Istraživanje je otkrilo koliko minimalno morate vježbati za vidljive rezultate

Instagram / @victoriasport

Poznato je kako su sport i tjelovježba dobri za naše zdravlje, a ipak imamo sve izlike u rukavu kako bi ga izbjegli.

Već 120 minuta na tjedan, dovoljno je kako bi vidjeli rezultate, a samim time i dobili dodatno samopoštovanje. 120 minuta rezultat je dugogodišnjeg istraživanja Instituta za tehnologiju Karlsruhe (KIT).
Istraživači su pratili 500 ljudi kroz 25 godina i otkrili nevjerojatne stvari. U svrhu istraživanja, znanstvenici su pratili 500 stanovnika zajednice Bad Schönborn u dobi između 35 i 55 godina i to punih 25 godina. Testirali su ih u redovitim razmacima, a testovi su uključivali snagu, izdržljivost, koordinaciju i fleksibilnost.

Instagram / @nikerunning

Na temelju nalaza krvi, analiza masti i EKG-a, istraživači su došli do sljedećeg zaključka: svi oni koju su vježbali, imali su 10 godina mlađe tijelo od onih koji nisu vježbali.
Rizik kardiovaskularnih problema bio je znatno niži kod sportaša, a imali su i brži metabolizam. Najbolje od svega je to što ne morate potrošiti puno vremena i energije za postizanje tih učinaka. Već dva sata lagane vježbe tjedno, dovoljno je da se vidi pozitivan učinak.

Ako želite sagorjeti dodatne kalorije, preporučuju dnevnu šetnju od sat vremena uz uravnoteženu prehranu.
Ne zvuči loše, zar ne?


Slični članci: