, plantaine, smeđa riža, quinoa, grah, leća - ova ukusna hrana bogata je hranjivim tvarima i mineralima poput vitamina B, vlakana te složenih ugljikohidrata koji pomažu pravilnom radu metabolizma.

3. LISNATO POVRĆE

Nedostatak magnezija inducira anksioznost. Lisnato povrće poput kelja, špinata i blitve savršeno pristaju uz namirnice ranije spomenute.

4. KAMENICE

Stres i anksioznost iscrpljuju cink. Evo što još znamo: ukusna morska stvorenja nisu samo savršena u paru s čašom bijelog vina koja također umanjuje stres, već sadrže i visoke razine cinka.

5. ČAJ

Rooibos, zeleni čaj i kamilica najbolji su izbor za smanjenje anksioznosti. Čak i sama priprema čaja će vas opustiti.


Slični članci: